Landsholdsfodbold
Deres angreb har over en længere periode været tandløst, og det er først begyndt at fungere for dem, efter at Benzema ikke agerede ene angriber. Jeg tror mere på Giroud som vinder af den gyldne støvle end på Benzema, og det siger altså en del, at man kigger efter en angriber fra Arsenal.
Mht. Frankrigs opblomstring ved hvert andet VM... Zidane? Zidane tog over efter Cantona, før VM i '98. Han var syg i de to første kampe i '02, og mod Danmark var han i hvert fald ikke sig selv. I '06 gjorde han comeback, og fik rettet op på Frankrigs elendige hold. I '10 var han væk igen... Skal vi ikke næsten gå ud fra, at Zizou har haft en effekt på det franske landshold (spillemæssigt og socialt) over en ret lang periode, fremfor at tilskrive Frankrig specielle tendenser i VM-sammenhæng? ;-)
I '06 var rygtet, at Zizou overtog taktikken, og reelt dikterede, hvordan Frankrig skulle spille. Noget der i øvrigt er lovende for hans fremtidige karriere som cheftræner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
1. Brasilien
2. Tyskland
3. Italien
- Kaspercristiano
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: Tror heller ik på Spanien i år. Grunden til deres enorme succes skyldes hovedsagelig Barcelonas spillere. Nu hvor deres spillere har peaket, betyder det ligeledes at landsholdet har peaket.
1. Brasilien
2. Tyskland
3. Italien
Jeg tror nu ikke at det er fordi at Barcelonas spillere ikke vil toppe i samme omfang, men fordi Spanien ikke har dygtige nok angribere. De scorer godt nok ikke mange mål.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev: Hvis Benzema får den gyldne støvle, så opkalder jeg min førstefødte efter Siempre eller Dios (I må selv slås om æren). Jeg tror på ingen måde på det, og det selvom urostifteren med det vansirede ansigt er sendt retur til Frankrig.
Deres angreb har over en længere periode været tandløst, og det er først begyndt at fungere for dem, efter at Benzema ikke agerede ene angriber. Jeg tror mere på Giroud som vinder af den gyldne støvle end på Benzema, og det siger altså en del, at man kigger efter en angriber fra Arsenal.
Mht. Frankrigs opblomstring ved hvert andet VM... Zidane? Zidane tog over efter Cantona, før VM i '98. Han var syg i de to første kampe i '02, og mod Danmark var han i hvert fald ikke sig selv. I '06 gjorde han comeback, og fik rettet op på Frankrigs elendige hold. I '10 var han væk igen... Skal vi ikke næsten gå ud fra, at Zizou har haft en effekt på det franske landshold (spillemæssigt og socialt) over en ret lang periode, fremfor at tilskrive Frankrig specielle tendenser i VM-sammenhæng? ;-)
I '06 var rygtet, at Zizou overtog taktikken, og reelt dikterede, hvordan Frankrig skulle spille. Noget der i øvrigt er lovende for hans fremtidige karriere som cheftræner.
Med Dios´ og min symbiose til den kommende sæson, kan vi nok godt nå til enighed om, at din førstefødte naturligvis skal hedde Siempre Dios........det vil dæleme også blive et scorenavn i de latinske lande ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
I aften kan man bl.a. se frem til Mådrik, Nejmar og Arbeloa i stedet for Daniel Alves.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Inspektøren skrev: Flemming Toft zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
I aften kan man bl.a. se frem til Mådrik, Nejmar og Arbeloa i stedet for Daniel Alves.
Du tager pis på os, gør du ikke!? Please, sig at du gør!!!
Jeg har været så fræk at oprette en gruppe i VM manager i Madridista.dks navn.
Gruppen hedder: Madridista.dk-VM
Og Koden er: Madridista
Hvis i ikke allerede har oprettet et hold, så gør det nu, og søg efter ovenstående gruppe (Madridista.dk-VM).
Jeg vil elske at vinde over jer alle sammen:D
Link: tv2.holdet.dk/da
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
JimmyBroe skrev: Puha:D
Hvis i ikke allerede har oprettet et hold, så gør det nu, og søg efter ovenstående gruppe (Madridista.dk-VM).
Du er og bliver Madridista.dk´s Naughty Boy.......
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Kaspercristiano skrev:
Raul7-2880 skrev: Tror heller ik på Spanien i år. Grunden til deres enorme succes skyldes hovedsagelig Barcelonas spillere. Nu hvor deres spillere har peaket, betyder det ligeledes at landsholdet har peaket.
1. Brasilien
2. Tyskland
3. Italien
Jeg tror nu ikke at det er fordi at Barcelonas spillere ikke vil toppe i samme omfang, men fordi Spanien ikke har dygtige nok angribere. De scorer godt nok ikke mange mål.
Tvivler på at en spiller som Xavi vil toppe i samme omfang som for 4 år siden? Hans storhedstid er ovre, ligesom landsholdets og klubben.
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Inspektøren skrev: Flemming Toft zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Du tager pis på os, gør du ikke!? Please, sig at du gør!!!
Han har ikke sagt det. Meeeeeeen mon ikke han gør.
Siempre Madrid skrev:
JimmyBroe skrev: Puha:D
Du er og bliver Madridista.dk´s Naughty Boy.......
Jep. Hårdtype.;) Vi er 14 i gruppen allerede. Kom nu folk, gå amok;-)
Jeg er her stadig XOXO