Landsholdsfodbold
- Storken
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Ham der F.Luis passer slet ikke til deres hold. Han er klodset og ikke særlig teknisk stærk.
Nogen der ved, hvor Dunga og Marcelo hader hinanden?
Mit bedst gæt:
Dunga foretrækker organisation og disciplin. Marcelos spidskompetencer ligger andetsteds.
Det samme er tilfældet for Alves. Han er heller ikke populær hos den brasilianske træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Marcelo er ikke med for Brasillien! Åbenbart heller ikke på bænken. Er han skadet eller har Dunga bare udeladt ham?
Filipe Luis er jo ikke engang fast mand for Chelsea, men Marcelo er i stor form.
Forholdet mellem Dunga og Marcelo er omtrent så varmt og hjerteligt som forholdet mellem Luis Enrique og Gerard Piqué.
Lyder lidt for uprofessionelt. Marcelo har været vanvittig på det seneste og han kan ikke bare undlade at udtage en spiller af ikke-fodbold ralaterede grunde.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Storken skrev:
madrid2000 skrev: Ham der F.Luis passer slet ikke til deres hold. Han er klodset og ikke særlig teknisk stærk.
Nogen der ved, hvor Dunga og Marcelo hader hinanden?
Mit bedst gæt:
Dunga foretrækker organisation og disciplin. Marcelos spidskompetencer ligger andetsteds.
Det samme er tilfældet for Alves. Han er heller ikke populær hos den brasilianske træner.
Præcis. I øvrigt er det vel af samme årsag, at Ancelotti nærmest altid foretrækker Coentrao i store kampe, når begge venstre backs for en sjælden gangs skyld er friske.
Storken skrev: Det samme er tilfældet for Alves. Han er heller ikke populær hos den brasilianske træner.
Hvor er Alves egentlig populær i øjeblikket? Så vidt jeg har forstået, er Enrique heller ikke ovenud lykkelig for ham.
- Storken
- Gæst
-
BBB skrev:
Storken skrev: Det samme er tilfældet for Alves. Han er heller ikke populær hos den brasilianske træner.
Hvor er Alves egentlig populær i øjeblikket? Så vidt jeg har forstået, er Enrique heller ikke ovenud lykkelig for ham.
Alves har været ringe i et langt stykke tid. Det er snart ved at gå op for de fleste. Det blev bedst beskrevet under VM, hvor Scolari fjernede Alves fra holdopstillingen til fordel for Maicon før kvartfinalen mod Colombia. Scolari er ellers kendt for at holde fast i sine spillere uanset hvor ringe de præsterer. Det er derfor lidt af et budskab, når en spiller bliver erstattet før kvartfinalen under verdens største fodboldturnering.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Iøvrigt interessant at det spanske landshold ser ud til at gå fra 4-3-3 tiki-taka-bold, til en 4-4-2 model som er meget lig den vi har spillet i Bales fravær. Isco er fremtiden. Det kan der læses mere om - hvis I ikke allerede har læst den - i artikelen fra Goal: "Inspirational Isco the future for Madrid and Spain" (som jeg desværre ikke kan finde ud af at linke).
Han kan bliver en af de allerstørste, hvis ikke i Real så andetsteds, og ligegyldigt hvor så vil jeg unde ham det og simpelthen bare elske at se ham spille.
Isco <3
Altid Real Madrid.
Hvordan kan du overhovedet overveje, at lægge op til at Isco kan skifte væk fra Real Madrid?;)
Han er som skabt til Real Madrid.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Ja det var saftsuseme en vild kasse, og generelt en virkelig god kamp af Isco.
Dejligt med en ligesindet hvad angår Isco, han bliver forhåbentlig i Real Madrid i laaang tid. Og jeg ser det samme lys i ham som du, og har gjort det fra start, lad mig citere mig selv:
JimmyBroe skrev: Selvfølgelig må Isco også have lov til at falde ud af kampene. Han er trods alt et "talent". Jeg er ikke i tvivl om, at han bliver et kæmpe aktiv for os.
Om 20 år vil vores børn erindre at de blev Madridistas bl.a. grundet, en spiller af Iscos kaliber. Ligesom nogen af os blev det grundet andre store fodboldnavne.
Det blev lidt romantisk, men jeg har så meget tro på den knægt altså.:')
^^Det har har ikke ændret sig, bortset fra at han er kommet tættere på startelveren nu, end da jeg drog til tasterne for at skrive ovenstående. Nu kan man samtidig tilføje og ændre: Han bliver ikke ét kæmpe aktiv, han er et kæmpe aktiv for os.
Jeg er her stadig XOXO
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: @FranciscoISCO
Ja det var saftsuseme en vild kasse, og generelt en virkelig god kamp af Isco.
Dejligt med en ligesindet hvad angår Isco, han bliver forhåbentlig i Real Madrid i laaang tid. Og jeg ser det samme lys i ham som du, og har gjort det fra start, lad mig citere mig selv:
JimmyBroe skrev: Selvfølgelig må Isco også have lov til at falde ud af kampene. Han er trods alt et "talent". Jeg er ikke i tvivl om, at han bliver et kæmpe aktiv for os.
Om 20 år vil vores børn erindre at de blev Madridistas bl.a. grundet, en spiller af Iscos kaliber. Ligesom nogen af os blev det grundet andre store fodboldnavne.
Det blev lidt romantisk, men jeg har så meget tro på den knægt altså.:')
^^Det har har ikke ændret sig, bortset fra at han er kommet tættere på startelveren nu, end da jeg drog til tasterne for at skrive ovenstående. Nu kan man samtidig tilføje og ændre: Han bliver ikke ét kæmpe aktiv, han er et kæmpe aktiv for os.
Lige mine ord - dem alle sammen! ;)
- Der absolut intet galt med at blive romantisk, når man er forelsket ;)
@M_linding
Af natur er jeg nok bare en tand for bekymret ;)
Altid Real Madrid.
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg går med Portugal. 2-0 på to mål af Ronaldo.
Argentina så ikke alt for gode ud mod Kroatien og baseret på deres startopstilling kunne de godt få store problemer defensivt. De mangler blandt andre Zabaletta, Rojo og Garay.
Spændende med Tevez til gengæld. Forhåbentlig kommer han ind i anden halvleg. Har altid godt kunne lide den spiller.