Landsholdsfodbold

11 år 8 måneder siden #589 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Landsholdsfodbold
Hvor kan man se kampen (link/kanal) ??

Inspektøren skrev: Så er det om 10 minutter, at duellen begynder.

Jeg går med Portugal. 2-0 på to mål af Ronaldo.

Argentina så ikke alt for gode ud mod Kroatien og baseret på deres startopstilling kunne de godt få store problemer defensivt. De mangler blandt andre Zabaletta, Rojo og Garay.

Spændende med Tevez til gengæld. Forhåbentlig kommer han ind i anden halvleg. Har altid godt kunne lide den spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #590 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Landsholdsfodbold
Nå, lets call it a day. Både Messi og Ronaldo blev udskiftet efter første halvleg. Argentina dominerede første halvleg med flere gode muligheder til Messi og Di Maria. Ronaldo var stort set usynlig. Men på den anden side, så var det jo også en venskabskamp, så det betyder ikke særlig meget.

11 år 8 måneder siden #591 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Landsholdsfodbold
Varane var anfør for Frankrig og scorede det ene mål for at slå Sverige 1-0.

Kroos scorede og Tyskland vandt 1-0

Benzema brændte straffe.

James Lavede assist og Colombia vandt 0-1
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #592 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Landsholdsfodbold
Her er målet Varane lavede: www.tv3sport.dk/fodbold/video/tv-frankri...-flot-hovedstodsmal/

Jeg synes alligevel at det er ret blæret, at Varane er blevet anfører for Frankrig som 21 årig!

Ramos og Pepe, You better watch your backs.

11 år 8 måneder siden #593 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Landsholdsfodbold
Men det var fordi Lloris ikke var med, og han er sandsynligvis anfører de næste mange år.

10 år 11 måneder siden #594 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold
Del Bosque har netop udtaget spillere til det spanske landshold. Hvor der må siges at være et par overraskelser. Det bliver bl.a. et glædeligt gensyn med Mata, og så er floppet Diego Costa endnu engang inde omkring landsholdet. Derudover er der fundet plads til 3 Real Madrid spillere i Carvajal, Ramos og Isco. Dog er jeg -som flere andre herinde- også af den overbevisning at vi ender med at have 4 spillere med når kampene spilles d.5 og 8 September. ;-)

Den samlet liste kan ses her:

Goalkeepers: Casillas (Porto), De Gea (Manchester United), Sergio Rico (Sevilla)

Defenders: Juanfran (Atlético), Carvajal (Real Madrid), Piqué (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid), Bartra (Barcelona), Azpilicueta (Chelsea), Jordi Alba (Barcelona), Bernat (Bayern)

Midfielders: Koke (Atlético), Busquets (Barcelona), Mata (Manchester United), Silva (Manchester City), Cesc Fábregas (Chelsea), Cazorla (Arsenal), Iniesta (Barcelona), Isco (Real Madrid), Vitolo (Sevilla)

Forwards: Pedro (Chelsea), Alcácer (Valencia), Diego Costa (Chelsea)

Kilde: as.com/diarioas/2015/08/28/english/1440760431_141439.html

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #595 af Realex
Besvaret af Realex på emne Landsholdsfodbold
Wauw, Marc Bartra er simpelthen blevet udtaget pga. af sin faste startplads for Barcelona, samt hans forrygende form? Spændende med Vitolo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #596 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Landsholdsfodbold
Der blev spillet EM-kvalifikation i går, og her var nogle af vores spillere i aktion.
Den gode nyhed:
Bale scorede det afgørende og eneste mål mod Cypern på hovedstød. Jeg ved godt at Cypern ikke er et godt hold på, men personligt synes jeg at det er vigtigt at Bale scorer og kan føre sit land til EM. (Wales fører gruppen foran Belgien) Om de så vil have mindre gode chancer til EM er en anden sag. Men nu må tiden vise sig.

Derudover spillede Modric og Kroatien mod Aserbajdsjan på udebane, som forblev målløs. Hvilket ikke var imponerende, men Kroatien er nr.2 efter Italien.

Martin Odegaaard så Norge vinde på udebane over Bulgarien 1-0 på bænken. Ærgerligt, at han ikke kom ind.

Til dem som ikke vil se Danmark i aktion i aften, kan man se Ronaldo vs.Benzema, det er dog en træningskamp, men mon ikke der render nogle Real Madrid spillere rundt og triller lidt bold til den kamp ;)
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JJ-86.

10 år 11 måneder siden #597 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold
Som 'JJ-86' skriver så spiller Portugal - Frankrig i aften. Eftersom den kamp ikke bliver sendt på dansk tv, har jeg her et forslag; For er man så heldig at være i besiddelse af både fjernsyn OG computer, så se dog landskampen mellem Danmark og Albanien på TV'et, og stream den anden på din computer, velogmærke ved hjælp fra dette link. .

God kamp for helveee'. :D

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #598 af BBB
Besvaret af BBB på emne Landsholdsfodbold

JJ-86 skrev: Bale scorede det afgørende og eneste mål mod Cypern på hovedstød. Jeg ved godt at Cypern ikke er et godt hold på, men personligt synes jeg at det er vigtigt at Bale scorer og kan føre sit land til EM. (Wales fører gruppen foran Belgien)

Jeg er glad for at Bale får tanket selvtillid på landsholdet, men jeg håber, at Wales ikke kommer med til EM. Det tager for meget fra optakten. I princippet håber jeg det samme for Portugal, men eftersom de alligevel næsten altid er med, så håber jeg, at de vinder, så Ronaldo kan få stillet lidt af sin sult. Jeg kunne også godt se det sjove i Pepe som turneringens bedste spiller.

Generelt tror jeg ikke, at det gør noget godt for hverken Bale eller Ronaldo at være med til slutrunder. De eneste som kan have gavn af det er perifere spillere som Varane og Coentrao.

10 år 11 måneder siden #599 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Landsholdsfodbold

BBB skrev:

JJ-86 skrev: Bale scorede det afgørende og eneste mål mod Cypern på hovedstød. Jeg ved godt at Cypern ikke er et godt hold på, men personligt synes jeg at det er vigtigt at Bale scorer og kan føre sit land til EM. (Wales fører gruppen foran Belgien)

Jeg er glad for at Bale får tanket selvtillid på landsholdet, men jeg håber, at Wales ikke kommer med til EM. Det tager for meget fra optakten. I princippet håber jeg det samme for Portugal, men eftersom de alligevel næsten altid er med, så håber jeg, at de vinder, så Ronaldo kan få stillet lidt af sin sult. Jeg kunne også godt se det sjove i Pepe som turneringens bedste spiller.

Generelt tror jeg ikke, at det gør noget godt for hverken Bale eller Ronaldo at være med til slutrunder. De eneste som kan have gavn af det er perifere spillere som Varane og Coentrao.

Orh hold op.

Jeg under i den grad Bale et EM. Og et EM for Ronaldo, hvor han skal prøve at vinde turneringen. Selvfølgelig skal de deltage. De misser nogle preseasonkampe i midten af Juli, og det er i den grad ikke et skræk eksempel.

10 år 11 måneder siden #600 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Landsholdsfodbold

BBB skrev:

Varane i perifirien?? Coentrao i Real Madrid??? :)

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum