Landsholdsfodbold
Inspektøren skrev: Så er det om 10 minutter, at duellen begynder.
Jeg går med Portugal. 2-0 på to mål af Ronaldo.
Argentina så ikke alt for gode ud mod Kroatien og baseret på deres startopstilling kunne de godt få store problemer defensivt. De mangler blandt andre Zabaletta, Rojo og Garay.
Spændende med Tevez til gengæld. Forhåbentlig kommer han ind i anden halvleg. Har altid godt kunne lide den spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kroos scorede og Tyskland vandt 1-0
Benzema brændte straffe.
James Lavede assist og Colombia vandt 0-1
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg synes alligevel at det er ret blæret, at Varane er blevet anfører for Frankrig som 21 årig!
Ramos og Pepe, You better watch your backs.
Den samlet liste kan ses her:
Goalkeepers: Casillas (Porto), De Gea (Manchester United), Sergio Rico (Sevilla)
Defenders: Juanfran (Atlético), Carvajal (Real Madrid), Piqué (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid), Bartra (Barcelona), Azpilicueta (Chelsea), Jordi Alba (Barcelona), Bernat (Bayern)
Midfielders: Koke (Atlético), Busquets (Barcelona), Mata (Manchester United), Silva (Manchester City), Cesc Fábregas (Chelsea), Cazorla (Arsenal), Iniesta (Barcelona), Isco (Real Madrid), Vitolo (Sevilla)
Forwards: Pedro (Chelsea), Alcácer (Valencia), Diego Costa (Chelsea)
Kilde: as.com/diarioas/2015/08/28/english/1440760431_141439.html
Jeg er her stadig XOXO
- JJ-86
- Gæst
-
Den gode nyhed:
Bale scorede det afgørende og eneste mål mod Cypern på hovedstød. Jeg ved godt at Cypern ikke er et godt hold på, men personligt synes jeg at det er vigtigt at Bale scorer og kan føre sit land til EM. (Wales fører gruppen foran Belgien) Om de så vil have mindre gode chancer til EM er en anden sag. Men nu må tiden vise sig.
Derudover spillede Modric og Kroatien mod Aserbajdsjan på udebane, som forblev målløs. Hvilket ikke var imponerende, men Kroatien er nr.2 efter Italien.
Martin Odegaaard så Norge vinde på udebane over Bulgarien 1-0 på bænken. Ærgerligt, at han ikke kom ind.
Til dem som ikke vil se Danmark i aktion i aften, kan man se Ronaldo vs.Benzema, det er dog en træningskamp, men mon ikke der render nogle Real Madrid spillere rundt og triller lidt bold til den kamp ;)
God kamp for helveee'. :D
Jeg er her stadig XOXO
JJ-86 skrev: Bale scorede det afgørende og eneste mål mod Cypern på hovedstød. Jeg ved godt at Cypern ikke er et godt hold på, men personligt synes jeg at det er vigtigt at Bale scorer og kan føre sit land til EM. (Wales fører gruppen foran Belgien)
Jeg er glad for at Bale får tanket selvtillid på landsholdet, men jeg håber, at Wales ikke kommer med til EM. Det tager for meget fra optakten. I princippet håber jeg det samme for Portugal, men eftersom de alligevel næsten altid er med, så håber jeg, at de vinder, så Ronaldo kan få stillet lidt af sin sult. Jeg kunne også godt se det sjove i Pepe som turneringens bedste spiller.
Generelt tror jeg ikke, at det gør noget godt for hverken Bale eller Ronaldo at være med til slutrunder. De eneste som kan have gavn af det er perifere spillere som Varane og Coentrao.
BBB skrev:
JJ-86 skrev: Bale scorede det afgørende og eneste mål mod Cypern på hovedstød. Jeg ved godt at Cypern ikke er et godt hold på, men personligt synes jeg at det er vigtigt at Bale scorer og kan føre sit land til EM. (Wales fører gruppen foran Belgien)
Jeg er glad for at Bale får tanket selvtillid på landsholdet, men jeg håber, at Wales ikke kommer med til EM. Det tager for meget fra optakten. I princippet håber jeg det samme for Portugal, men eftersom de alligevel næsten altid er med, så håber jeg, at de vinder, så Ronaldo kan få stillet lidt af sin sult. Jeg kunne også godt se det sjove i Pepe som turneringens bedste spiller.
Generelt tror jeg ikke, at det gør noget godt for hverken Bale eller Ronaldo at være med til slutrunder. De eneste som kan have gavn af det er perifere spillere som Varane og Coentrao.
Orh hold op.
Jeg under i den grad Bale et EM. Og et EM for Ronaldo, hvor han skal prøve at vinde turneringen. Selvfølgelig skal de deltage. De misser nogle preseasonkampe i midten af Juli, og det er i den grad ikke et skræk eksempel.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Varane i perifirien?? Coentrao i Real Madrid??? :)
Altid Real Madrid.