Landsholdsfodbold
DarioGomez skrev: Draw day:
Hvem håber I på?
Hvem holder I med? Danmark? Et andet fødeland? Real Madrid-spillerne?
Sjovt du spørger.
Jeg drømte i nat at Portugal kom i gruppe med Moldova, Usbekistan og Bhutan. Drømmelodtrækning.
Rusland, Peru og Saudiarabien ville Danmark være fint stillet med.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Derudover så håber jeg for Danmark, at de trækker en nem pulje og kommer langt.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Og så handler VM for mig også om at spotte Florentino Perez' næste galactico-indkøb.....
Daniel skrev: Og så handler VM for mig også om at spotte Florentino Perez' næste galactico-indkøb.....
Det behoever du ikke at se VM for - du kan bare kigge hvem der er topscorer naar turnering er ovre ;-)
R7CR7GB11 skrev:
Daniel skrev: Og så handler VM for mig også om at spotte Florentino Perez' næste galactico-indkøb.....
Det behoever du ikke at se VM for - du kan bare kigge hvem der er topscorer naar turnering er ovre ;-)
Jeg overvejede at skrive netop det samme efter “galatico-indkøb.....” ;-)
Edit: Dog overraskede han med Ozil og Khedira efter VM i 2010, men det kan godt være, at det var Mous ønske, qua portugiserens større indflydelse på spillerindkøb/afgange.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Nord skrev: Forklar mig lige reglerne. Er det nummer 1 og 2 fra gruppen, der går videre? Eller kun nummer 1? For Frankrig er da virkelig sikret den 1. Plads i gruppen :-)
Ja nummer 1 og 2 går videre, så vi har faktisk været rimelig heldige. Førstepladsen ville vi nok aldrig få alligevel, så det har været det andet hold der var afgørende, og der må Peru være en af de bedste vi kunne have fået