Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Landsholdsfodbold

Landsholdsfodbold 5 måneder 3 uger siden #745

• JesperA
  • JesperA's profilbillede
  • Platin bruger
Et par overraskende fravalg, og en tydelig manglende fidus til spillere fra Chelsea (Morata, Fabregas, M.Alonso og Pedro, samt formentlig begrænset spilletid til Azpilicueta)

Derudover en del spillere der ud over de ovenstående må have været på vippen, som Sergi Roberto, Ander Herrera, Bellerin og Javi Martinez.

Jeg synes desuden det kunne være fedt hvis Isco fik "Cescs" nr. 10.
The administrator has disabled public write access.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #746

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Guld bruger
Spanien bliver kørt over af England pt. Skal man lede efter undskyldninger, så kan det pointeres, at Spanien ikke har en eneste verdensklassespiller i deres offensiv på banen. Især Rodrigo og Aspas er jo langt fra, hvad man forventer fra en så stor nation som Spanien.
Jeg undrer mig samtidig over, hvad det er, der får flere til at kalde Sergio Busquets verdens bedste defensive midtbanespiller. Jovist, han kan da slå en aflevering fremad i banen (ikke i denne kamp), men jeg synes sjældent, at jeg ser ham udføre reelle defensive opgaver. En mand som Casemiro er IMO en markant bedre defensiv midtbanespiller. Og her mener jeg en reel 6'er. Han er ganske vist ikke ligeså dygtig med bolden, men han går ind i dueller, tackler igennem og dækker rent faktisk af for sit forsvar. Det samme kan siges om Chelseas Kanté. Busquets derimod har i mange af de seneste spanske landskampe rendt rundt langt oppe på banen og slet ikke deltaget i det defensive. I mange opgør går det måske, fordi Spanien er så dominerende på bolden, men når modstanderen faktisk truer, så er han der bare slet ikke.
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden af Mølbat.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #747

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Guld bruger
Køb Paco Alcácer! Om han så skal koste 300 mio. euro.
Florentino dimisión.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #748

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Guld bruger
Ramos4 skrev:

Den er lidt svær, idet han stadig er Barcelona-spiller. Jeg tror ikke, at de vil sælge til Real Madrid.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #749

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Guld bruger
Mølbat skrev:
Ramos4 skrev:

Den er lidt svær, idet han stadig er Barcelona-spiller. Jeg tror ikke, at de vil sælge til Real Madrid.

Mon ikke 300 rammer frikøbsklausulen? ;)

On a serious note: Fedt at se Ramos, Nacho og Asensio være elendige endnu en kamp. Ramos gider bare ikke mere, mens Asensio konstant dribler ned mod hjørneflaget og ligger indlæg. Fuldstændig ufarlig og uden bid eller kant.
Florentino dimisión.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #750

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Guld bruger
Det spanske hold har dog løftet sig i anden halvleg. Især efter dommeren tyvstjal et straffespark fra dem + et rødt kort til Pickford.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #751

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Guld bruger
Dejligt med en dommer der skal spille mr. big guy og vise sig frem. Kors.
Florentino dimisión.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #752

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Guld bruger
Uha, Spanien kan virkelig føle sig bortdømt i denne kamp, men når man leverer en så jammelig indsats, som man gjorde i første halvleg, så kan man ikke håbe på meget. Englænderne spillede fremragende før pausen, men skal man være fair, så skal de virkelig også kritiseres for deres præstation i de sidste 45 minutter. De begyndte allerede at trække tiden, da der var spillet 51 minutter. Ingen ambition om at komme fremad. Hvis man kun kan præstere i én halvleg, så ender man i hvert fald ikke med at vinde trofæer.

Landsholdsfodbold 4 uger 1 dag siden #753

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg kan se statsene ser sådan her ud om kampen

Boldbesiddelse 62% - 38%
Skud på mål 8 - 3
Skud forbi mål 15 -0

Så det altså også vildt at tabe 2-3 :D

Landsholdsfodbold 4 uger 10 timer siden #754

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Guld bruger
Lars1991 skrev:
Jeg kan se statsene ser sådan her ud om kampen

Boldbesiddelse 62% - 38%
Skud på mål 8 - 3
Skud forbi mål 15 -0

Så det altså også vildt at tabe 2-3 :D

Statistik er en sjov størrelse. England havde jo 3-0 efter en halv time, så det er klart at de ikke skaber så meget efter det punkt. Man kan godt kritisere dem for ikke at true mere på kontra i anden halvleg, men omvendt har de et sindssygt resultat ude mod Spanien, så forståeligt at de trækker sig tilbage.
Florentino dimisión.
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.