Landsholdsfodbold
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev: Asensio er ikke den eneste kan:
Ha ha, og så med det svage højreben.
Jeg tænker en smal sejr. 2-0 måske.
Nord skrev: Synes den er svær. Har absolut ingen ide om, hvad Irland kommer med. Men hold op det bliver spændende!
Nu holder jeg ikke selv med Danmark, men vil hellere se dem til VM end Irland der ikke spiller det mest inspirerende fodbold. For Danmarks vedkommende gælder det vel bare om at score så mange mål som muligt og lade endnu færre gå ind (doh!). Irland er ikke sjove at spille imod på deres hjemmebane.
Zyconith skrev: Nogle bud på kampen i aften?
Jeg tænker en smal sejr. 2-0 måske.
3-0
Zyconith skrev:
Nord skrev: Synes den er svær. Har absolut ingen ide om, hvad Irland kommer med. Men hold op det bliver spændende!
Nu holder jeg ikke selv med Danmark, men vil hellere se dem til VM end Irland der ikke spiller det mest inspirerende fodbold. For Danmarks vedkommende gælder det vel bare om at score så mange mål som muligt og lade endnu færre gå ind (doh!). Irland er ikke sjove at spille imod på deres hjemmebane.
Vi spiller - igen - alt for langsomt. Det minder faktisk lidt om Real Madrid mod mindre, kompakte hold.
Kan på ingen måde se os score 3 mål i sådan en kamp.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev: Var i parken og se kampen, burde kræve pengene tilbage... Ringeste fodbold kamp jeg nogensinde har set.
Så var du ikke på Wembley for en uge siden med os, kan jeg høre.............................
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Touche :-/ChrillRM14 skrev:
Kimbo skrev: Var i parken og se kampen, burde kræve pengene tilbage... Ringeste fodbold kamp jeg nogensinde har set.
Så var du ikke på Wembley for en uge siden med os, kan jeg høre.............................