Sæsonen 13/14
Raul 4 ever skrev:
Steen skrev: Alle de defensive spillere sejler, især Ramos. Khedira er også forfærdelig. Man kan ikke spille så offensivt og direkte uden at man har en skraldemand.. Hans rolle skal ændres..
Eller også er det Modric og Isco, der ikke har forstået at de er en del af en tremands-midtbane, hvor de skal dække for hinanden, hvis en af de andre går frem?
Organisationen er helt væk, og derfor sejler forsvaret også.
Det har bestemt også noget med det at gøre, men når man stiller op på denne måde, så giver det sig selv at Khedira skal have en meget defensiv rolle, se på Sergio Busquets.. Dermed ikke sagt at det er Khedira's skyld, da det højst sandsynligt er Carlo som har givet ham denne rolle... Det skal i hvert fald ændres..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
Skuffelser allerede før kampen:
1) At verdens bedste målmand åbenbart ik er god nok til Real Madrid - jeg fatter til stadighed INTET!
2) At Jesé ik engang er i truppen når en kegle som Kaka er med.
Skuffelser efter første halvleg:
2) Carvajal har nu vist sit bundniveau går jeg ud fra - man må gå ud fra det ska hæves 300% før det er brugbart.
3) Khedira: dynamik nej! evnen til at vende på en tønde land, ja lige netop.
4) Özil på højre kant - altså jeg forstår det stadig ik.
5) Benzema: 1 mål, 12 elendige aktioner. Egentlig ik nogen større skuffelse/overraskelse: han ER kongen, kongen af off side!
Så var det self oz skuffende at midterforsvaret sejler, men skøøønt at se Marcelo tilbage. Håber på en heldig 2-1'er, så vi i det mindste undgår at sådan en start koster på den lange bane. Pyha - største fordel er vel at det nærmest kun ka blive bedre (håber jeg ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Er det ikke bare klassisk Real Madrid, og derfor vi alle elsker dem? Selvom jeg er blevet kæmpe Pro-Ancelotti, og aldrig har haft så meget tillid til den nuværende trup, så giver jeg en bajer til den træner som får styr på vores defensive organisation. Det er faktisk ret vildt, at vi stadig sejler så meget, men omvendt er det også det der gør det bliver en god fodboldboldkamp.
Jeg elsker Ramos, og synes han er en fantastisk forsvarspiller. Det er mig dog stadig en gåde, at kritik af ham ikke ses ofte. For han er netop manden som i mange tilfælde fejler.
Det er første kamp, og lad os håbe det bliver bedre. Men det er da lidt utroligt, at der kan være så stor forskel på kampene i pre-sæsonen, og La Liga starten
Han er vores muldvarpe!
Han leaker insider viden til de spanske aviser, og i forveksling skriver de ikke negativt om ham i pressen. ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Vi piver godt nok allesammen. Madrid er bare ikke kommet videre desværre. Må da håbe vi kommer igang en dag.
Hvis du gerne vil af med dine minus 21 i karma, og blive taget lidt mere seriøs, så burde du overveje at ændre tonen i dine indlæg.
- Gæst
-
Real Madrid skrev:
asp3200 skrev: Vi piver godt nok allesammen. Madrid er bare ikke kommet videre desværre. Må da håbe vi kommer igang en dag.
Hvis du gerne vil af med dine minus 21 i karma, og blive taget lidt mere seriøs, så burde du overveje at ændre tonen i dine indlæg.
Har jo ret, holdet fungere ikke. Ikke ligefrem hård tone. Op med humøret.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Det eneste der er positivt er Isco som egentlig har spillet en ok kamp trods svære betingelser med stillestående medspillere og så dejlige Marcelo.
Mens jeg skriver scorer Isco selvfølgelig <3
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Langt fra prangende, men remontada kan de aldrig tage fra os!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Bryder mig ikke om, at Øzil bliver taget ud så tidligt. Han spillede fint.