Sæsonen 13/14
- falle
- Gæst
-
Pelle skrev:
falle skrev:
Pelle skrev: Seriøst, hvad fanden fejler folk? Give the man a break. I opfører jer som 5-årige børn.. Det kan da ikke være så svært at snakke ordentligt til hinanden. Hvis i ikke bryder jer om Hugol, så lad da være med at svare ham??
Prøv du at være her i +6 år og læs hans indlæg fra alle hans pseudonymer.
Det er ligegyldigt, der er ingen grund til at være så direkte nedladende overfor manden. Du formår at få dig selv til at fremstå som en kæmpe idiot - om du så har været her i en måned eller 10 år.
Hvis jeg fremstår som en idiot overfor hugol, så gør jeg det :) Det er mit valg. Hvis du ikke bryder dig om det, så lad være med at svare på mine indlæg :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CC
- Gæst
-
Udlej i det mindste Jese please!
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Kæft carvajal er klasse :D
Selvom han scorer netop som jeg skriver dette er jeg stadig sur...
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det har godt nok være forfærdligt at se på.
Carvajal, kan syg ikke se det store i ham. Han sejler rundt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Khedira-Modric konstellationen fylder ikke nok på midten, og den naturlig balance mellem dem er ikke at se. Derudover, så har Cristiano været chokerende usynlig, og udover det glimrende mål, så er Benzema en stor skuffelse. Isco viser gåpåmod og gør det fint, hvorimod Özil ser lidt akavet ud placeret på højre kanten, dog i en meget fri rolle. Carvajal mangler organisation i det defensive, men ellers sys jeg han har gjort det fint, udover det klodsede straffespark (der ikke blev dømt). Marcelo, Pepe og Ramos har derudover været røstende usikre i forsvarsspillet.
Holdet gør det svært for dem selv, og det er helt tydelig at se, at det nye system langt fra sidder der endnu. Jeg er langt fra imponeret, men igen så er det sæsonens første kamp, og jeg er - naturligvis - stadigvæk meget optimistisk for det nye projekt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg håber at der er tale om nerver - ellers bliver det en lang sæson!
Offensiven viser dog glimt af det spektakel vi har glædet os til under Ancelotti. De skal bare lige få noget ro på bagfra - så kommer spillet, som en "(h)vis" Capello engang påpegede..
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Alle de defensive spillere sejler, især Ramos. Khedira er også forfærdelig. Man kan ikke spille så offensivt og direkte uden at man har en skraldemand.. Hans rolle skal ændres..
Eller også er det Modric og Isco, der ikke har forstået at de er en del af en tremands-midtbane, hvor de skal dække for hinanden, hvis en af de andre går frem?
Organisationen er helt væk, og derfor sejler forsvaret også.
Jeg elsker Ramos, og synes han er en fantastisk forsvarspiller. Det er mig dog stadig en gåde, at kritik af ham ikke ses ofte. For han er netop manden som i mange tilfælde fejler.
Det er første kamp, og lad os håbe det bliver bedre. Men det er da lidt utroligt, at der kan være så stor forskel på kampene i pre-sæsonen, og La Liga starten
No solo soy perfecto, también soy Madridista.