Sæsonen 13/14

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #181 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14

Pelle skrev:

falle skrev:

Pelle skrev: Seriøst, hvad fanden fejler folk? Give the man a break. I opfører jer som 5-årige børn.. Det kan da ikke være så svært at snakke ordentligt til hinanden. Hvis i ikke bryder jer om Hugol, så lad da være med at svare ham??

Prøv du at være her i +6 år og læs hans indlæg fra alle hans pseudonymer.

Det er ligegyldigt, der er ingen grund til at være så direkte nedladende overfor manden. Du formår at få dig selv til at fremstå som en kæmpe idiot - om du så har været her i en måned eller 10 år.

Hvis jeg fremstår som en idiot overfor hugol, så gør jeg det :) Det er mit valg. Hvis du ikke bryder dig om det, så lad være med at svare på mine indlæg :)
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved falle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #182 af CC
Besvaret af CC på emne Sæsonen 13/14
Nogen med en forklaring på valget af Lopez frem for Casillas? Ved godt, at San Iker stod for Spanien i midtugen, men som målmand bør det vel ikke have den heeeeelt store betydning? Tror dog ikke det ændrer på det faktum, at vi kører Betis over - god kamp, gutter :-)

13 år 3 uger siden #183 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Forfærdeligt at Jese ikke er med i truppen og Casillas ikke starter - dårlig start Ancelotti!
Udlej i det mindste Jese please!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 3 uger siden #184 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
Fortsætter hvor vi slap, man må da håbe benzema tager sig sammen. Mr offside.

Kæft carvajal er klasse :D
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved asp3200.

13 år 3 uger siden #185 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14
En eller anden lær Benzema offside-reglen, det her er jo en farce...

Selvom han scorer netop som jeg skriver dette er jeg stadig sur...
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved JesperA.

13 år 3 uger siden #186 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 13/14
Hvis det fortsætter sådan, så er der mange af os, som hurtig kommer til at savne Mourinho.
Det har godt nok være forfærdligt at se på.

Carvajal, kan syg ikke se det store i ham. Han sejler rundt.

13 år 3 uger siden #187 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Mon Ancelotti har glemt at fortælle spillerne, at det rent faktisk er her til aften de skal spille og ikke først i morgen.

13 år 3 uger siden #188 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Alle de defensive spillere sejler, især Ramos. Khedira er også forfærdelig. Man kan ikke spille så offensivt og direkte uden at man har en skraldemand.. Hans rolle skal ændres..
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

13 år 3 uger siden #189 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
Forfærdelig første halvleg...

Khedira-Modric konstellationen fylder ikke nok på midten, og den naturlig balance mellem dem er ikke at se. Derudover, så har Cristiano været chokerende usynlig, og udover det glimrende mål, så er Benzema en stor skuffelse. Isco viser gåpåmod og gør det fint, hvorimod Özil ser lidt akavet ud placeret på højre kanten, dog i en meget fri rolle. Carvajal mangler organisation i det defensive, men ellers sys jeg han har gjort det fint, udover det klodsede straffespark (der ikke blev dømt). Marcelo, Pepe og Ramos har derudover været røstende usikre i forsvarsspillet.

Holdet gør det svært for dem selv, og det er helt tydelig at se, at det nye system langt fra sidder der endnu. Jeg er langt fra imponeret, men igen så er det sæsonens første kamp, og jeg er - naturligvis - stadigvæk meget optimistisk for det nye projekt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Real Madrid.

13 år 3 uger siden #190 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 13/14
Er du gal forsvaret sejler.

Jeg håber at der er tale om nerver - ellers bliver det en lang sæson!

Offensiven viser dog glimt af det spektakel vi har glædet os til under Ancelotti. De skal bare lige få noget ro på bagfra - så kommer spillet, som en "(h)vis" Capello engang påpegede..
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved nono.

13 år 3 uger siden #191 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Alle de defensive spillere sejler, især Ramos. Khedira er også forfærdelig. Man kan ikke spille så offensivt og direkte uden at man har en skraldemand.. Hans rolle skal ændres..

Eller også er det Modric og Isco, der ikke har forstået at de er en del af en tremands-midtbane, hvor de skal dække for hinanden, hvis en af de andre går frem?

Organisationen er helt væk, og derfor sejler forsvaret også.

13 år 3 uger siden #192 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14
Er det ikke bare klassisk Real Madrid, og derfor vi alle elsker dem? Selvom jeg er blevet kæmpe Pro-Ancelotti, og aldrig har haft så meget tillid til den nuværende trup, så giver jeg en bajer til den træner som får styr på vores defensive organisation. Det er faktisk ret vildt, at vi stadig sejler så meget, men omvendt er det også det der gør det bliver en god fodboldboldkamp.
Jeg elsker Ramos, og synes han er en fantastisk forsvarspiller. Det er mig dog stadig en gåde, at kritik af ham ikke ses ofte. For han er netop manden som i mange tilfælde fejler.

Det er første kamp, og lad os håbe det bliver bedre. Men det er da lidt utroligt, at der kan være så stor forskel på kampene i pre-sæsonen, og La Liga starten

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum