Sæsonen 13/14
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carvajal er kommet til Madrid for at lære og der er et stykke vej endnu, ganske som forudset.
Spændende (eller skræmmende eller overraskende), at Casillas er udeladt til den første kamp. Diego López spillede sig vel ikke ligefrem af i dag.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Isco var fantastisk, men hele opstillingen blokerede for mit elskede marcelo-Ronaldo forhold. Modric er fremtidens mand.
Morata fylder meget mere end benzema. Di Maria var utrolig dårlig i dag. Jeg kritiserer ham tit, men han jagtede ikke bolden på samme vilde måde i dag, det var virkelig underligt.. Tja. Første kamp med ancelotti. Det bliver spændende, for Isco + Øzil og Ronaldo klikkede overraskende godt sammen, omend jeg savner en decideret kantspiller som jese. Bliver spændende!
Siempre Madrid skrev: Tre points og mere er der ikke at sige om det.
Carvajal er kommet til Madrid for at lære og der er et stykke vej endnu, ganske som forudset.
Spændende (eller skræmmende eller overraskende), at Casillas er udeladt til den første kamp. Diego López spillede sig vel ikke ligefrem af i dag.
Men fantastisk var han da heller ikke?!
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Er det ikke bare klassisk Real Madrid, og derfor vi alle elsker dem? Selvom jeg er blevet kæmpe Pro-Ancelotti, og aldrig har haft så meget tillid til den nuværende trup, så giver jeg en bajer til den træner som får styr på vores defensive organisation. Det er faktisk ret vildt, at vi stadig sejler så meget, men omvendt er det også det der gør det bliver en god fodboldboldkamp.
Jeg elsker Ramos, og synes han er en fantastisk forsvarspiller. Det er mig dog stadig en gåde, at kritik af ham ikke ses ofte. For han er netop manden som i mange tilfælde fejler.
Det er første kamp, og lad os håbe det bliver bedre. Men det er da lidt utroligt, at der kan være så stor forskel på kampene i pre-sæsonen, og La Liga starten
Han er vores muldvarpe!
Han leaker insider viden til de spanske aviser, og i forveksling skriver de ikke negativt om ham i pressen. ;)
Jeg håber det er ment som en joke, for den diskussion magter jeg virkelig ikke hehe :) Når det så er sagt, så mener jeg herinde, og ikke i pressen. Alle giver midtbanen skylden, og det er da også oftest den del af holdet, som kommer til og skidt ud, men det er da 100% Ramos mål. Det blev der intet skrevet om, men samtlige 10 andre spillere fik en sviner herinde.
Det forstår jeg dog bare ikke helt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
JesperA skrev: Özil og Isco som højre wing - kæmpe nej tak
Bale bliver vel forhåbentlig også hentet inden vinduet lukker.
Mange dårlige præstationer idag. Ramos, Benzema, Carvajal og specielt Khedira.
Benz er ingen steder i opspillet. Utroligt en spiller på det niveau kan løbe i offside så mange gange. Og den defensiv. Puha det var ikke godt. Ramos lignede en med jetlag, Carvajal blev sat gang på gang og Khedira troede han var hængende angriber....
Men 3 point.. Det er sku det vigtigste.
Siempre Madrid skrev: Tre points og mere er der ikke at sige om det.
spændende er det om gossip til medierne starter igen hvis Lopez bliver på stregen.
Carvajal 8
Marcelo 8
Ramos 4
Pepe 6
Khedira 5
Özil 6
Isco 10
Modric 6
Cristiano 5
Benzema 6
Morata 6