Sæsonen 13/14
Har med vilje ikke kommenteret herinde, for bølgerne gik godt nok højt! :-)
Genialt Clasico, det var den vildeste rollercoaster-ride for mit vedkommende. Det er marginaler, der gør, at vi ikke vinder kampen. Nej, jeg er ikke imponeret over dommeren, men jeg mener nu mere det var de brændte chancer og måden man spiller på Barcas præmisser, der er skyld i det.
Jeg vil ikke være usikker ved at få samme dommer i CdR-finalen, han skylder jo trods alt ;-)
Men hvis vi lige tager helikopterblikket på den her sæson. Det er Ancelottis første. Jeg var skeptisk tidligere, men man må jo bare indrømme, at manden har gjort det fænomenalt.
Tænk lige når vi kommer ind i næste sæson? Med et forholdsvist roligt transfervindue til sommer, vil jeg mene, at vi er kæmpe favoritter til næste år. Barca skal ud at handle stort ind, og der kommer til at gå lang tid, før de er sammenspillet.
Jeg tror også stadig, at vi tager titlen i år, og det vil være fuldstændig vanvittigt! Kampen mod Sevilla imorgen, bliver det springende punkt. Spillerne - og især CR7 - vil være sultne. Det kræver naturligvis at han er med. Lad os håbe på et godt Isco indhop, nu hvor min elskede Di Maria har karantæne.
Konklusion? Lad os nu være tilfredse, drenge. Spillerne og Carlo har gjort det over alt forventning. Det skal et uheldigt tab til Barca da ikke ødelagde? Vi er igang med at opbygge et verdensklasse hold, og den indbyrdes forståelse mellem kæderne bliver kun bedre herfra. Jeg har et enkelt ønske til sommerens transfervindue - en lidt mere defensiv indstillet midtbanespiller. Som mange andre før mig har været inde på. Og så vil jeg tillade mig at holde fast i, at Alonso spiller på sidste vers. Især i de store opgør.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fed læsning:) Jeg er helt enig. Jeg har af samme grund, ikke kommenteret på noget som helst omkring kampen. Jeg skriver generelt ikke efter et nederlag. Der kommre for meget "baah" og "buh" og for lidt sagligt. Som vi også ser i flere omgange når folk "råber og skriger" om forandringer efter sådanne kampe.
Det var en rigtig fed kamp. Desværre endte kampen ikke som håbet. Nogen faldt igennem (Ronaldo og Ramos), andre strålede (Di Maria og Benzema). Sådan er det altid, denne gang mødte vi bare et hold som straffer selv små fejl. Tja, hvad kan vi konkludere ud fra denne kamp? Vi tabte på marginaler, men er stadig favoritter til mesterskabet imo.
Denne sæson er så godkendt altså:)
Jeg er her stadig XOXO
Pelle skrev: Nu har jeg haft tid til at fundere de sidste par dagen - faktisk siden nederlaget til "those we do not speak of".
Har med vilje ikke kommenteret herinde, for bølgerne gik godt nok højt! :-)
Genialt Clasico, det var den vildeste rollercoaster-ride for mit vedkommende. Det er marginaler, der gør, at vi ikke vinder kampen. Nej, jeg er ikke imponeret over dommeren, men jeg mener nu mere det var de brændte chancer og måden man spiller på Barcas præmisser, der er skyld i det.
Jeg vil ikke være usikker ved at få samme dommer i CdR-finalen, han skylder jo trods alt ;-)
Men hvis vi lige tager helikopterblikket på den her sæson. Det er Ancelottis første. Jeg var skeptisk tidligere, men man må jo bare indrømme, at manden har gjort det fænomenalt.
Tænk lige når vi kommer ind i næste sæson? Med et forholdsvist roligt transfervindue til sommer, vil jeg mene, at vi er kæmpe favoritter til næste år. Barca skal ud at handle stort ind, og der kommer til at gå lang tid, før de er sammenspillet.
Jeg tror også stadig, at vi tager titlen i år, og det vil være fuldstændig vanvittigt! Kampen mod Sevilla imorgen, bliver det springende punkt. Spillerne - og især CR7 - vil være sultne. Det kræver naturligvis at han er med. Lad os håbe på et godt Isco indhop, nu hvor min elskede Di Maria har karantæne.
Konklusion? Lad os nu være tilfredse, drenge. Spillerne og Carlo har gjort det over alt forventning. Det skal et uheldigt tab til Barca da ikke ødelagde? Vi er igang med at opbygge et verdensklasse hold, og den indbyrdes forståelse mellem kæderne bliver kun bedre herfra. Jeg har et enkelt ønske til sommerens transfervindue - en lidt mere defensiv indstillet midtbanespiller. Som mange andre før mig har været inde på. Og så vil jeg tillade mig at holde fast i, at Alonso spiller på sidste vers. Især i de store opgør.
Er glad for din optimisme ;) For det fuldkommen korrekt. Efter den første halvdel af sæsonen havde de fleste været glade hvis bare vi kunne kæmpe om anden pladsen som det gik. Og i CdR var vi bange for at ryge ud i semifinalen. Og det så heller ikke lyst ud i CL, med de mange problemer mod de små hold.
Nu har vi kontrolleret samtlige kampe undtagen Athletico Madrid kampen - og de fleste endda med stor stil. Ja Barca havde på ingen måde kontrol over kampen. Benz kunne i princippet have scoret 5 mål i første halvleg, hvis han bare var den lille smule skarpere. Vi spillede defensivt efter vi var 10 mand, hvilket var forståeligt eftersom Ancelotti ikke ville satse på at score med kun 10 mand, da ligaen næsten var sikker selv med uafgjort. Vi tager dem i Copa'en og så er alt glemt.
Jeg har et enkelt ønske til sommerens transfervindue - en lidt mere defensiv indstillet midtbanespiller. Som mange andre før mig har været inde på. Og så vil jeg tillade mig at holde fast i, at Alonso spiller på sidste vers. Især i de store opgør.
Illarramendi? Eller er du ude i den mere destruktive Javi Garcia type?
Problemet i Real Madrid er jo netop, at fansene og præsidenten ikke er tilhænger af den sikre midtbanespiller, som kan skabe en fin balance på holdet.
Nu er jeg selv kæmpe fan af Illarra, og jeg er virkelig begejstret for hans udvikling på så kort tid i klubben. Han er en langt bedre defensiv løsning end Alonso, men han bliver klandret for han ikke er god nok i offensiven, og bidrager med for lidt, og derfor tror jeg aldrig vi kommer til at se en decideret defensiv midtbanespiller i Real Madrid.
Jeg er dog helt enig i, at Alonso minder om en færdig mand. Han er stadig utrolig vigtig for holdet, både på, men også udenfor banen. Så jeg er helt fortrøstningsfuld med Illarra og Alonso på den defensive, selvom jeg godt nok aldrig har været den store Alonso fan, men i takt med holdet lærer hinanden bedre at kende, så bliver balancen vel også kun bedre og bedre.
Illarra/Alonso, Modric/Isco og Khedira/Di María ser ganske fornuftigt ud i mine øjne, også må vi heller ikke glemme Casemiro, selvom han nok aldrig slår igennem i Real Madrid, så anser jeg ham som en fornuftig breddespiller.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
deportes.elpais.com/deportes/2014/03/21/...95433899_528944.html
- Cristiano
- Gæst
-
Det var hans boldtab der førte til 1-1...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Cristiano skrev: Alonso har ikke set for godt ud i de første 25 min mod Sevilla.
Det var hans boldtab der førte til 1-1...
Stor halvleg af Illarramendi, som bygger på i det offensive. Vil dog gerne en Isco fra 2. halvlegs start. Sidder med samme følelse, som mod Barca, vi brander for mange chancer, og ved godt det absurd at snakke om, når vi trods alt lavede tre kasser i søndags.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Selvom det måske lyder lidt friskt;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Gæst
-
- Cristiano
- Gæst
-
Kun Isco som den eneste kreative spiller på bænken!
Der skal handles ind i sommerpausen.