Sæsonen 13/14

12 år 5 måneder siden #1537 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Carlo: Benzema can't play tomorrow but we are confident he will be fit for Sunday.

**** hvor er det vigtigt, han har været vores bedste spiller i 2014.

Jeg er faktisk helt enig, selvom jeg tidligere har været gevaldigt efter franskmanden, så må man også bare erkende at han indtil videre har haft et rigtigt solidt 2014.

Jeg ved heller ikke om det er noget jeg bilder mig ind, men Benzema virker også som om han har fået mere attitude og "kant", hvor han før lignede en der allerhelst var blevet hjemme under dynen når han spillede kamp.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #1538 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 13/14
Gennem hele sæsonen må Ronaldo, Modric, Pepe og Benz være de bedste på holdet

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1539 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Sæsonen 13/14

-#7- skrev:

Steen skrev: Carlo: Benzema can't play tomorrow but we are confident he will be fit for Sunday.

Jeg er faktisk helt enig, selvom jeg tidligere har været gevaldigt efter franskmanden, så må man også bare erkende at han indtil videre har haft et rigtigt solidt 2014.

Jeg ved heller ikke om det er noget jeg bilder mig ind, men Benzema virker også som om han har fået mere attitude og "kant", hvor han før lignede en der allerhelst var blevet hjemme under dynen når han spillede kamp.

Jeg er fuldstændig enig. Han spiller med energi og attitude. Han er en helt anden spiller, end han var i starten af sæsonen, hvor han bare gik rundt og kiggede ned i græsset.

Jeg synes faktisk, at ændringen i hans attitude skete efter han var blevet bænket imod Barca. Siden han kom ind i den kamp har han været en helt anden spiller.

12 år 5 måneder siden #1540 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

RasmusKring skrev:

-#7- skrev:

Jeg er fuldstændig enig. Han spiller med energi og attitude. Han er en helt anden spiller, end han var i starten af sæsonen, hvor han bare gik rundt og kiggede ned i græsset.

Jeg synes faktisk, at ændringen i hans attitude skete efter han var blevet bænket imod Barca. Siden han kom ind i den kamp har han været en helt anden spiller.

Sjovt nok var det også efter den kamp Real Madrid for alvor kom igang, og har faktisk ikke tabt siden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1541 af RasmusKring

Dios skrev:

RasmusKring skrev:

-#7- skrev:

Sjovt nok var det også efter den kamp Real Madrid for alvor kom igang, og har faktisk ikke tabt siden.

Så i bedste fald er Benzema en humørspiller, der kun trives, når holdet spiller fantastisk?

12 år 5 måneder siden #1542 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 13/14

RasmusKring skrev:

Dios skrev:

RasmusKring skrev:

-#7- skrev:

Så i bedste fald er Benzema en humørspiller, der kun trives, når holdet spiller fantastisk?

Eller så dygtig, at han er afgørende for om holdet præsterer eller ej?

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 5 måneder siden #1543 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14

@2010MisterChip CONFIRMADO por su representante (Ginés Carvajal) en @RadioEstadio: Jesé se ha roto el ligamento cruzado anterior.

Jesés agent bekræfter korsbåndsskade. Fuck det er trist.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #1544 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

MMM skrev:

@2010MisterChip CONFIRMADO por su representante (Ginés Carvajal) en @RadioEstadio: Jesé se ha roto el ligamento cruzado anterior.

Jesés agent bekræfter korsbåndsskade. Fuck det er trist.

Findes der milde korsbåndsskader?:(

12 år 5 måneder siden #1545 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 13/14
Real er bare så uheldige med de skader
Over få år har vi oplevet langtidsskader for Higuain, Kaka, Varane, Jese, Khedira, Alonso, Nuri Sahin, Canales.. Bare nogle hurtige skader jeg kunne nævne.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 5 måneder siden #1546 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 13/14
Skal man ligefrem frygte for, at det var Jesé' karriere i Real der dør her. Klicheen siger altid: "Er du god nok, så slår du i gennem". Men en korsbåndsskade betyder slut på 2014 for ham - i hvert fald hvis man tager genoptræningen med. Det betyder at vi henter en ny til sommer og så mangler der pludselig spilletid til ham?

Også sluttede forhåbningen om et VM for ham jo i samme ombæring også. Jeg kan slet ikke glæde mig over et avancement på 9-2 lige nu. Åh hvor er det øv!!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 5 måneder siden #1547 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Håber stadig på det bedste. Vil ikke male fanden på væggen, før det ligger nærmere fast.

Var det i øvrigt ikke en korsbåndsskade Falcao pådrog sig i januar måned? Mig bekendt går det fremad med hans genoptræning. Han er foran - længere fremme end ventet. Det samme med Bryan Oviedo (Everton), som pådrog sig et dobbelt benbrud, ligeledes tilbage i januar måned.

Real Madrid confirm Jesé injury - a complete rupture of the anterior cruciate ligament [...]

Jesé is in "good spirits" says his agent, leaving hospital. Says a timeframe for return not yet been discussed with doctors.

Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #1548 af RasmusKring

El_Juan skrev: Håber stadig på det bedste. Vil ikke male fanden på væggen, før det ligger nærmere fast.

Var det i øvrigt ikke en korsbåndsskade Falcao pådrog sig i januar måned? Mig bekendt går det fremad med hans genoptræning. Han er foran - længere fremme end ventet. Det samme med Bryan Oviedo (Everton), som pådrog sig et dobbelt benbrud, ligeledes tilbage i januar måned.

Real Madrid confirm Jesé injury - a complete rupture of the anterior cruciate ligament [...]

Jesé is in "good spirits" says his agent, leaving hospital. Says a timeframe for return not yet been discussed with doctors.

@M_Linding

Der findes derværre ikke mildere korsbåndskader. Nogle mennesker kan fungere med et beskadiget korsbånd, andre kan ikke. Men er korsbåndet så beskadiget, at man skal gennemgå en operation, så fjerner de resterne af det og konstruere et nyt.

Jo, Falcao ødelagde også korsbåndet. Det er, uheldigvis for Jese, nok den mest alvorlige skade, en fodboldspiller kan få, men der er enormt stor forskel på, hvor lang tid det tager spillere at komme tilbage fra den slags skade. Ikke for at være overdrevet pessimistisk, men nogle spillere kommer aldrig tilbage fra den. Owen og Joe Cole er desværre eksempler på dette. Det er dog kun omkring 10 % af tiden, at det går så galt.

Jese bliver nok opereret i næste uge, når hævelsen er faldet. Derefter går der minimum 6 måneder, før han kan vende tilbage til træning. Nogle professionelle atleter er overmenneskelige og så dedikerede, at de slår den generelle genoptræningstid for operationen, men praktisk talt ingen kommer tilbage tidligere end 6 måneder efter. Derefter skal man overkomme betydelige mentale barriere i forhold til knæet, så der går typisk 9-12 måneder, før man kan præstere på et niveau i nærheden af det ´, man var på inden skaden. Den eneste atlet, som jeg kender til, der kom tilbage på noget, der minder om 100 %, indenfor 9 måneder var Adrian Peterson fra NFL. De fleste tager godt et år om det. Så mit bud ville være, at Jese har sit comeback i december, men først nærmer sig sit oprindelige niveau mod slutningen af næste sæson.

Lad os håbe, at det går bedre, men uanset hvad så er det virkelig ærgeligt for ham og Real Madrid!
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved RasmusKring.

Leveret af Kunena Forum