Sæsonen 13/14
Med et nederlag, kan Barcelona godt gå på sommerferie - Og vi skal jo muligvis bruge dem i sidste runde;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
M_linding skrev: Jeg er i en underlig kamp med min egen logik.... Jeg skal vel faktisk holde med Barcelona?!
Med et nederlag, kan Barcelona godt gå på sommerferie - Og vi skal jo muligvis bruge dem i sidste runde;)
Mon ikke Barca gerne vil undgå at Atletico (som de ikke har slået én eneste gang i sæsonen) fejrer trofæet på Camp Nou? Vi kan håbe det :)
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Atletico er for gode og Barca er for ringe pt..
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Bismo skrev: Ja, der kunne nemt have stået 3-0 til Villareal her inden pausen. Hold kæft hvor kan de brænde nogle chancer!
Barca har igen boldbesiddelsen, Villareal har alle chancerne.
Så fik Villarreal scoret deres tredje mål. ;-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
*banan kastes efter ham, han kvitterer ved at samle bananerne op og tage en bid af den..*
Intet mindre end genialt og et perfekt modsvar til de fjolser på tilskuerpladserne. Sådan!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
BBB skrev:
Bismo skrev: Ja, der kunne nemt have stået 3-0 til Villareal her inden pausen. Hold kæft hvor kan de brænde nogle chancer!
Og deres fjerde... ;)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
M_linding skrev: Jeg er i en underlig kamp med min egen logik.... Jeg skal vel faktisk holde med Barcelona?!
Så fik du din vilje...
DarioGomez skrev:
BBB skrev:
Og deres fjerde... ;)
De er altså skarpe. Hvad kunne det ikke blive til, hvis de konsekvent scorede i den rigtige ende? ;-)
Selvom det måske påvirker Barcelonas indstilling til sidste kamp, så håber jeg alligevel, at de taber deres kampe. Så må Atletico vinde mesterskabet, hvis det er sådan det skal være...
BBB skrev:
DarioGomez skrev:
BBB skrev:
Og deres fjerde... ;)
De er altså skarpe. Hvad kunne det ikke blive til, hvis de konsekvent scorede i den rigtige ende? ;-)
Selvom det måske påvirker Barcelonas indstilling til sidste kamp, så håber jeg alligevel, at de taber deres kampe. Så må Atletico vinde mesterskabet, hvis det er sådan det skal være...
Den holdning har jeg godt nok lidt svært ved at forstå. For mig er et Barcelona-hold med bare den mindste chance for at vinde mesterskabet langt farligere end et hold der ikke kan nå mere end 3. pladsen. Lad os sige vi når sidste spillerunde, og Atletico rent faktisk har tabt point mod enten Levante eller Malaga. Så skal Barca bare vinde og håbe på at Real smider point, så er de mestre.
Smider Barca derimod point i én af de sidste kampe, så ser jeg ikke hvordan de skal kunne slå (eller bare tage point) fra et topmotiveret Atletico-hold, jeg gør det sjældent, men jeg håber fandeme Barca vinder i runde 36 og 37, for jeg ser det som en tydelig fordel for Real. Mesterskabet er altså ikke længere væk, end at Atletico smider point i et drama af en 1-1'er i Levante og derefter spiller 2-2 i Barcelona i en kamp hvor begge hold kan blive mestre.
Jeg er godt klar over, at ovenstående snak er noget som alle har tænkt over, men for mig er det underligt, at der er folk der ikke håber på Barcelona-sejre fra nu af - det kan stadig blive en double (eller treble?) værd.
Jeg synes umiddelbart vi er blevet gjort til for store favoritter bettingwise (1.60 til os, 2.40 til bayern) for at gå videre. Et hurtigt mål til Bayern, og så er kampen helt åben. Jeg håber vi kan dæmme ligeså godt af som i sidste kamp, og så være endnu farligere på kontra med Bale og Ronaldo i absolut topform.
Skulle vi ryge ud, ville jeg være ærgerlig, men stadig meget tilfreds med dette års resultater i CHL. Generelt må jeg faktisk indrømme, at jeg næsten altid sammenligner med Barcelona, når jeg skal måle vores succes i en sæson. At de er røget ud, tabte CdR og er bagud i ligaen gør blot, at jeg på nuværende tidspunkt synes, at vi har gang i en forrygende sæson.