Sæsonen 13/14
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
I forhold til situationen med Iker, så er det en svær situation Ancelotti har overtaget. Man kan vel ikke bebrejde ham for at vælge Lopez? Var klart den bedste af de 2 sidste sæson. Iker kostede en del point i starten af sæsonen. Men igen, så er det Iker. Har reddet Real så mange gange, og så er han Cpt.
Bliver spændende at se hvem der står mod Granada.....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Nå, Hugol, nu skal vi også bruge dig konstruktivt, når du nu var til stede til kampen i går.
Selvsamme DefensaCentral bringer historien om, at Iker Casillas nægtede at varme op sammen med Diego López i går. Historien bygger på diverse rygter fra sociale medier fra folk, som var til stede på stadion og så Casillas gå rundt med korslagte arme, mens trediemålmand (og slet ikke udtaget til kampen) Tomás Mejías måtte stå for opvarmningen med Diego López, hvor det normalt er reservemålmanden, som står for den slags.
Bemærkede du noget?
Du har sikkert allerede set den, men forklaringen fra selvsamme Defensa Central:http://www.defensacentral.com/real_madrid/91175-casillas-real-madrid-calentamiento-vecchi-sportyou/
(Han varmede ikke op med Lopez, efter ordre fra Vecchi, målmandstræneren, der foretrækker at lade anden målmanden strække ud og varme op med markspillerne, for at mindske risikoen for skade for den der skal være back-up)
- Synes vi ser nogle af Carvajals styrker; nemlig i det offensive spil, hvor jeg synes han var god til at skabe bredde og ikke kun lægge den kedelige Arbeloa-aflevering tilbage i banen. På den front kan jeg sagtens se potentialet i knægten
.. men omvendt så var han i flere situationer decideret ringe i det defensive - havde dog også et par gode erobringer.
Så vil tillade mig at sætte mig lidt imellem de to stole; synes hverken han var fantastisk eller ringe. En godkendt debut, dog med plads til markante defensive forbedringer.
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
Real Madrid have the longest streak of matches undefeated at home in Europe's top-five leagues, 45 matches in all competitions.
Finaler spilles altid som neutral grund, så nederlaget til Atletico i CdR finalen gælder ikke.
Har valgt at takke af på forum!
Siempre fiel skrev: Carvajal begår et straffespark fordi han står og koger og ik har styr på sin mand - han slipper markeringen ved målet - og han står og koger igen i en anden situation hvor han igen ik har styr på manden bag sig. Derudover havde han generelt problemer både på dødbolde og med den hurtige Cedric. Offensivt var han heller ik imponerende. MEN når det så er sagt, så har Arbeloa sat barren meget lavt og Carvajal ska imo ha rimelig lang snor fordi han har potentialet til at bidrage med langt mere end Arbeloa. Det var forhåbentlig hans absolutte bundniveau igår - så det er bare opad fra nu af..
Fiel. Det er altså ikke Carvajal der slipper manden men Pepe. Han begår ik noget straffespark efter min mening i situationen hvor han kommer lidt bagefter, der skal simpelthen mere til. Det eneste tidspunkt hvor han rigtig kommer på mellemhånd er ved hovedstødet på overliggeren. Efter denne chance fik han 100% styr på Cedric og holdte ham ude af kampen.. Offensivt var han ikke imporende siger du, men det var nu Carvajal der var med i opspillet til 1-1 målet hvor hans indlæg ligger rigtig godt. Det bliver hurtig samlet op og Isco kan efter enkelte afleveringer spille Benz fri.
Har valgt at takke af på forum!
- falle
- Gæst
-
Hugol skrev: Det er faktisk ret bemærkelsesværdigt at det tog Isco 1 kamp at få sit navn råbt op på stadion, mens Ronaldo skulle igennem lidt mere. Det viser måske en lille smule om hvad Madrids fans har savnet.
Hvis det er Isco's spanske nationalitet du hentyder til, så tror jeg ikke på det.
Jeg tror mere på at det er Ronaldo som kommer som en egoistisk snothvalp til en klub hvor logoet foran betyder mere end navnet bagpå - heldigvis er han hele Bernabeus kæledægge nu :)
Yikes.
MMM skrev: Xabi har brækket en knogle i foden under træning og står til at være ude de næste tre måneder: futbol.as.com/futbol/2013/08/21/primera/1377082653_749380.html
Yikes.
For fanden...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
MMM skrev: Xabi har brækket en knogle i foden under træning og står til at være ude de næste tre måneder: futbol.as.com/futbol/2013/08/21/primera/1377082653_749380.html
Yikes.
Ouch! Den gør ondt. Når han endelig er på vej tilbage - og endda før end ventet - så skal det selvfølgelig ske. I forbindelse med den sidste skade han pådrog sig, sagde jeg, at jeg frygtede for hans fremtid. Lige pludselig så det lyst ud igen. Men jeg må ærligt erkende, at jeg på ny synes han ligner en færdig mand, hvis han vitterligt er ude i tre måneder. Så tror jeg det lakker mod enden for den gode Xabi, i hvert fald enden på hans tid i Real Madrid.
Det kan til gengæld blive Casemiros helt store chance. Og forhåbentligt også Illarramendis, når han vender tilbage. Måske kan det sågar føre til, at Real Madrids viser fornyet interesse for Kondogbia. Hvem ved.
Edit: Ikke korrekt...