Sæsonen 13/14
- Champen
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Juanito skrev: Nogen der har informationer om hvilket nummer Raúl får på ryggen i aften? Kunne være fedt hvis Ronaldo gav ham nummer 7 at spille i!
Mon ikke Cristiano spiller første halvleg og i pausen lader sig udskifte for Raúl som overtager nr. 7 :)
Jeg har desværre ingen kilde på det lige nu og her, men jeg så tidligere i dag at Ronaldo tager nr. 11 og Raul nr.7.
Her kom der dog en kilde: www.marca.com/2013/08/22/futbol/equipos/...drid/1377174075.html
Jeg kan ikke selv spansk, men ved at oversætte det direkte står der: Raúl González Blanco vil bære hvidt på Santiago Bernabeu ... og 7 på ryggen. Cristiano har besluttet at give sit nummer til at tage Raul under de 45 minutter, han vil spille med Real Madrid i hans hyldest match mod Al Sadd, hans nuværende klub.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Realex skrev: Seriøst lad os lige købe Raul tilbage, Han kan sgu ramme målet!
Hehe jeg har også flere gange tænkt "Så gå dog ud og klæd om!" når de filmer Zidane ude på bænken.
Føj hvor kunne jeg brække mig over sådan nogle mennesker!
De er begge Madridistas, og den ene oven i købet en kæmpe legende i klubben! Ingen af de 2 fortjener den opførsel.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hold kæft hvor er jeg skuffet over de plastik fans som sidder på stadion. Fint nok de har valgt side imellem Casillas og Lopez, men hvor er det dog usmageligt, at folk pifter når Casillas bliver til jublet af andre på stadion, og Lopez bliver piftet ud af stadion, fordi han varmer op.
Føj hvor kunne jeg brække mig over sådan nogle mennesker!
De er begge Madridistas, og den ene oven i købet en kæmpe legende i klubben! Ingen af de 2 fortjener den opførsel.
Jeg syntes egentlig det lød som et kæmpe bifald til Lopez da han startede sin opvarmning. Jeg er dog helt enig.
Isco Isco Isco
Steen skrev: Smukt. dancingwithpipita.tumblr.com/post/590410...r7-during-halftime-i
Jeg fældede næsten en tåre. Det er lige netop derfor Cristiano skal blive. Beskeden må have været klar, fra en nummer 7 til en anden: "Forlæng og gå efter at slå mine rekoder!" ;-)
Mon Pérez har presset lidt på?! :))
JesperA skrev: Hvad sker der for de lader Raúl spille kampen færdig?? Pil ham ud og lad hele stadion rejse sig og sige farvel.. Det er jeg sgu skuffet over de ikke gjorde
Helt helt enig! Jeg sad også bare og ventede på det øjeblik.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
JesperA skrev: Hvad sker der for de lader Raúl spille kampen færdig?? Pil ham ud og lad hele stadion rejse sig og sige farvel.. Det er jeg sgu skuffet over de ikke gjorde
Helt helt enig! Jeg sad også bare og ventede på det øjeblik.
Øhh, hele stadion jublede med Raul da han løb rundt på hele banen.. Det var langt federe end hvis han var blevet skiftet ud.. Selvf skulle han ha 90 min.
Har valgt at takke af på forum!