Sæsonen 13/14
Hugol skrev: Diego lopez 7
Carvajal 8
Marcelo 8
Ramos 4
Pepe 6
Khedira 5
Özil 6
Isco 10
Modric 6
Cristiano 5
Benzema 6
Morata 6
Di maria 6
Casemiro 7
1-10
Er det karaktere du selv har fundet på?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Er det ikke bare klassisk Real Madrid, og derfor vi alle elsker dem? Selvom jeg er blevet kæmpe Pro-Ancelotti, og aldrig har haft så meget tillid til den nuværende trup, så giver jeg en bajer til den træner som får styr på vores defensive organisation. Det er faktisk ret vildt, at vi stadig sejler så meget, men omvendt er det også det der gør det bliver en god fodboldboldkamp.
Jeg elsker Ramos, og synes han er en fantastisk forsvarspiller. Det er mig dog stadig en gåde, at kritik af ham ikke ses ofte. For han er netop manden som i mange tilfælde fejler.
Det er første kamp, og lad os håbe det bliver bedre. Men det er da lidt utroligt, at der kan være så stor forskel på kampene i pre-sæsonen, og La Liga starten
Han er vores muldvarpe!
Han leaker insider viden til de spanske aviser, og i forveksling skriver de ikke negativt om ham i pressen. ;)
Jeg håber det er ment som en joke, for den diskussion magter jeg virkelig ikke hehe :) Når det så er sagt, så mener jeg herinde, og ikke i pressen. Alle giver midtbanen skylden, og det er da også oftest den del af holdet, som kommer til og skidt ud, men det er da 100% Ramos mål. Det blev der intet skrevet om, men samtlige 10 andre spillere fik en sviner herinde.
Det forstår jeg dog bare ikke helt :)
Ingen tvivl om at Ramos spiller en rigtig skidt kamp - og han ser helt håbløs ud ved målet. Du har sikkert oz ret i at han måske ofte slipper afsted med lidt mere fordi han er en publikumsfavorit - oz her på forummet.
Jeg tro noget af grunden til hvorfor han ik så ofte kritiseres når han fejler - f.eks. idag - er fordi at en dag som idag er det da meget mere interessant/relevant at debattere om Carvajal er god nok eftersom han er hentet for at ændre på en virkelig svag position eller om Benzema gør det godt nok når debatten omkring ham har raset hele sommeren. Vi ka da godt tale om Ramos, men imo er det bare ik specielt interessant at diskutere det, da vi jo ik er ude i om det nu var smart at starte med ham eller vi sku ha brugt Nacho - eller om vi ska på markedet og hente en ny spiller ind. Self ska Ramos oz kritiseres når han fejler - som idag - men vi ka konstatere han var skidt og så er der vel ik så meget mere at didkutere i dén sammenhæng.
Jeg orker ikke at skrive meget mere om denne kamp.. Men MEGET vigtige 2 point man fik hentet til sidst.
asp3200 skrev: Modric 6, den er jeg godt nok uenig i. Eneste på midten som holdt okay niveau.
Carvajal 8... Hahahaha :)
Ha Carvajal var en af kampens bedste idag
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Carvajal 8
Marcelo 8
Driller det spanske tastatur? Eller så du ik kampen?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Diego lopez 6
Carvajal 3
Marcelo 8
Ramos 4
Pepe 7
Khedira 3
Özil 7
Isco 8
Modric 7
Cristiano 5
Benzema 6
Morata 3
Di maria 2
Casemiro 5
1-10
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev:
asp3200 skrev: Modric 6, den er jeg godt nok uenig i. Eneste på midten som holdt okay niveau.
Bidrag, eller smut.....skal vi sige det sådan?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hugol skrev:
Carvajal 8??? Sad du helt op under taget idag???
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Vi kunne (med rette) have forventet langt mere efter den fremragende pre-sæson, så set fra den vinkel er denne start en lille smule bekymrene... Men jeg tror helt sikkert, at det bliver bedre allerede fra næste runde af!. Havde det ikke været på Barca's massakre, og havde de måske vundet 2-0 kun havde tonen jo været en helt anden.. (desuden ryger Levante ned i Segunda efter denne sæson)
Hugol skrev:
Hugol, det kan du seriøst ikke mene. Ved godt du elsker ham, men han tågede rundt og kunne have været skyld i 2 mål.
Har valgt at takke af på forum!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-