Sæsonen 13/14
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Vi ser en mulig midtbane imorgen med Isco-Modric eller Casemiro-Modric da Khedira ikke er klar.
Mon ikk den kommer til at hedde:
Casemiro-Modric-Isco
Edit: Tror i hvert meget på vi fremover vil spille 4-3-2-1
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev:
Hugol skrev: Vi ser en mulig midtbane imorgen med Isco-Modric eller Casemiro-Modric da Khedira ikke er klar.
Casemiro-Modric-Isco
Fremover?
Er det ikke sådan vi har spillet fra dag ét, siden Ancelotti trådte til....?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Real Madrid skrev:
Casemiro-Modric-Isco
Fremover?
Er det ikke sådan vi har spillet fra dag ét, siden Ancelotti trådte til....?
Det var også min pointe, sorry min fejl, dårligt formuleret :)
Udfra Hugols indlæg lignede det bare, han stadig tror vi spiller 4-2-3-1
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Har valgt at takke af på forum!
Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo, Casemiro, Modric, Isco, Özil, Benzema, Ronaldo. Og en bænk med Diego López, Nacho, Carvajal, Kaká, Di María, Morata og Jesé.
Ellers forventer jeg egentlig bare en svær kamp. Granada er bestemt ikke nogen let modstander. Yebda, Douglas Santos, El-Arabi, Buonanotte og Piti, er blot nogle af de spillere, man skal holde øje med. Især Piti, som må betegnes som et af de bedste køb denne sommer. Den 32-årige offensivspiller scorede imponerende 18 mål for Rayo i forrige sæson.
Til noget helt andet. Der har været en del snak om Özil på det seneste. Og netop om Özil, sagde Ancelotti følgende om på pressemødet i går:
"[...] against Betis he began defensively on the right and when he has the ball he needs to be in the centre. The team needs Özil and they need him to feel comfortable. He doesn’t have any problem”.
Jeg syntes, da jeg læste nyheden, inden jeg skrev den og lagde den op, at Alcaraz ikke havde udtaget Siqueira til aftenens kamp?
Nå, men ellers er jeg egentlig meget enig i din holdopstilling. Det er naturligt at lade Arbeloa spille på udebane pt.
Daniel skrev: El_Juan
Jeg syntes, da jeg læste nyheden, inden jeg skrev den og lagde den op, at Alcaraz ikke havde udtaget Siqueira til aftenens kamp?
Nå, men ellers er jeg egentlig meget enig i din holdopstilling. Det er naturligt at lade Arbeloa spille på udebane pt.
Så spiller de formentlig med den unge og talentfulde Douglas Santos i stedet. Hip som hap ;-)
Frygter samme sæson som sidste hvor vi smed alt i starten.
Håber jeg bliver modbevist af godt spil.
asp3200 skrev: Er godt spændt på i aften og se om holdet har udviklet sig på udebane under pres og jagten på det gode spil og de tre point. Håber der er sket noget og de tager sig sammen.
Frygter samme sæson som sidste hvor vi smed alt i starten.
Håber jeg bliver modbevist af godt spil.
Enig. Jeg har hele dagen frygtet aftenens kamp. Det er fandeme alfa omega, at Real Madrid ikke smider dumme point, som i sidste sæson. Disse kampe i begyndelse af sæson SKAL simpelthen vindes, og ikke undervurderes internt. Jeg forventer en noget anden mentalitet på dette tidspunkt end tilfældet var tilsvarende i sidste sæson.
Granada er bestemt ikke en walkover, så holdet skal være på dupperne fra start.
Arbeloa 6
Marcelo 5
Pepe 8
Ramos 6
Modric 7
Isco 7
Ronaldo 3
Di Maria 8
Benzema 5
Özil 5
Casemiro 5