Sæsonen 13/14
Hvad fanden mener du...han har været offside en gang idag, og Ronaldo har været det nogle flere gange og har brændt mange gange idag........jeg forstår din frustration over det ringe 1-0 resultat, men ikke at du er ved at koge over en mand som iøvrigt scorede......De havde bedre spil idag, end som sidste weekend, så det går da den rigtige vej trods alt.JesperA skrev: Jeg er simpelthen målløs over at Benzema kan stå offside ved det frispark vi fik ca. midt i anden halvleg. Han er den yderste mand, kan se hele forsvarslinjen, og kan se præcis hvornår bolden sparkes, men alligevel er han 2-3 meter på den forkerte side. Det er simpelthen utroligt, jeg mister snart besindelsen hvis han fortsætter med det pis!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"We should associate Iker with many years representing Spanish football. He has 149 international caps and that's no mean feat. We should be kind, respectful and appreciative with him and with those competing with him," said the Spain manager during an event organised by the Granada Press Association.
Ancelotti vis respekt og giv ham chancen. Han kan også hjælpe med at sparke gang i holdet.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
NDR skrev:
Hvad fanden mener du...han har været offside en gang idag, og Ronaldo har været det nogle flere gange og har brændt mange gange idag........jeg forstår din frustration over det ringe 1-0 resultat, men ikke at du er ved at koge over en mand som iøvrigt scorede......De havde bedre spil idag, end som sidste weekend, så det går da den rigtige vej trods alt.JesperA skrev: Jeg er simpelthen målløs over at Benzema kan stå offside ved det frispark vi fik ca. midt i anden halvleg. Han er den yderste mand, kan se hele forsvarslinjen, og kan se præcis hvornår bolden sparkes, men alligevel er han 2-3 meter på den forkerte side. Det er simpelthen utroligt, jeg mister snart besindelsen hvis han fortsætter med det pis!
6 offsides i dag - 3 af dem var Benzema. At han går offside på det frispark var den berømte dråbe for mit vedkommende, det må ikke ske. Jeg kunne sagtens se igennem fingre med det, var det ikke for de 8 i søndags, men det er simpelthen ikke en topangriber værdig. Han kostede i øvrigt 3 annullerede mål i søndags! At han scorer er selvfølgelig fint, men han er jo i virkeligheden ikke engang særlig godt placeret ved målet, han løber jo lige bagved Ronaldo hele vejen....
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Klart folk synes, han underpræsterer.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Benzema to mål i to kampe.
Klart folk synes, han underpræsterer.
Indtil videre har hans manglende evne til at forblive onside kostet tre annullerede scoringer, så det er vel egentlig ikke så underligt.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Raúl 7
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
- Cristiano
- Gæst
-
Og jeg synes at Casillas skal have chancen i næste kamp..............
Har valgt at takke af på forum!
Desuden er det trist, at Iker/Diego kontroversen fortsætter uden, at Ancelotti forsøger at sætte en stopper for det. Faktisk puster han selv til ilden ved at skifte Lopez ind i en ligegyldig kamp mod Al-Sadd, i stedet for i det mindste lade Iker, der i forevejen er skuffet over ikke at have spillet mod Betis, spille hele kampen.
Hvis man dertil lægger, at spillet på banen simpelthen ikke har fungeret, så har vi opskriften på total disentegration a la det, vi så mod slutningen af sidste sæson.
Der skal tages hånd om problemerne nu, før de bliver endnu større.
JesperA skrev:
NDR skrev:
6 offsides i dag - 3 af dem var Benzema. At han går offside på det frispark var den berømte dråbe for mit vedkommende, det må ikke ske. Jeg kunne sagtens se igennem fingre med det, var det ikke for de 8 i søndags, men det er simpelthen ikke en topangriber værdig. Han kostede i øvrigt 3 annullerede mål i søndags! At han scorer er selvfølgelig fint, men han er jo i virkeligheden ikke engang særlig godt placeret ved målet, han løber jo lige bagved Ronaldo hele vejen....
Læs det lige igen! Havde han scoret på chancen, hvis han ikke havde stået hvor han stod? Skal vi så ikke lige klappe i?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.