Sæsonen 13/14

13 år 1 uge siden #325 af NDR
Besvaret af NDR på emne Sæsonen 13/14

JesperA skrev: Jeg er simpelthen målløs over at Benzema kan stå offside ved det frispark vi fik ca. midt i anden halvleg. Han er den yderste mand, kan se hele forsvarslinjen, og kan se præcis hvornår bolden sparkes, men alligevel er han 2-3 meter på den forkerte side. Det er simpelthen utroligt, jeg mister snart besindelsen hvis han fortsætter med det pis!

Hvad fanden mener du...han har været offside en gang idag, og Ronaldo har været det nogle flere gange og har brændt mange gange idag........jeg forstår din frustration over det ringe 1-0 resultat, men ikke at du er ved at koge over en mand som iøvrigt scorede......De havde bedre spil idag, end som sidste weekend, så det går da den rigtige vej trods alt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #326 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Citat Vicente del Bosque

"We should associate Iker with many years representing Spanish football. He has 149 international caps and that's no mean feat. We should be kind, respectful and appreciative with him and with those competing with him," said the Spain manager during an event organised by the Granada Press Association.

Ancelotti vis respekt og giv ham chancen. Han kan også hjælpe med at sparke gang i holdet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 1 uge siden #327 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14

NDR skrev:

JesperA skrev: Jeg er simpelthen målløs over at Benzema kan stå offside ved det frispark vi fik ca. midt i anden halvleg. Han er den yderste mand, kan se hele forsvarslinjen, og kan se præcis hvornår bolden sparkes, men alligevel er han 2-3 meter på den forkerte side. Det er simpelthen utroligt, jeg mister snart besindelsen hvis han fortsætter med det pis!

Hvad fanden mener du...han har været offside en gang idag, og Ronaldo har været det nogle flere gange og har brændt mange gange idag........jeg forstår din frustration over det ringe 1-0 resultat, men ikke at du er ved at koge over en mand som iøvrigt scorede......De havde bedre spil idag, end som sidste weekend, så det går da den rigtige vej trods alt.

6 offsides i dag - 3 af dem var Benzema. At han går offside på det frispark var den berømte dråbe for mit vedkommende, det må ikke ske. Jeg kunne sagtens se igennem fingre med det, var det ikke for de 8 i søndags, men det er simpelthen ikke en topangriber værdig. Han kostede i øvrigt 3 annullerede mål i søndags! At han scorer er selvfølgelig fint, men han er jo i virkeligheden ikke engang særlig godt placeret ved målet, han løber jo lige bagved Ronaldo hele vejen....

13 år 1 uge siden #328 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
Benzema to mål i to kampe.

Klart folk synes, han underpræsterer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, NDR

13 år 1 uge siden #329 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 13/14

DarioGomez skrev: Benzema to mål i to kampe.

Klart folk synes, han underpræsterer.

Indtil videre har hans manglende evne til at forblive onside kostet tre annullerede scoringer, så det er vel egentlig ikke så underligt.

13 år 1 uge siden #330 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Benzema køre bare Inzaghi-stillen...

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved baggins.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #331 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 13/14
Jeg skal være ærlig og sige at jeg så lige så meget United - Chelsea som jeg så Granada - Madrid, men jeg forstår ikke at man kan mene at kampen i dag var bedre end den mod Betis.

13 år 1 uge siden #332 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14
Benzema er slet ikke synlig nok. Der er langt fra ham og så op til en Ronaldo eller en Raul.

Har valgt at takke af på forum!

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #333 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Sæsonen 13/14
Håber, håber, håber og håber at Mesut Øzil bliver ikke solgt......Det ville være en kæmpe idioti af ledelsen at sælge ham i stedet for f.eks ubrugelige samt løntunge KAKA....

Og jeg synes at Casillas skal have chancen i næste kamp..............

13 år 1 uge siden #334 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14
Lige tror jeg vi bare skal være glade for hvis vi kan få solgt Adan og Coentrao.. Ledelsen har begået mange idiotiske handlinger og det fortsætter så længe Florentino er præsident.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 1 uge siden #335 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 13/14
Der er ingen tvivl om, at et køb af Bale vil skabe en dårlig stemning på holdet både blandt de unge spillere men også blandt spillere som Özil, der ikke føler, at de får nok i løn eller ikke vil risikere en plads på bænken.

Desuden er det trist, at Iker/Diego kontroversen fortsætter uden, at Ancelotti forsøger at sætte en stopper for det. Faktisk puster han selv til ilden ved at skifte Lopez ind i en ligegyldig kamp mod Al-Sadd, i stedet for i det mindste lade Iker, der i forevejen er skuffet over ikke at have spillet mod Betis, spille hele kampen.

Hvis man dertil lægger, at spillet på banen simpelthen ikke har fungeret, så har vi opskriften på total disentegration a la det, vi så mod slutningen af sidste sæson.

Der skal tages hånd om problemerne nu, før de bliver endnu større.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 1 uge siden #336 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

JesperA skrev:

NDR skrev:

6 offsides i dag - 3 af dem var Benzema. At han går offside på det frispark var den berømte dråbe for mit vedkommende, det må ikke ske. Jeg kunne sagtens se igennem fingre med det, var det ikke for de 8 i søndags, men det er simpelthen ikke en topangriber værdig. Han kostede i øvrigt 3 annullerede mål i søndags! At han scorer er selvfølgelig fint, men han er jo i virkeligheden ikke engang særlig godt placeret ved målet, han løber jo lige bagved Ronaldo hele vejen....

Læs det lige igen! Havde han scoret på chancen, hvis han ikke havde stået hvor han stod? Skal vi så ikke lige klappe i?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum