Sæsonen 13/14
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
pm skrev: raul7 nu var det heller ikke i ramme alvor, at jeg mente man skulle hente en håndbold træner ind til det.(kan være det ikke fremgik tydeligt nok)
Jeg tager den på min kappe ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Jeg er så træt af at se på Benzema spille fodbold. Han er doven og utroligt uskarp. Jeg får kvalme af alle de offsides han laver.
Jeg er også træt af, at vores træner åbenbart - ligesom vores forgangne træner - har valgt Özil til at være den spiller, der altid hives ud efter de første 2/3 af kampen. Han skabte flest chancer offensivt. Han var særdeles velspillende. Hvorfor skifter træneren dog ikke bare den spiller ud, der spiller dårligst i løbet af kampen? Eller den spiller, der er mærket af træthed?
Jeg fik sgu også nedtur over Ronaldos spil. Han var en try-hard til sådan en grad, at han var utilgiveligt selvisk i visse situationer. Han havde sindssygt mange boldtab. Den eneste jeg havde skiftet ud før Ronaldo var Benzema.
Jeg siger det før nogle af jer andre gør: Godt jeg ikke er træneren."
Har valgt at takke af på forum!
Mere bekymrende er det med Øzil. Han scorede 1 som desværre blev annulleret, så han kan godt, men hans smil er ikke at finde som det er på de 3 andre jeg har kommenteret, og hans attitude da han blev skiftet ud virkede lidt negativ.....det håber jeg de får styr på, for hans 30 mål og 40 assister i samråd med Benzema sidste år har jeg ikke glemt, så han kommer forhåbentligt igen.
Isco er pisse god, og han må absolut være årets bedste køb, og jeg er sikker på at han vil komme til at køre rigtigt godt sammen med Ronaldo, Benzema, Øzil og Di Maria.
Nu må vi klappe hesten og glæde os over at vi i 2 kampe som vi kunne have spillet noget bedre har fået 6 point, fået Benz igang, og iøvrigt heldigvis har domineret påtrods af de manglende scoringer. Vores værste fjender..Barcelona fik også kun et mål i denne weekend, så bedre er de nu heller ikke.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke lide at han skriver team CR.
EDIT: Nå, jeg kiggede forkert ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
CristianoRonaldo skrev:
Argh! Jeg er sikker på at Cristiano ikke har en skid at gøre med denne hjemmeside. Med mindre han er begyndt at programmere....rezamadridista skrev: Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke lide at han skriver team CR.
Det har han PR manager så. De billeder bliver posten direkte fra hans facebook profil.
Har valgt at takke af på forum!
- falle
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke lide at han skriver team CR.
vivaronaldo.com
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista