Sæsonen 13/14
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Dios skrev:
JesperA skrev:
NDR skrev:
Hvad fanden mener du...han har været offside en gang idag, og Ronaldo har været det nogle flere gange og har brændt mange gange idag........jeg forstår din frustration over det ringe 1-0 resultat, men ikke at du er ved at koge over en mand som iøvrigt scorede......De havde bedre spil idag, end som sidste weekend, så det går da den rigtige vej trods alt.JesperA skrev: Jeg er simpelthen målløs over at Benzema kan stå offside ved det frispark vi fik ca. midt i anden halvleg. Han er den yderste mand, kan se hele forsvarslinjen, og kan se præcis hvornår bolden sparkes, men alligevel er han 2-3 meter på den forkerte side. Det er simpelthen utroligt, jeg mister snart besindelsen hvis han fortsætter med det pis!
6 offsides i dag - 3 af dem var Benzema. At han går offside på det frispark var den berømte dråbe for mit vedkommende, det må ikke ske. Jeg kunne sagtens se igennem fingre med det, var det ikke for de 8 i søndags, men det er simpelthen ikke en topangriber værdig. Han kostede i øvrigt 3 annullerede mål i søndags! At han scorer er selvfølgelig fint, men han er jo i virkeligheden ikke engang særlig godt placeret ved målet, han løber jo lige bagved Ronaldo hele vejen....
Læs det lige igen! Havde han scoret på chancen, hvis han ikke havde stået hvor han stod? Skal vi så ikke lige klappe i?
Havde han stået et andet sted, havde Ronaldo scoret selv.
JesperA skrev: Ronaldo havde tydeligvis scoret hvis Benzema ikke havde stået der, jeg mener Benzema skal løbe sig fri til en aflevering fra Ronaldo uden om keeperen. Det nytter jo ikke rigtigt noget at to mand løber i dybden, hvis de løber det samme sted hen..
Benzema stod jo 2-3 meter væk fra Ronaldo og klar til at modtage en tvær aflevering. Men Ronaldo misser jo en tæmning, så derfor er jeg kun glad for at Benzema stod der hvor han stod.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Raúl 7 skrev:
Dios skrev:
JesperA skrev:
NDR skrev:
Hvad fanden mener du...han har været offside en gang idag, og Ronaldo har været det nogle flere gange og har brændt mange gange idag........jeg forstår din frustration over det ringe 1-0 resultat, men ikke at du er ved at koge over en mand som iøvrigt scorede......De havde bedre spil idag, end som sidste weekend, så det går da den rigtige vej trods alt.JesperA skrev: Jeg er simpelthen målløs over at Benzema kan stå offside ved det frispark vi fik ca. midt i anden halvleg. Han er den yderste mand, kan se hele forsvarslinjen, og kan se præcis hvornår bolden sparkes, men alligevel er han 2-3 meter på den forkerte side. Det er simpelthen utroligt, jeg mister snart besindelsen hvis han fortsætter med det pis!
6 offsides i dag - 3 af dem var Benzema. At han går offside på det frispark var den berømte dråbe for mit vedkommende, det må ikke ske. Jeg kunne sagtens se igennem fingre med det, var det ikke for de 8 i søndags, men det er simpelthen ikke en topangriber værdig. Han kostede i øvrigt 3 annullerede mål i søndags! At han scorer er selvfølgelig fint, men han er jo i virkeligheden ikke engang særlig godt placeret ved målet, han løber jo lige bagved Ronaldo hele vejen....
Læs det lige igen! Havde han scoret på chancen, hvis han ikke havde stået hvor han stod? Skal vi så ikke lige klappe i?
Havde han stået et andet sted, havde Ronaldo scoret selv.
Ja, men han er angriber, så jeg ved ikke hvor du ville have set ham.
Tænk at man kan kritisere en spiller der står et sted, hvor han scorer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Raúl 7
- Gæst
-
Men de gode momenter fra træningskampene er stort set væk.
Men hvad havde folk regnet med? Så i den startopstilling?
Der er jo aldrig noget, som kan hænge ordentligt samme, når vi spiller mere eller mindre uden midtbane. Og det er uanset om modstanderen hedder Barcelona, Granada eller BK Frem!
Modric gjorde det godt, synes jeg, og defensiven bestod vel også. Offensiven gider jeg dog ikke bedømme, når midtbanen ikke er på plads. Vi han nu spillet to kampe uden en rigtig midtbane - været heldige med at vinde begge kampe - og lad der så være sidste kamp!
Vi har simpelthen brug for minimum een solid midtbanespiller, som ligger inde centralt og agere styrmand, samt tænker på at beskytte forsvaret. Dette skal som regel være Alonso, Illarra eller Casemiro men kunne også være Modric eller Khedira. Så kan de andre to midtbanespillere (formentlig Modric og Isco) godt tænke offensivt, så længe minimum een af dem er klar til at løbe defensivt også.
Jeg er godt klar over, at Ancelotti ikke har kunne gøre så meget, eftersom skaderne har væltet ind. Jeg håber dog, at han havde en rigtig god grund til, at lade Casemiro starte ude, fremfor di Maria / Ozil.
Diego López is Real's starting keeper whilst Casillas remains on the subs' bench.
Ja, så er det desvære officelt....
Håber at Casillas, vores kaptajn, for lov til at skifte, nu hvor han ikke må spille i Madrid (så længe det ikke er til Barca, da det ville knuse mit hjerte endnu mere). En legende af den kaliber fortjener bedre end en bænkplads og skal have muligheden for at komme til VM. Jeg kan stadig ikke begribe det... Men Arsenal ville være et godt valg. SNØFT ;-(
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- nocture
- Gæst
-
Håber ancelotti ved hvad han laver.. ud fra mit synspunkt bringer han ikke ro og fred over klubben ved at foretage sig nogle kontroversielle valg. Det kan godt være, at Lopez står bedst, men har på fornemmelsen at spillerne hellere ser mr. madrid på målet end Lopez.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hverken AS eller Marca har nævnt det, hvilket undrer mig.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
JesperA skrev: Ronaldo havde tydeligvis scoret hvis Benzema ikke havde stået der, jeg mener Benzema skal løbe sig fri til en aflevering fra Ronaldo uden om keeperen. Det nytter jo ikke rigtigt noget at to mand løber i dybden, hvis de løber det samme sted hen..
Sådan som han spillede igår, så ville et tomt mål 4 meter fra ikke engang kunne gøre det.
Og hvis du så lige kigger på målet igen, så kan du godt selv se hvor ufattelig meget du tager fejl ikke?
1. Hverken Ronaldo eller Benzema løber i samme retning!
2. Benzema har ikke en jordisk chance for og se Ronaldo tage løbet.
3. Havde Benzema nu taget løbet væk fra bolden, så ville kritikken hedde, at han er en idiot som kun kigger fodbold.
Konstruktiv kritik er ihvertfald ikke tilfældet i dine seneste indlæg
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
nocture skrev: Jeg frygter desværre en domino-effekt hvis Casillas forlader os.. Jeg håber vitterligt ikke, at det ender med Ramos viser sin utilfredshed offentligt, for så ender vi da i et nyt mediecirkus.. Hvilket vi øvrigt ikke behøver efter sidste sæson!
Håber ancelotti ved hvad han laver.. ud fra mit synspunkt bringer han ikke ro og fred over klubben ved at foretage sig nogle kontroversielle valg. Det kan godt være, at Lopez står bedst, men har på fornemmelsen at spillerne hellere ser mr. madrid på målet end Lopez.
Hvis du kan finde ét sted, hvor Ramos bakker op om Casillas i denne konflikt, så kunne jeg måske forstå bekymringen. Intet tyder dog på det.