Sæsonen 13/14
For det første, så var balancen på holdet en anelse bedre, end den var mod Betis. Ironisk nok, med alle de offensive kreatører. Og for det andet, så var de i perioder gode til, at få spillet til at flyde. Alt i alt var første halvleg faktisk godkendt. Anden halvleg til dels. Men det er som om, der mangler noget. For ikke at sige meget endnu.
Isco arbejdede godt begge veje og var som altid sikker på bolden. Han ofrede sig og som en logisk konsekvens af det, manglede han til tider på den sidste tredjedel af banen, hvor han virkelig kan gøre ondt på modstanderne. Men hvilken fodboldspiller han er og bliver. Jeg spår ham en karriere lidt tilsvarende Iniestas. Forhåbentlig lige et hak bedre. Potentialet er der i hvert fald.
Hvad er der ellers at sige. Di María var Real Madrids bedste. Diego López holder målet rent og Benzema har lavet to mål i to kampe (alligevel kritiseres de begge). Özil er fortsat en skygge af sig selv. Ronaldo virker ualmindelig tam. Og Marcelo viser fortsat, at han for alvor er på vej tilbage.
Vi kommer nok heller ikke uden om, at Real Madrid havde heldet med sig. Dommeren burde have fløjtet for mindst ét straffespark til Granada. Han havde i hvert fald mulighed for at fløjte et par gange. Om end det havde været et par tynde straffespark, men det er egentlig underordnet.
Det vigtigste og mest væsentlige på bundlinien er at man står med seks points efter to kampe. Også selv om spillet ikke har været særlig godt. Men der er stadig meget at arbejde med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg frygter ikke så meget en casillas afgang, men derimod Ramos. Så skal vi ud og sikre os Martinez eller en top midterforsvarer for pepe er simpelthen en katastrofe mod gode hold.
Lopez har gjort det glimrende. Den bedste målmand skal spille, ikke den med mest prestige og "hjerte" som jeg ser det.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mit bud: Såvel Iker Casillas som Mesut Özil er at finde i Madrid i de kommende måneder. Iker Casillas kan måske overveje sin situation i Madrid til januar, hvis alt er uændret, men indtil da er jeg sikker på, at han bliver i klubben.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Hugol skrev: Siempre Madrid. Tror du stadig paa Bale som Madrid spiller.
Ja, 100%.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
pm skrev: Man burde bare lade Ancelotti stå for det taktiske og fodbold mæssige, og så ansætte Jevgenij Trefilov til mandskabs behandlingen, så vi slipper for alt det tuderi. Kæft trit og retning skal nok virke på de tøsefornærmede spillere :)
Ja. For Ancelotti som har været i fodboldverdenen siden 1976, og trænet på topplan siden 1995, har jo ingen ide om mandskabsbehandling. Reelt set aner vi ikke om nogen er tøsefornærmede. Nuvel, Özil og Casillas er måske utilfredse med spilletiden i går, men det ville vel være mere bekymrende hvis de var ligeglade.
Jeg synes faktisk ofte det er et sundhedstegn, når spillere er utilfredse med at blive taget ud. Mon ikke Ancelotti og Özil har snakket sammen i dag, det er jo faktisk en mulighed at fodboldspillere kan snakke med deres trænere bag lukkede døre. I den grad en faktor folk ofte glemmer, i disse tider, hvor man tager alt til sig fra Marca og AS.
Paa 4 dage ser det da ud til at det bliver en meget svaer handel, bestemt naar man ikke har faaet skilt sig af med Coentrao, Di Maria eller Adan endnu.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
I princippet skal der bare afhændes to spillere (Coentrao og Adán) for at give plads til Bale og det skal man nok få løst inden da.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
pm skrev: raul7 nu var det heller ikke i ramme alvor, at jeg mente man skulle hente en håndbold træner ind til det.(kan være det ikke fremgik tydeligt nok)
Hvis det nogen trøst, så fattede jeg ironien ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Siempre Madrid skrev: Det har vi da et væddemål på.
I princippet skal der bare afhændes to spillere (Coentrao og Adán) for at give plads til Bale og det skal man nok få løst inden da.
Ok jamen jeg giver forhaabentlig naar du en dag faar muligheden for at komme herned.. Jeg er nu ik saa sikker paa at det kan lykkes det scenarie du har givet.