Sæsonen 13/14
NDR skrev: Nogle er som sædvanlig utilfredse med de forskellige spillere, Benzema og Ronaldo får kritik. Jeg kan godt se at Ronaldo har været uheldig ikke at score i de første par kampe, og jeg kan også godt give ret i at Benzema løb offside et par gange for meget i den første kamp i denne sæson, men nu har han scoret 2, og har iøvrigt sammen med flere andre en attitude der viser at han vil vinde og score, og det ses også på Di Maria. Ronaldo er skuffet over sine egne præstationer, og det forstår man godt, han er vant til at score mange mål, og derfor er det noget af en kamel at sluge når intet lykkes...Men tag det roligt. Christiano, du kommer igen!!
Mere bekymrende er det med Øzil. Han scorede 1 som desværre blev annulleret, så han kan godt, men hans smil er ikke at finde som det er på de 3 andre jeg har kommenteret, og hans attitude da han blev skiftet ud virkede lidt negativ.....det håber jeg de får styr på, for hans 30 mål og 40 assister i samråd med Benzema sidste år har jeg ikke glemt, så han kommer forhåbentligt igen.
Isco er pisse god, og han må absolut være årets bedste køb, og jeg er sikker på at han vil komme til at køre rigtigt godt sammen med Ronaldo, Benzema, Øzil og Di Maria.
Nu må vi klappe hesten og glæde os over at vi i 2 kampe som vi kunne have spillet noget bedre har fået 6 point, fået Benz igang, og iøvrigt heldigvis har domineret påtrods af de manglende scoringer. Vores værste fjender..Barcelona fik også kun et mål i denne weekend, så bedre er de nu heller ikke.
Jeg forstår Ronaldos frustration, og ham ville jeg da aldrig skifte ud - det kan man jo nærmest ikke. Jeg ved også godt, at alle kan have en dårlig dag eller to. Hans problem, i mine øjne, er at han er alt for utålmodig.
Hvad Benzema angår, så er jeg slet ikke imponeret. Jeg tror Morata havde scoret mindst lige så mange mål i Benzemas situationer. Ja, faktisk flere. Du omtaler en vinder-attitude, men jeg ser ingen fight i ham. Han er utroligt doven. Han er en poacher på den dårlige måde, og alle de offisdes hjælper intet.
Øzil har spillet godt. Specielt sidste kamp. Jeg forstår godt hans frustration over at blive skiftet ud, når han var den mest spilskabende offensivt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...ene-Meulensteen.html
Hans svagheder er, som nævnt mange gange herinde, ustabilitet, for mange forsøg på den "gyldne aflevering" og så synes jeg godt han kunne blive bedre i småspillet.
Men jeg har alligevel en del sympati for ham, selvom han kan være en idiot, for han kæmper altså røven ud af bukserne også defensivt. Han er, efter min mening, en verdensklasse spiller og jeg ser ikke frem til at se ham blomstre vildt op i en anden top klub. For det tror jeg han kommer til.
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Passer spillestilen ikke til ham eller ?
- Storken
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor Ronaldo ikke scorer ?
Undertegnet skrev følgende herinde for 6 måneder siden:
"Ancelotti vil få det svært i Real Madrid. Capello bekræftede alle de fordomme der er om Italienske trænere i Spanien. Derudover passer Ancelottis stil slet ikke til Ronaldo."
Årsag:
Ancelottis besættelse med at centralisere spillere er simpelthen ødelæggende for Ronaldo, der kræver en del plads. Ronaldo har kort sagt ikke sine forcer i de små rum.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Storken skrev:
Marcelohoppen12 skrev: Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor Ronaldo ikke scorer ?
Undertegnet skrev følgende herinde for 6 måneder siden:"Ancelotti vil få det svært i Real Madrid. Capello bekræftede alle de fordomme der er om Italienske trænere i Spanien. Derudover passer Ancelottis stil slet ikke til Ronaldo."
Årsag:
Ancelottis besættelse med at centralisere spillere er simpelthen ødelæggende for Ronaldo, der kræver en del plads. Ronaldo har kort sagt ikke sine forcer i de små rum.
Alligevel er han den samlet topscorer under Ancelotti. Storken det er fint du spiller bagklog, men lad os nu lige skyde sæsonen i gang ikk. Der er trods alt kun spillet to kampe, hvor det var rent uheld, at han ikke scorede i den første kamp.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Storken skrev: Ancelottis besættelse med at centralisere spillere er simpelthen ødelæggende for Ronaldo, der kræver en del plads. Ronaldo har kort sagt ikke sine forcer i de små rum.
Undskyld mig, men sikke noget sludder. Du glemmer fuldstændig den undtagelse, at der i Ancelottis systemer altid er en spiller med fri rolle som dermed sagtens kan søge væk fra de små rum og placere sig efter forgodtbefindende. Da Kaka var verdens bedste fodboldspiller i Milan var det blandt andet pga. af hans "raids" i mod modstandernes forsvar og ikke sit talent i de små rum.
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: At sammenligne Ancelotti med Capello, er som at sammenligne Messi med Mascherano!
Ikke vild med dit valg af spillere til sammenligningen, men du har ret! ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
No solo soy perfecto, también soy Madridista.