Sæsonen 13/14
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Ancelotti har lige bekræftet at Diego Lopez igen starter inde i morgen.
ARGGHGHHHH!!!!
Stakkels Iker.
Det var også på tide at hans præstationer bliver diskuteret.
Har valgt at takke af på forum!
Modric og Isco var efter min mening Real Madrids bedste. Modric styrede midtbanen og var over det hele. Ligeledes var Isco, såvel som Di María. De fortsætter begge de fine takter. Forsvaret stod forholdsvis godt. Der var en god balance på holdet. I hvert fald bedre, end i de første to kampe. Benzema leverede en fin indsats oppe foran med to assists. Ronaldo savner jeg stadig noget fra, selv om han kommer på tavlen i dag.
Diego Lopez 5
Arbeloa 5
Marcelo 6
Pepe 6
Ramos 5
Isco 9
Modric 10
Khedira 6
Di Maria 6
Ronaldo 5
Benzema 6
Casemiro 5
Jese 5
Carvajal -
1-10
Hugol skrev: Real Madrid Bilbao
Diego Lopez 5
Arbeloa 5
Marcelo 6
Pepe 6
Ramos 5
Isco 9
Modric 10
Khedira 6
Di Maria 6
Ronaldo 5
Benzema 6
Casemiro 5
Jese 5
Carvajal -
1-10
Det er jo useriøst. Hvis hele bagkæden, Lopez og Khedira/Casemiro alle har fået så lave karakterer hvem sørgede så for at holde dem nede på 1 scoring?
Derudover er en 6'er til di María virkelig lavt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
I stedet så lad os hoppe tilbage til det med kampens spiller, detalje, flop osv.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Der var masser af dumme boldtab nede bag i fra Ramos og Arbeloas side. Endvidere er målet jo også med til at trække lidt ned.
Der er masser af ting at arbejde med og selvom vi vinder kampen idag uden de store vanskeligheder så var det ikke en særlig velspillet kamp. Di Maria får 6 for hans arbejds indsats som man kan have svært ved at pille ved.
Real Madrid.
Jeg ser ikke dig give karakter så hvorfor siger du vi.. Lad være med at pålæg mig dine følelser om hvad du vil ha på forummet tak.
Hugol skrev: Hold nu kæft BBB eller kom med noget konstruktivt.
Der var masser af dumme boldtab nede bag i fra Ramos og Arbeloas side. Endvidere er målet jo også med til at trække lidt ned.
Det er vildt som folk puster sig op her på forum for tiden.
Så alle bliver trukket i karakterer fordi der kommer en scoring imod? Så skal alle de offensive vel også have ekstra plusser fordi vi scorede?
Du har reelt givet karakter til to spillere, resten har bare fået noget gennemsnitligt lal. Hvis vi skal snakke konstruktivt, så kunne man jo komme med argumenter for de enkelte karakterer.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Real Madrid.
Jeg ser ikke dig give karakter så hvorfor siger du vi.. Lad være med at pålæg mig dine følelser om hvad du vil ha på forummet tak.
Hvad er der galt med dig i dag?
Er efteråret også ved at komme til Den Iberiske Halvø ;)
Kampens spiller: Modric
Kampens detalje: Isco's hurtige tilvænning i Madrid
Kampens flop: Ingen, glimrende kamp af samtlige spillere, selvom Benzema og Ronaldo godt kunne have præsteret bedre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Haha. Noget med sten, glashus og selvmål.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...