Sæsonen 13/14

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #433 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14

Jack Daniels skrev:

falle skrev: Bilbo, det er svært at tage din holdning seriøst. Du lægger ud med at du håber at Real Madrid får en rædsom sæson og afslutter med at vi ikke skal misforstå dig, fordi du ønsker Real Madrid succes.

Riiight...

Nogle gange er man nødt til at skelne mellem kort- og langsigtet succes. Grunden til jeg har givet ham 'tak' er, at jeg ikke kan se hvad Perez skal bringe, for at få vedvarende succes i Real Madrid.

Det er trættende, at hans eneste løsning er at købe dyrere og dyrere spillere. Under Perez er der ikke et hold, der har fået tid til at blive spillet godt sammen, når der ikke er ubetinget succes efter første år. Når han så samtidig sender Özil væk, eller lader ham gå (vi ved det reelt ikke), så er det - for mig - ved at være et par meter over grænsen.

Men efter Mourinhos ankomst så har træneren fået magten over holdet, og han har nu bedt om et Özil salg og præsident har gjort det - det er da ikke Perez' skyld?! Folk har alle dage skreget efter Ancelotti og når han endelig kommer og prøver på at gøre sit arbejde, så er folk sure.......... noget hænger altså ikke sammen........

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 dage siden #434 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

falle skrev: Jeg forstår ikke disse såkaldte fans brokken. Kender I overhovedet til Real Madrids historie?
Hvis vi ser tilbage de sidste 50 år, så har alle trænere været der 1-2 år, nogle gange 3 år og en enkelt gang 4 år. En del gange 1 år eller mindre.

Hver træner bringer sit til klubben, og sådan skal det også være. Hvis træneren ikke vil bruge en spiller i sin trup, så må man jo skille sig af med spilleren = sparet lønudgift. Nu er man sur på Perez fordi han har solgt Özil, men det er jo ikke Perez som sætter holdet - det er træneren, og det har været tydeligt at Özil ikke ville blive brugt korrekt i Real Madrid, hvis han overhovedet skulle bruges.

Det er lidt selvmodsigende. I gamle dage hev Perez pengepungen frem og købte spillere som han ville have til klubben. Folk brokkede sig fordi man egentligt ikke havde behov for spillerne; og at det var træneren, som skulle sætte holdet og ikke præsidenten. Nu har præsidenten gjort hvad træneren bad om, og så er folk sure igen. Hvad fanden vil I have Perez skal gøre?

Det var nemlig Ancelotti som satte Bale handlen igang. Det var nemlig Ancelotti som hentede Carvajal tilbage, og købte Isco. Jeg tror også det var Ancelotti som købte Illarra.

Og hvor får du fra, at Ancelotti ikke ville bruge Özil? Og du kan da godt selv se, at det ikke er holdbart, og skifte træner hver andet år, og købe nye spillere til et nyt system ikke?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Dios.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #435 af falle
Du tror måske først at Ancelotti egentligt kom til klubben den dag det blev offentliggjort? I så fald må du tro om. Og ser vi bort fra det, så havde vi en Zidane, som sjovt nok er assistant coach sammen med Ancelotti.

Jeez.................... Og hvilken træner ville ikke have Bale på sit hold?

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #436 af falle

Dios skrev: Og hvor får du fra, at Ancelotti ikke ville bruge Özil? Og du kan da godt selv se, at det ikke er holdbart, og skifte træner hver andet år, og købe nye spillere til et nyt system ikke?

Altså udover at Özil selv udtalte igår at han ikke havde trænerens tillid og opbakning (som siger det hele) samt det at han kun fik et par halve kampe i sæsonens to først kampe og ikke var i aktion i den tredje, så er jeg vis på at Ancelotti ikke ville gøre den store brug af Özil.

Og gu fanden kan jeg se at det ikke er holdbart med udskiftningen af træneren hvert 2. eller 3. år, men hvor har jeg sagt at det er holdbart????? Lad vær med at putte de ord i min mund - jeg sagde blot at det er samme rutine de sidste 50 år, og derfor skal Perez ikke have skylden for det - sådan er det bare!
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved falle.

13 år 6 dage siden #437 af Dios

falle skrev: Du tror måske først at Ancelotti egentligt kom til klubben den dag det blev offentliggjort? I så fald må du tro om. Og ser vi bort fra det, så havde vi en Zidane, som sjovt nok er assistant coach sammen med Ancelotti.

Jeez.................... Og hvilken træner ville ikke have Bale på sit hold?

Altså udover at Özil selv udtalte igår at han ikke havde trænerens tillid og opbakning (som siger det hele) samt det at han kun fik et par halve kampe i sæsonens to først kampe og ikke var i aktion i den tredje, så er jeg vis på at Ancelotti ikke ville gøre den store brug af Özil.

Og gu fanden kan jeg se at det ikke er holdbart med udskiftningen af træneren hvert 2. eller 3. år, men hvor har jeg sagt at det er holdbart????? Lad vær med at putte de ord i min mund - jeg sagde blot at det er samme rutine de sidste 50 år, og derfor skal Perez ikke have skylden for det - sådan er det bare!

Ja jeg tror Ancelotti først kom til klubben, da det blev offentliggjort :) Men jeg tror også, at han var lidt inde over hvad der skulle ske før det blev offentliggjort. Han kendte intet til Carvajal eller Illarra, og Bale var vi efter langtid før Ancelotti overhovedet var nævnt som træner.
Zidane var sjovt nok også kæmpe fortaler for Özil.

Jeg ville ikke, og slet ikke på bekostning af Özil!

Du skal ikke lægge for meget i de udtalelser. Så vidt jeg husker, så sagde han også for et par dage siden, at han ville stoppe karrieren i Real Madrid, og hvis det var ham selv som ville væk, så er det da noget modsigende, synes du ikke?
Han fik 70 min. i kampen imod Betis, og 72 min. imod Sociedad. Så det er vel på ingen måder halve kampe!

Har jeg sagt, at du mener det er holdbart? Du får det bare til og lyde som om, at man ikke skal være kritisk over den måde klubbern har ageret på. Så Perez skal ikke have skylden for og være den præsident i Real Madrid's historie som har skiftet flest trænere ud på kortest tid? Ja jeg ville nu også give Real Madrid skylden for Perez ageren??? Kom nu lidt altså!

Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Dios.

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #438 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Sæsonen 13/14

falle skrev: Men efter Mourinhos ankomst så har træneren fået magten over holdet, og han har nu bedt om et Özil salg og præsident har gjort det - det er da ikke Perez' skyld?! Folk har alle dage skreget efter Ancelotti og når han endelig kommer og prøver på at gøre sit arbejde, så er folk sure.......... noget hænger altså ikke sammen........

Jeg tror ganske enkelt ikke, at det er Ancelotti der har bedt om Bale. Det virker som et prestigeprojekt fordi Neymar-handlen ikke lykkedes. Jeg siger ikke, at Ancelotti direkte har ønsket, at Bale ikke skulle være en del af holdet. Det er vel mere dér, vores uenighed ligger; nemlig at jeg ikke er sikker på, at træneren har den magt, som han i virkeligheden burde.

Så kan man så diskutere, om det er det bedste for klubben, at man vælger en spiller for derefter at finde en plads på holdkortet til vedkommende, eller om man skal kigge på holdet og se hvor de svage punkter findes, og derefter finde en spiller, som kan løse opgaven. Jeg synes desværre, at det er det første, som er gældende i sagen med Bale.

Det er en gut feeling og bygger ikke på udmeldinger fra klubben. Det skyldes, at moderne kommunikation er så gennemsyret af strategi, at vi bare får det at vide, som klubben er bedst tjent med - ikke nødvendigvis sandheden.

NB: Jeg siger ikke, at Bale er en dårlig spiller, jeg synes bare det virker til, at han er hentet på et forkert grundlag.

falle skrev: Altså udover at Özil selv udtalte igår at han ikke havde trænerens tillid og opbakning (som siger det hele) samt det at han kun fik et par halve kampe i sæsonens to først kampe og ikke var i aktion i den tredje, så er jeg vis på at Ancelotti ikke ville gøre den store brug af Özil.

Det understreger netop min pointe. Jeg synes, at det er naivt at sluge udmeldinger fra klubberne/spillerne råt. Det har været fremme, at Özil ville have en lønforhøjelse, og det kunne meget vel være dér, hunden ligger begravet. Det ville ganske enkelt ikke være god publicity for Özil at sige, at han er skiftet fordi Perez ikke ville efterkomme hans lønkrav. Jeg synes personligt, at han fortjente den lønforhøjelse i forhold til de øvrige lønninger i truppen kombineret med hans præstationer de foregående år.
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Jack Daniels.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 dage siden #439 af falle
Jamen, jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Jeg var/er fortaler for Özil, men hans ublu lønkrav var i overkanten, baseret på hans spil på banen, som desværre for ofte blev vist i glimt og ikke på fast basis. Og når lønkravet bliver afvist og spilleren bliver fornærmet og stiller klubben det ultimatum enten hoster man op med pengene ellers skrider man, jamen så skal spilleren også have lov til at forlade.
Jeg kommer til at savne Özils kvaliteter på banen, men hans præstationer berrettigede ham nu heller ikke den mega lønforhøjelse han krævede. Ja, jeg ved godt at han var Mr. Assist, men det hænger også sammen med Ronaldos jagt på mål.

Jeg var iøvrigt kæmpe fan af Higauin indtil han sagde at han ville væk. Havde han ikke sagt det, og valget stod mellem et Benzema eller Higauin salg, så havde jeg foretrukket et Benzema salg.

Iøvrigt er Özil-sagaen et dejligt bevis på at man ikke skal bruge familien som ens forhandlere. Mesuts far ødelagde de enestående muligheder han havde i Real Madrid - nu må han nøjes med regnbold i England.
Sidste redigering: 13 år 5 dage siden ved falle.

13 år 5 dage siden #440 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 5 dage siden #441 af røg
Besvaret af røg på emne Sæsonen 13/14
Mine tanker hvad en opstilling angår. Bare tanker - nok urealistisk i manges øjne.

4-3-3 med en falsk 9'er, en CM på den ene side og en COM på den anden. Min tlf er lort, så kan ikke vise opstillingen optimalt grafisk...

Varane - Ramos
Carvajal
Marcelo
Illaramendi/Khedira
Modric/Alonso
Isco/Modric
Jesé/Isco
Bale
Ronaldo
Sidste redigering: 13 år 5 dage siden ved røg.

13 år 5 dage siden #442 af Dios

falle skrev: Jamen, jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Jeg var/er fortaler for Özil, men hans ublu lønkrav var i overkanten, baseret på hans spil på banen, som desværre for ofte blev vist i glimt og ikke på fast basis. Og når lønkravet bliver afvist og spilleren bliver fornærmet og stiller klubben det ultimatum enten hoster man op med pengene ellers skrider man, jamen så skal spilleren også have lov til at forlade.
Jeg kommer til at savne Özils kvaliteter på banen, men hans præstationer berrettigede ham nu heller ikke den mega lønforhøjelse han krævede. Ja, jeg ved godt at han var Mr. Assist, men det hænger også sammen med Ronaldos jagt på mål.

Jeg var iøvrigt kæmpe fan af Higauin indtil han sagde at han ville væk. Havde han ikke sagt det, og valget stod mellem et Benzema eller Higauin salg, så havde jeg foretrukket et Benzema salg.

Iøvrigt er Özil-sagaen et dejligt bevis på at man ikke skal bruge familien som ens forhandlere. Mesuts far ødelagde de enestående muligheder han havde i Real Madrid - nu må han nøjes med regnbold i England.

Özil var en af de bedste spillere i Real Madrid, men samtidig også en af de lavst lønnede. Der er dog lidt uoverensstemmelser, men jeg vælger og tro på de kilder jeg har kigget på. Han fik 5, men ville have 7 mil. Euro, og det mener jeg også han var værd, og man uden og tøve burde gi ham. Det handler om værdsættelse, og jeg har fuldforståelse for hvis Özil ikke fulgte sig værdsat. For i 8 måneder har Perez kæftet op om Ronaldo's løn, men forskellen er bare, at Ronaldo var den bedst betalte i Real Madrid, og selvom du ikke kan sammenligne deres niveau på banen, så kommer vi ikke udenom, at Özil har vist bedre spil end Di María og Benzema, men alligevel var dårligere betalt end dem.
Özil manglede det sidste, men han var stadig betragtet som en af de bedste playmakere i verden, og af nogen heriblandt mig den bedste.

Han har bevist mere end Bale på den internationale scene, har samme alder, men alligevel fik Bale det dobbelte af Özil i Real Madrid. Det er seriøst og pisse på manden. Jeg er helt enig i, at Özil ikke har spillet fantastisk på det seneste, men sammenlignet med hele holdet, så ligger han dog stadig i den gode ende vil jeg mene.

13 år 5 dage siden #443 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

røg skrev: Mine tanker hvad en opstilling angår. Bare tanker - nok urealistisk i manges øjne.

4-3-3 med en falsk 9'er, en CM på den ene side og en COM på den anden. Min tlf er lort, så kan ikke vise opstillingen optimalt grafisk...

Varane - Ramos
Carvajal
Marcelo
Illaramendi/Khedira
Modric/Alonso
Isco/Modric
Jesé/Isco
Bale
Ronaldo

Det vigtigste må i hvert fald være, at vi får ham Benzema ud af start 11'eren!

Vi kan ikke ha' en angriber som både scorer mål og laver geniale assists....(!)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, MMM

13 år 5 dage siden #444 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 13/14

M_linding skrev:

røg skrev: Mine tanker hvad en opstilling angår. Bare tanker - nok urealistisk i manges øjne.

Varane - Ramos
Carvajal
Marcelo
Illaramendi/Khedira
Modric/Alonso
Isco/Modric
Jesé/Isco
Bale
Ronaldo

Det vigtigste må i hvert fald være, at vi får ham Benzema ud af start 11'eren!

Vi kan ikke ha' en angriber som både scorer mål og laver geniale assists....(!)

Hahah den skulle lige læses et par gange:P Gik fra; Are you freaking kidding til, Aaarh nu forstår jeg.:)

Jeg kaster op over de der Barca opstillinger. Det klæder ikke Real Madrid, ikke at have en angriber.

Jeg forstår ikke ikke folks utilfredshed med Benz her i sæson opstartsfasen. Hvad har han lavet? 2 mål og 2 assists, i holdets første 3 kampe! Det er absolut mere end godkendt.
Lad os sige at han fortsætter (stimen) sådan, sæsonen ud, så bliver det til 20 mål og 20 assists. Til sammenligning lavede han 21 mål og 11 assists i mesterskabs sæsonen. Og det var der ingen som snakkede dårligt om ham. Jeg ved godt at det bare er statistikker og måske er en kende urealistisk med tilførelsen af lidt Walisisk voldsom underkæbe. MEN det fjerner ikke det latterlige ved at nogle brugere "hakker" på den kære Benz. Ja okay, han er ikke gået så godt med i spillet, og han har været uheldig med offsiden nogle gange, men han har så også lige fået et nyt halvt hold i ryggen. De skal lære hinanden at kende på banen.

Jeg har en brændende kærlighed får Benz og den kan ikke slukkes med kun to mål i tre kampe. Bom!!

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

Leveret af Kunena Forum