Sæsonen 13/14
www.marca.com/2013/05/21/en/football/rea...drid/1369120022.html - tal uden handlere fra i år.
(Jeg er klar på at blive hadet, jeg er bare så træt af Perez...)
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
baggins skrev: Der er sikkert nogle, der vil misforstå dette: men jeg håber inderligt at Madrid og Bale for en radsom sæson. En sæson, hvor man ikke længere kun kan give træneren skylden. Men derimod en sæson hvor man bliver nød til at opstuktrere hele klubben og dermed få Perez ud af vagten. Og nej, det vil ikke blive et kønt syn, men man må kigge på endemålet, hvilket er at skabe en mere harmonisk Og kompitent klub. Jeg mener nemlig at sandsynligheden, for at vi vinder la decima og blive en dominerne klub i Europa og Spanien er omvendt proportional med tiden Perez sidder som præsident. Perez kommer aldrig til at lære hvordan man driver en fodboldklub, når det gælder den rigtige sammensætning af en spillertrup, hvilket han lige har vist med salget af Özil. Perez forbrug på ca. 1000 millioner €, hvilket kun har givet 10 trofæer, må stoppe nu. Så misforstå mig ikke, jeg ønsker alt succes til Madrid, jeg tror dog ikke den kommer så længe Perez sidder ved roret.
www.marca.com/2013/05/21/en/football/rea...drid/1369120022.html - tal uden handlere fra i år.
(Jeg er klar på at blive hadet, jeg er bare så træt af Perez...)
Man skal ikke hade folk, bare fordi de ikke har mere Madridismo i sig end der er honning i en skrubtudse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- falle
- Gæst
-
Riiight...
- falle
- Gæst
-
Det er uden tvivl et af de bedste transfer vinduer RM længe har haft! og coentrao stadig som backup for marcelo - habil backup spiller ;)
- Jack Daniels
- Gæst
-
falle skrev: Bilbo, det er svært at tage din holdning seriøst. Du lægger ud med at du håber at Real Madrid får en rædsom sæson og afslutter med at vi ikke skal misforstå dig, fordi du ønsker Real Madrid succes.
Riiight...
Nogle gange er man nødt til at skelne mellem kort- og langsigtet succes. Grunden til jeg har givet ham 'tak' er, at jeg ikke kan se hvad Perez skal bringe, for at få vedvarende succes i Real Madrid.
Det er trættende, at hans eneste løsning er at købe dyrere og dyrere spillere. Under Perez er der ikke et hold, der har fået tid til at blive spillet godt sammen, når der ikke er ubetinget succes efter første år. Når han så samtidig sender Özil væk, eller lader ham gå (vi ved det reelt ikke), så er det - for mig - ved at være et par meter over grænsen.
Mon ikke Ancelotti og Zidane har haft noget at sige. Ozil melder jo ud, at han ikke følte trænerens tillid... Tingene ændrer sig og projekt-Ancelotii indebærer desværre ikke Ozil. Isco har taget alle med storm og er Ancelotti's foretrukne playmaker.
Kaka og Ozil er væk og nu må det bære eller briste med Jese og Morata, for de vil virkelig få deres chancer! Bliver spændende at følge.
baggins skrev: Der er sikkert nogle, der vil misforstå dette: men jeg håber inderligt at Madrid og Bale for en radsom sæson. En sæson, hvor man ikke længere kun kan give træneren skylden. Men derimod en sæson hvor man bliver nød til at opstuktrere hele klubben og dermed få Perez ud af vagten [...]
Lad os lige få det på plads. Du ønsker masser af succes til Real Madrid, bare de og Bale får en elendig sæson. A-ha. Og du ønsker, at Real Madrids succes skal komme gennem en elendig sæson, i håbet om, at Pérez vil træde tilbage eller blive afsat som præsident. Javel. Men det er godt, du ikke modsiger dig selv. Så bliver du i det mindste ikke misforstået... Jøsses altså :-)
Et meget lille udsnit:
Now Bale is not -- and will not -- become another Di Stefano. But while the great debate over where he should play, where he performs best and how to fit him in the side rages, it might be worth remembering that the greatest player in Los Blancos history dominated a number of different positions. Di Stefano worked hard, damn hard. Just like Bale will.
Jeg kan ikke lide at sidde på bænken en gang imellem, så derfor skifter jeg!?!?
Özil er en fantastisk spiller, men det er altid andres skyld når tingene går ind imod. Kender det alt for godt herhjemme, det er aldrig konens skyld :-)
El_Juan skrev:
baggins skrev: Der er sikkert nogle, der vil misforstå dette: men jeg håber inderligt at Madrid og Bale for en radsom sæson. En sæson, hvor man ikke længere kun kan give træneren skylden. Men derimod en sæson hvor man bliver nød til at opstuktrere hele klubben og dermed få Perez ud af vagten [...]
Lad os lige få det på plads. Du ønsker masser af succes til Real Madrid, bare de og Bale får en elendig sæson. A-ha. Og du ønsker, at Real Madrids succes skal komme gennem en elendig sæson, i håbet om, at Pérez vil træde tilbage eller blive afsat som præsident. Javel. Men det er godt, du ikke modsiger dig selv. Så bliver du i det mindste ikke misforstået... Jøsses altså :-)
Det er måske meget modsigende, men du forstår vel pointen? Jeg sad ihvertfald selv til tider under Mourinho perioden, og håbede Real Madrid ville tabe, for og få Mourinho fyret. Hvis man ikke kan stå inde for det klubben har gang i, så må man sige fra. Ikke at det hjælper på nogen måde, men kærlighed og had går bare hånd i hånd :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
Hvis vi ser tilbage de sidste 50 år, så har alle trænere været der 1-2 år, nogle gange 3 år og en enkelt gang 4 år. En del gange 1 år eller mindre.
Hver træner bringer sit til klubben, og sådan skal det også være. Hvis træneren ikke vil bruge en spiller i sin trup, så må man jo skille sig af med spilleren = sparet lønudgift. Nu er man sur på Perez fordi han har solgt Özil, men det er jo ikke Perez som sætter holdet - det er træneren, og det har været tydeligt at Özil ikke ville blive brugt korrekt i Real Madrid, hvis han overhovedet skulle bruges.
Det er lidt selvmodsigende. I gamle dage hev Perez pengepungen frem og købte spillere som han ville have til klubben. Folk brokkede sig fordi man egentligt ikke havde behov for spillerne; og at det var træneren, som skulle sætte holdet og ikke præsidenten. Nu har præsidenten gjort hvad træneren bad om, og så er folk sure igen. Hvad fanden vil I have Perez skal gøre?