Sæsonen 13/14

13 år 6 dage siden #409 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14

På Bænk
Iker
Bale
Carvajal
Morata
Coentrao
Casemiro
Illarramendi

Jeg vil senere gå lidt mere i dybden med taktikken mod Villarreal. Sværeste kamp indtil videre i sæsonen, ikke pga Villarreal har haft en god start, men det er altid svært at spille på El Madrigal.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 dage siden #410 af dani9799
Besvaret af dani9799 på emne Sæsonen 13/14
Hvor er det trist ikke at have özil i truppen mere, verdensklasse spiller!
En fantastisk blanding mellem Guti og Zidane.

Held og lykke fremover Özil!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• kongmadrid
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #411 af kongmadrid
Besvaret af kongmadrid på emne Sæsonen 13/14

det gør sku ondt at se,

13 år 6 dage siden #412 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 13/14
Kan vi ik oprette en Ozil graede traad saa samtlige andre traade ikke skal fyldes op med det.. Ozil er solgt og med go grund. kom videre !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 6 dage siden #413 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 13/14
Utroligt at vores trup er så bred. Nærmest 18 af væres spillere, forventer jo en startplads! Det er en lidt for god trup. Hvis vi ikke vinder noget i år, så....

13 år 6 dage siden #414 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Jeg må sige det er en meget stærk, men ung trup:

Med Jesús Fernández som tredjemålmand. En rigtig fin trup på 23 mand. Nuri Sahin (fortsat) udlejet til Borussia Dortmund og Denis Cheryshev udlejet til Sevilla. Sahin vender formentlig ikke tilbage, men det forventer jeg Denis gør, eftersom Sevilla ikke har nogen købsoption på ham.

Nu må landskampspausen godt snart være ovre, så vi for alvor kan komme igang!
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 6 dage siden #415 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14
Jeg forstår nu stadig ikke købet af Casemiro

Ja okay, han har haft nogle små genialiteter hist og her, men jeg synes egentlig ikke hans evne til at erobre bolde, eller at hans pasningsspil er særlig godt. Jeg tror han er "ude" af truppen inden jul.

13 år 6 dage siden #416 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev: Jeg må sige det er en meget stærk, men ung trup:

Med Jesús Fernández som tredjemålmand. En rigtig fin trup på 23 mand. Nuri Sahin (fortsat) udlejet til Borussia Dortmund og Denis Cheryshev udlejet til Sevilla. Sahin vender formentlig ikke tilbage, men det forventer jeg Denis gør, eftersom Sevilla ikke har nogen købsoption på ham.

Nu må landskampspausen godt snart være ovre, så vi for alvor kan komme igang!

Tror du, at det bliver Isco og Modric, der skal kæmpe om en startplads, når Alonso og Illarramendi vender tilbage?

Kan godt se typemæssigt, at Alonso-Illarra og Modric-Isco passer bedst, men alligevel tror jeg, du skal bytte rundt på Illarra og Modric.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 dage siden #417 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
Størstedelen af Marca's læsere vil stadig holde fast i 4-2-3-1. Det overrasker mig alligevel lidt.

Som målmand foretrækker de:

I forsvaret foretrækker de:

På midtbanen og i angrebet foretrækker de:

Eneste der overrasker mig, er hvor langt nede Khedira (igen) er på Marca's lister. Han er ikke for alvor vundets fansenes hjertet. Efter Özil vil det ikke chokere mig, hvis han også blir solgt inden for et år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Real Madrid.

13 år 6 dage siden #418 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Guillem Balague om Real Madrids transfervindue (www1.skysports.com/football/news/12087/8...says-guillem-balague):

With the signing of Gareth Bale, Real Madrid took their summer transfer window spending to around 170m euros. They got about 110m euros from their sales, though, so it's not bad business from them.

The arrival of Bale, however, is a step towards the pacey counter-attack and I wonder how that's going to match with the intention of manager Carlo Ancelotti, which is to make Isco the centre of the attack of Real Madrid, with Luka Modric as well.

Modric had a really good second half of the season last year and has become one of the leaders of the team - and for the first time in two or three years the absence of Xabi Alonso is not seen as a drama.

But I still feel the team requires more balance in the centre of midfield, especially when you have Bale, Karim Benzema, Cristiano Ronaldo, Isco and Modric, who will all be regulars.

One player who won't feature in the Real Madrid midfield next season after his move to Arsenal, though, is Mesut Ozil.

He wasn't happy with Real; he understood the arrival of Bale was going to affect him and, despite the fact that three days ago he said he was going to stay, his dad, who is his agent, was talking to clubs in the Premier League and Germany all summer and eventually Arsenal were the ones that were going to pay more wages.

Arsenal will pay him 7m euros net, while at Madrid he was earning 5m euros. His contract hadn't been touched since he arrived at Real and he felt, after winning the league, it should have been touched. He basically didn't feel loved.

It's also an important year for him with the World Cup next summer. He felt he was going to play less and that was going to affect his chances of being a regular with Germany.

So, all in all, Arsenal have moved at the right time, cleverly - and he was a regular at one of top teams in the world, a goal scorer and performer of the highest calibre, so I think it was a worthwhile price for him.

Real Madrid skrev: Tror du, at det bliver Isco og Modric, der skal kæmpe om en startplads, når Alonso og Illarramendi vender tilbage?

Kan godt se typemæssigt, at Alonso-Illarra og Modric-Isco passer bedst, men alligevel tror jeg, du skal bytte rundt på Illarra og Modric.

Illarramendi skal have tid. Han skal nok få sine chancer, men jeg ser ikke denne sæson, som hans store sæson, med mindre han præsterer over alt forventning, når han får chancen. Jeg tror han skal køres ind på holdet, stille og roligt.

Jeg er ikke i tvivl om, at Isco og Modric er to af de spillere, som vil få mest spilletid i løbet af sæsonen. Vi må se hvad der sker, når Xabi kommer tilbage. Jeg kan nok finde plads til dem alle tre.

Jeg mener ikke, at man kan bytte rundt på dem, hvis man kigger på hvordan de er som typer og hvor de oftest bevæger sig på banen. Illarra er mere som Xabi. Selv om han efter min mening ligner Xavi lidt mere. Men han vil stadig søge langt ned efter bolden, som den dybtliggende playmaker. Modric er mere alsidig og bevægelig. Han kan både spille i Xabis rolle som den dybtliggende playmaker - og vil ligeledes ofte søge langt tilbage i banen - såvel som han vil søge med frem når det byder sig. Det et til dels illustreret her: madridista.dk/index.php/1456-hvad-et-bale-skifte-kan-betyde. Jeg ser det blot som en fordel, at Modric både kan spille Xabis rolle og ved siden af Xabi.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Gæsten
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #419 af Gæsten
Besvaret af Gæsten på emne Sæsonen 13/14
Ifølge Wikipedia Har Isco nu fået trøje nummer 8 og Modric har fået nummer 10

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #420 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Sæsonen 13/14

Gæsten skrev: Ifølge Wikipedia Har Isco nu fået trøje nummer 8 og Modric har fået nummer 10

"Ifølge Wikipedia" er en sætning jeg aldrig har brudt mig om. Jeg tvivler stærkt på at den ender lige sådan der.

Leveret af Kunena Forum