Sæsonen 13/14

12 år 11 måneder siden #493 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 13/14
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Carlo Ancelotti confirms Gareth Bale will make his Real Madrid debut against Villarreal tomorrow #SSN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #494 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
Udtaget til kamp i morgen:

Porteros: Casillas, Diego López y Jesús.
Defensas: Pepe, Ramos, Carvajal, Nacho y Llorente.
Centrocampistas: Khedira, Bale, Casemiro, Modric, Di María, Isco, Illarra y José Rodríguez.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata y Jesé.

Ikke med:
Arbeloa, Varane, Marcelo, Coentrao, Alonso.

Nogen der kan fortælle mig, hvorfor Arbeloa ikke er med?

Mit bud

Lopez

Carvajal Pepe Ramos Nacho

Khedira Modric Isco

Di Maria Benzema Ronaldo

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #495 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14
Arbeloa er i øvrigt meldt skade, og Ancelotti har allerede offentliggjort Nacho starter på Vb, og Bale får sin debut.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 11 måneder siden #496 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev: Udtaget til kamp i morgen:

Porteros: Casillas, Diego López y Jesús.
Defensas: Pepe, Ramos, Carvajal, Nacho y Llorente.
Centrocampistas: Khedira, Bale, Casemiro, Modric, Di María, Isco, Illarra y José Rodríguez.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata y Jesé.

Ikke med:
Arbeloa, Varane, Marcelo, Coentrao, Alonso.

Nogen der kan fortælle mig, hvorfor Arbeloa ikke er med?

Mit bud

Lopez

Carvajal Pepe Ramos Nacho

Khedira Modric Isco

Di Maria Benzema Ronaldo

Hmm, det er godt nok uheldigt med alle de skader på backpladserne. Men ja, jeg er enig i at det sandsynligvis er den opstilling vi får at se imorgen. Jeg synes også at nacho gjorde det godt på venstre back i slutningen af sidste sæson

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #497 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Sæsonen 13/14
Hvorfor ikke 4-2-3-1 med modric og khedira på den defensive midtbane og så Isco på offensiv ?

12 år 11 måneder siden #498 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

Marcelohoppen12 skrev: Hvorfor ikke 4-2-3-1 med modric og khedira på den defensive midtbane og så Isco på offensiv ?

Fordi det ikke er sådan Ancelotti spiller.

12 år 11 måneder siden #499 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
Vi har sku flyttet os siden sidste sæson ;)

Dejligt den dag varane er tilbage.

12 år 11 måneder siden #500 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 13/14
Jeg har et spørgsmål til alle dem som kender mere til Ancelotti.

Jeg så ik de optaktskampe holdet spillede i USA, men jeg har jo på nærværende forum ku læse mig til at vi på det nærmeste allerede var verdensmestre bedømt på indsatserne dér. Dem har jeg jo altså desværre ik set og derfor har jeg jo kun været vidne til den ene elendighed efter den anden i sæsonens første fire kampe - på trods af et uhyggelig nemt program.

Det er tydeligt for enhver at vi ska være lykkelige for pt at ha skrabet 10 point sammen, det ku nemt ha været bare 7 eller endda 5. Min bekymring - måske fordi jeg ik har set kampene i USA eller ford jeg ik kender nok til Ancelottis tidligere bedrifter - er jo ik kun at vi nu, fuldt fortjent, taber point til en oprykker, men at spillet har været urimeligt ringe i samtlige 4 første kampe. Vi har ik ku dominere kampene på trods af beskedne modstandere, vi ha sejlet i forsvaret og der har ik været tegning til noget som helst offensivt. Det har ik set ud som om der er en plan offensivt, vi skaber et uhyggeligt lille antal chancer og måske værst af alt, aldrig har Real-kampe været mere uskønne og kedelige end her i denne sæsonstart.

Jeg er fuldstændig klar over at der er mange nye - derfor var jeg oz meget forundret over at han vælger at starte både Illarra og Bale igår - når backkæden oz nærmest har to helt nye ansigter. For mig virkede det noget arrogant - og det sejlede da oz nærmest gennem 90 minutter.

Der er som nævnt flere nye - og jeg er klar over at Ancelotti også har en udfordring i at han har fået en trup med en førsteangriber der er så skammeligt ringe, at det næsten skader mere end det gavner når han er på banen. I mine 25 år som Madrdidista har jeg sikkert oz været forkælet med angribere som Butragueño, Raúl, Morientes, Suker, Mijatovic, Zamorano, Ronaldo, van Nistelrooy m.fl. og her er en sammenligning med Benzema self fuldstændig urimelig - det er som at sammenligne en Ferrari med et løbehjul. Jeg tænker bare at måske er Ancelottis spillestil meget afhængig af at man har en superangriber som Ibra i PSG eller Drogba i Chelsea - jeg ved det ik, men vil høre om nogen ka oplyse mig lidt om hvor de tror Ancelotti prøver at bevæge os hen, baseret udfra hva han tidligere har gjort med sine hold. Jeg synes det er lidt svært ved at sætte fingeren på noget positivt præg indtil videre, da holdet sejler både defensivt og offensivt. Og så lige en sidste lille kommentar til kampen igår - jeg er ik verdens største fan af Khedira og han var ik specielt imponerende igår såmænd - men umiddelbart synes jeg det virker som noget af en nedgradering med Illarra på banen i stedet for ham, puha da da.

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #501 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Sæsonen 13/14

M_linding skrev:

Marcelohoppen12 skrev: Hvorfor ikke 4-2-3-1 med modric og khedira på den defensive midtbane og så Isco på offensiv ?

Fordi det ikke er sådan Ancelotti spiller.

Men det virker ;)

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #502 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14
Grunden til at vi vandt de kampe i sommers skyldtes resterne af Mourinhos vindermentalitet i spillernes hoveder.

Med det sagt, så synes jeg at Benzema bliver mere og mere lad, tung og doven, akkurat ligesom hans største idol. Forskellen på ham er dog at han stadig kunne eksplodere på banen med hans 95 kg, lukke øjnene og stadig finde målet.

Jeg håber inderligt at vi henter Falcao til januar. Han kan spille CL for os allerede der, da Monaco ikke spiller CL. Og vil Falcao ikke være rar at have istedet for Benzema, når vi går videre fra gruppespillet?

Lopez
Arbeloa - Varane - Ramos - Marcelo
Khedira - Alonso
Bale - Isco - Ronaldo
Falcao

12 år 11 måneder siden #503 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Glimrende artikel om Gareth Bale og Paul Clements tilstedeværelse og betydning: www.theguardian.com/football/blog/2013/s...eth-bale-real-madrid

Clement's own presence will be beneficial. The former PE teacher from Sutton has become integral to Ancelotti's back-room staff over spells at Chelsea and PSG, and followed the Italian to Madrid in the summer. The manager may live in a city hotel, the £86m new signing camped on another floor of the same building, but the assistant is already settled in the Spanish capital with his family in a house five minutes from the training ground. He is learning the language, as he sought to do over 18 months in France, and can act as a support for Bale as he did for David Beckham when the former England captain saw out his professional career at Parc des Princes last season.

12 år 11 måneder siden #504 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Hold da op, hvor er Casillas uheldig ;( - og hvor er jeg enig med Peter Kjær.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Leveret af Kunena Forum