Sæsonen 13/14

12 år 11 måneder siden #541 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

Specialone skrev: Ja lad os endelig fjerne alle indlæg der ikke støtter Ronaldos kandidatur.

Og nej, bare fordi man ikke synes Ronaldo har været "overlegen" så betyder det ikke man holder med barcelona.

Er sådan set ligeglad hvem der vinder La liga.

Hvis du er mere end 12 år gammel, bør du reflektere lidt over hvad du bruger din tid på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #542 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 13/14

Specialone skrev: Ja lad os endelig fjerne alle indlæg der ikke støtter Ronaldos kandidatur.

Og nej, bare fordi man ikke synes Ronaldo har været "overlegen" så betyder det ikke man holder med barcelona.

Man støtter holdet og spillerne så. Dem der kan lide Messi støtter Barca sådan er det.

12 år 11 måneder siden #543 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Du tog en diskussion op du ikke kunne vinde. Statistisk set, så er Ronaldo Messi overlegen, og det var det jeg mente da jeg skrev det.

Du hentyder til at du er Barcelona fan, men du er ligeglad med hvem der vinder ligaen?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #544 af Steen

12 år 11 måneder siden #545 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

Ikertheman skrev:

Specialone skrev: Ser frem til første uge i Januar når Messi fortjent får sin femte GULD bold og Penaldo igen står med tudefjæs og lang næse.

Admin: Behøver vi virkelig at skulle høre på dette?

Jeg kan ikke forstå, hvorfor folk på den måde har behov for at nedgøre, det er træls at bruge energi på og det bunder tit i en eller anden form for mindreværdskompleks...

Næh, det behøver vi sådan set ikke. Er en udelukkelse til 2030 i orden?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Steen, JimmyBroe, Kaká8, BBB, Real Madrid 7, ElMadrid

12 år 11 måneder siden #546 af Steen

#Buitre "looks like no major issue with Bale, just a minor pain, he'll undergo some tests tomorrow. No alarm about Bale, he was subbed before the game just as a precaution""

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 11 måneder siden #547 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...vil-forgylde-ronaldo

www.bt.dk/fodbold/ronaldo-forgyldes-saa-...er-hans-nye-kontrakt

Ca. 126 millioner i løn fra Real Madrid + ca. 70 millioner i løn fra Nike = Ca. 200 millioner om året

Derudover har han jo også alle hans personlige sponsorater. Nogen, der kan give et bud på hvordan hans årsløn ser ud, alt inkluderet?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #548 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev: Ca. 126 millioner i løn fra Real Madrid + ca. 70 millioner i løn fra Nike = Ca. 200 millioner om året

Lønnen fra Real Madrid er efter skat, hvor aftalen med Nike er før skat.

Ronaldos indtægter inden forlængelse med Nike er i følge Forbes $67 mio.

Forlængelse med Nike vil give ham $14 mio mod tidligere $9 mio. Hans løn vil derved stige til omkring $72 mio om året inden skat.

Det er lidt af en forbedring siden juni, hvor han i følge Forbes tjente $44 mio om året.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Storken.

12 år 11 måneder siden #549 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Efter kampen mod Elche, så kan jeg kun savne Özil. Jeg mener slet ikke at DI Maria ha spillet, så godt som andre her inde mener. Han er simpelthen for glad for at slå den gyldne bold, hvor en alt for lille procentdel lykkes. Derudover glæder jeg mig til at Marcelo kommer tilbage, så modstandernes højreside har svagere ved at lukke ned for vores venstreside. Marcelo styrker både holdets og Ronaldos spil. Derudover kan jeg ikke vente til at Varane kommer tilbage i topform, for Pepe er simpelthen for flyvskt. Og derudover gør Varane også Ramos bedre, roligere og mere koncentreret - noget der er utroligt at sige om en på 20. Der er dog igen af de to der skal starte inde mod lillesøster, da de ikke er kampform og fordi vi ikke skal risikere nye skader. Bale er heller ikke klar til at starte mod lillesøster, af samme grund. Samtidig mener jeg ikke at Khedira og Benzema har spillet særligt godt i løbet af de sidste kampe og derfor skal han ud på bænken i næste kampe.
Opstilling mod lillesøster: Lopez; Carvajal-Pepe-Ramos-Arbeloa; Illarra-Modric;Ronaldo-Isco-Di Maria/Jese; Morata/Jese

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #550 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 13/14
Jeg kan altså huske utallige kampe af den kaliber igår med en svagt spillende Özil. De "lette" udebane kampe har været et problem længe, det altså ikke noget nyt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 11 måneder siden #551 af Steen

Ancelotti: " We always play 4-4-2. Sometimes we play well with that, sometimes less well. But not because we change system. It's the same."

12 år 11 måneder siden #552 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Ancelotti: " We always play 4-4-2. Sometimes we play well with that, sometimes less well. But not because we change system. It's the same."

De danske kanaler mener altid vi spiller 4-2-3-1, selvom det er tydeligt, at Isco spiller i venstre del af en tremands midtbane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum