Sæsonen 13/14

12 år 11 måneder siden #505 af Sam
Besvaret af Sam på emne Sæsonen 13/14
Hvad sagde Peter Kjær?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #506 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14

Sam skrev: Hvad sagde Peter Kjær?

Lidt simpelt: At man godt kan se på Madrids spil, at Alonso ikke er med. Samt at det er uforståeligt, at Casillas ikke har fået chancen før nu.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #507 af Sam
Besvaret af Sam på emne Sæsonen 13/14
Deri kan jeg så også kun være enig. Og tak :-)

12 år 11 måneder siden #508 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 13/14
Varane træner med resten truppen :)

12 år 11 måneder siden #509 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Without penalties in 2013, Cristiano (43 goals) would have 40 while Messi (37 goals) would have 29.

Klart bedre end Messi, som forventet.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #510 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Without penalties in 2013, Cristiano (43 goals) would have 40 while Messi (37 goals) would have 29.

Et mål har nu altid været et mål. Eller skal vi fratrække de mål, hvor der bare skal sættes en fod på også?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #511 af Steen

Siempre Madrid skrev:

Steen skrev:

Et mål har nu altid været et mål. Eller skal vi fratrække de mål, hvor der bare skal sættes en fod på også?

Nu er det mere fordi at Ronaldo tit bliver kaldt for Penaldo, og det sker tit at Barcelona fans nævner at mange af hans mål er scoret via straffe, og derfor er han ikke ligeså god som Messi.

12 år 11 måneder siden #512 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Nu er det mere fordi at Ronaldo tit bliver kaldt for Penaldo, og det sker tit at Barcelona fans nævner at mange af hans mål er scoret via straffe, og derfor er han ikke ligeså god som Messi.

Heldigvis ved vi jo bedre ;-) Jeg vil dog give kritikere, at Ronaldo har mange tap-ins, men hvis det bare var så nemt så ville flere vel også gøre det?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen

12 år 11 måneder siden #513 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14
Jeg forstår ikke hvorfor folk har så travlt med og forsvare altid. Folk der ikke kan anerkende Ronaldo er vel ikke folk man gider og bruge tid på? Det er jo fandme Britney vs Aguilera fighten om igen.
Vi har altid så travlt med og putte folk i kasser, og kan aldrig anerkende flere ting på én gang. Ronaldo og Messi er 2 spillere for sig selv. De kan og skal ikke sammenlignes på den måde, men man kan sige hvilken type man er mest til.

Scorer man 30 ud af 30 mål på straffe, så se det som en styrke og ikke en svaghed for nemme mål. Det er endnu en kompetence, og hvis folk render rundt og kalder Ronaldo for Penaldo, som jeg egentlig synes er sjovt, fordi jeg aldrig har hørt det før, så når du alligevel ikke ind til de personer. Ellers skal man nok bare holde sig fra nationen fra Eb :)

Out :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

12 år 11 måneder siden #514 af Steen

Dios skrev: Jeg forstår ikke hvorfor folk har så travlt med og forsvare altid. Folk der ikke kan anerkende Ronaldo er vel ikke folk man gider og bruge tid på? Det er jo fandme Britney vs Aguilera fighten om igen.
Vi har altid så travlt med og putte folk i kasser, og kan aldrig anerkende flere ting på én gang. Ronaldo og Messi er 2 spillere for sig selv. De kan og skal ikke sammenlignes på den måde, men man kan sige hvilken type man er mest til.

Scorer man 30 ud af 30 mål på straffe, så se det som en styrke og ikke en svaghed for nemme mål. Det er endnu en kompetence, og hvis folk render rundt og kalder Ronaldo for Penaldo, som jeg egentlig synes er sjovt, fordi jeg aldrig har hørt det før, så når du alligevel ikke ind til de personer. Ellers skal man nok bare holde sig fra nationen fra Eb :)

Jeg vil sgu langt hellere have en spiller som kan score 30 mål hvor alle er fra åbent spil, end en spiler hvor alle hans 30 mål er fra dødbolde. Og, så kan jeg ikke se hvad der er forkert i at smække det citat op herinde?
Som der står, så har Ronaldo scoret flere mål end Messi i 2013, og er ham klart overlegen når man fjerner straffespark. Det er fakta. Og når vi er i et Madrid forum, så skal det selvfølgelig skrives herinde :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #515 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 13/14
Messi har egentlig oplevet en form for nedgang i 2013. Det er vel første gang i hans karriere, at han tager et skridt tilbage.

Han lavede 91 mål i 2012, men har efter 8 måneder og 20 dage "kun" scoret 37 mål i 2013. Den skadesperiode han oplevede i slutningen af sidste sæson har selvfølgelig betydet et fald i antal mål, men der er trods alt langt op til 91 mål.

Når man kigger hans kampprogram igennem for 2013 har han dog været god til at score i næsten hver eneste kamp. I 2012 scorede han bare 2 hver gang :)

12 år 11 måneder siden #516 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Dios skrev: Jeg forstår ikke hvorfor folk har så travlt med og forsvare altid. Folk der ikke kan anerkende Ronaldo er vel ikke folk man gider og bruge tid på? Det er jo fandme Britney vs Aguilera fighten om igen.

Jeg vil sgu langt hellere have en spiller som kan score 30 mål hvor alle er fra åbent spil, end en spiler hvor alle hans 30 mål er fra dødbolde. Og, så kan jeg ikke se hvad der er forkert i at smække det citat op herinde?
Som der står, så har Ronaldo scoret flere mål end Messi i 2013, og er ham klart overlegen når man fjerner straffespark. Det er fakta. Og når vi er i et Madrid forum, så skal det selvfølgelig skrives herinde :)

Det var nu mere nedenstående jeg hentydede til :) Hvis vi nu tager Ronaldo og Messi som eksempler. Ser du det så ikke som en styrke, at de banker de straffespark ind som de tager? Straffesparkene er ikke ens år for år, og selvom Messi har scoret flere mål på straffe end Ronaldo i år, så er jeg sikker på, at det ikke er det samme billede sidste sæson eller forrige sæson.
Folk vil altid hate, men den race vil uddø når de bliver ignoreret, eller folk ikke kommer med undskyldninger til dem. Et mål er et mål, og taberen finder undskyldningen.

Steen skrev:

Nu er det mere fordi at Ronaldo tit bliver kaldt for Penaldo, og det sker tit at Barcelona fans nævner at mange af hans mål er scoret via straffe, og derfor er han ikke ligeså god som Messi.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum