Sæsonen 13/14
Dios skrev: Men har Bale ikke også et ansvar? Hold kæft et lorte køb indtil videre!
Selvfølgelig, men jeg ved ikke hvad han laver og har lavet ferien igennem, det eneste jeg ved er, at han blev taget i brug for hurtigt og i for lang tid af Ancelotti, ligesom Chris Coleman også påpegede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu kan man jo håbe at Bale rent faktisk får den tid han skal bruge til at komme ordentligt i form og blive skadesfri, så man ikke laver den samme fejl som man gjorde med Sahin.
DC19
Steen skrev:
Dios skrev: Men har Bale ikke også et ansvar? Hold kæft et lorte køb indtil videre!
Selvfølgelig, men jeg ved ikke hvad han laver og har lavet ferien igennem, det eneste jeg ved er, at han blev taget i brug for hurtigt og i for lang tid af Ancelotti, ligesom Chris Coleman også påpegede.
Han har vel forhåbentlig trænet intenst alene, og prøvet og komme i form. Han fik en halvleg, og det burde en professionel fodboldspiller vel kunne klare. Det er ihvertfald under al kritik, hvis han har ligget vandret i sofaen under hele ferien og transfervinduet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Gareth Bale has been advised by the doctors to do a 3 weeks preseason before rejoining the team in November a 100% fit. [José Luis Sánchez, laSexta]
Steen skrev:
Gareth Bale has been advised by the doctors to do a 3 weeks preseason before rejoining the team in November a 100% fit. [José Luis Sánchez, laSexta]
Det er da ufatteligt, hvordan Tottenham formår at sælge 2 spillere til over 1 mia. kr. samlet, der samtidig er så langt fra at være i form som man overhovedet kan være, og det så er DEM der brokker sig over klubbernes "partnerskab"!
Gid det ”samarbejde” snart ophører…
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Ah well, sket er sket.. God bedring til Bale.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Gareth Bale withdraws from Wales squad after 35 minutes as Chris Coleman criticises Real Madrid
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...ses-Real-Madrid.html
Som jeg også sagde i går, så har man presset Bale alt for meget. Jeg håber at man passer mere på ham i fremtiden, og så håber jeg også at han bliver klar til Juve og Barca kampene, men han skal ikke starte inde. 15-30 minutter i begge kampe.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Kunne ikke finde andre topics, sorry. :)
Eneste anke er, at de ikke skaber noget som helst. Endnu en gang må man konstatere, at de ikke formår at finde løsningerne mod en kompakt modstander. De spiller ikke hurtigt nok når det endelig er og de bevæger sig ikke nok for hinanden, især ikke uden bold. Jeg savner Isco længere fremme. I rummet mellem deres forsvar og midtbane. Han står for langt tilbage og det passer Levante fint, for han gør ikke den store skade så langt tilbage på banen. Især ikke, når der alligevel ikke er plads til at spille på omstillinger. Di María, Benzema og Ronaldo kommer der ganske enkelt bare for lidt fra.
Typisk at den største chance kommer efter et afrettet frispark fra Ronaldo. Må det blive bedre efter pausen!
Edit: Og man vælger så at slippe kontrollen med kampen efter pausen. Fantastisk...
Realmadrid94 skrev: Januzaj spiller i Real Madrid inden 2018. I hørte det her først. Nøj et talent. Langt bedre end Ronaldo var dengang. Utroligt United scouter de bedste spillere så tidligt! Han er 95'er! :D Det er 2 år yngre end Jese, og han har allerede vist hvor vild han er ved flere indskiftninger, nu starter han inde og bomber løs. Skal vi ikke bare sige han har ''Real Madrid-DNA'' ;)
Kunne ikke finde andre topics, sorry. :)
Hans kontrakt udløber til sommer, og han er i tvivl om at han skal forlænge den. Han kunne være en spændende spiller, og jeg har tænkt på om man skulle fange ham på en fri transfer, men der er ikke plads til ham.
Men han bliver helt klart en stor spiller!