Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #889 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

asp3200 skrev: Bale i form bør kunne over tage ozils rolle. Han spillede den en del i Tottenham. Han skal bare have tid.

Ozil har nok bedre overblik, men scoringsmæssigt og skud på mål er Bale bedre.

Nu er problemet så bare at der er mere plads i PL & de fleste hold parkerer ikke bussen mod Spurs, men det gør de desværre imod Real Madrid. Så man har brug for kreative folk som kan åbne et forsvar. Kan Bale det? Nej. Ligesom Ronaldo har han brug for plads han kan løbe ind i
Han ville vœre fantastisk gennem midten hvis vi spillede kontrafodbold.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #890 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14
Dios:
Men Carlo har altid vœret sådan. Bare tœnk på hans Chelsea tid hvor han accepterede det da Abramovich fyrede hans assistent Ray Wilkins & hentede Torres, selvom der ikke var plads på holdet. Men ja du har ret, trœneren har jo ingen autoritet. Det var jo det der skete med Pellegrini da han ville beholde Robben & Sneijder, det ville have vœret det rigtige. Behold Robben & Sneijder & køb Silva/Cazorla.
Jeg elsker også Özil, jeg havde gerne set en offensiv midtbane der hed Isco-Özil-Mata.

12 år 10 måneder siden #891 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæsonen 13/14
Er jeg den eneste som virkelig håber at Arbeloa starter inde frem for Carvajal i Clasico'en`??
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 10 måneder siden #892 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14

henrikcomn skrev: Er jeg den eneste som virkelig håber at Arbeloa starter inde frem for Carvajal i Clasico'en`??

Sikkert ikke, men jeg er håber på Carvajal. Jeg tror simpelthen ikke på, at Arbeloa har evnerne til at stoppe Neymar. Neymars hurtighed er simpelthen en al for stor mundfuld for Arbeloa.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, MMM

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #893 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Sæsonen 13/14

henrikcomn skrev: Er jeg den eneste som virkelig håber at Arbeloa starter inde frem for Carvajal i Clasico'en`??

Ja det er du . Har du måske glemt confederations cup, og at hvor hurtigt nymar er, vi har brug for en hurtig spiller mod ham.

12 år 10 måneder siden #894 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæsonen 13/14
Han er ellers fremragende for tiden

12 år 10 måneder siden #895 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

Jeg ikke bare håber det, jeg forventer det også.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #896 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev:

Jeg ikke bare håber det, jeg forventer det også.

Så skal vi ha Di Maria 14 meter længere tilbage på banen.

12 år 10 måneder siden #897 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

asp3200 skrev:

Dios skrev:

asp3200 skrev: Bale i form bør kunne over tage ozils rolle. Han spillede den en del i Tottenham. Han skal bare have tid.

Og det er ikke modsigende hehe :) Özil's rolle var jo nemlig og assistere, og hans assist historik taler sit tydelige sprog.

Tjo, men tror bare ikke alle de assists skal komme fra Bale. Det må komme fra di maria eller isco. Tror dog Bale vil lave mange flere mål end ozil, han var decideret u effektiv foran mål.

Men så er det jo ikke Özil's rolle han skal overtage?

Spændende bliver det ihvertfald og se hvordan Di María skal assistere sine holdkammerater på bænken :P Medmindre man ofre Benzema og sætter Ronaldo på toppen, som ville være og skifte sin Ferrari ud med en Fiat Punto. Ronaldo på kanten er IMO 10 gange bedre end Ronaldo på toppen, hvis ikke mere, men det vil ikke komme bag på mig, hvis det skete.

Lidt info på Bale og Özil i 2012/13 sæsonen.

Bale:

34 kampe fra start og 0 som udskifter.
21 mål.
4 assist.
165 skud hvor af 73 ramte målet.

Özil:

23 kampe fra start og 9 som udskifter.
9 mål.
13 assist.
30 skud hvor af 17 ramte målet.

Özil's dårligste og Bale's bedste sæson, men dog uden sammenligning. Statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste. Den er jeg helt med på, men nu siger statestik alligevel en helt del.

Jeg lægger hovedet på blokken. Bale vil få det urimeligt svært i Real Madrid, og presset vil kun blive større for hver sæson der går. Jeg er ikke lige den største optimist omkring Bale, og jeg tror da også Di María sidder på den højrekant når sæsonen er omme.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, El Rojo, Real-Laudrup

12 år 10 måneder siden #898 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
Tror på Bale efter jul og frem. Han slår igennem.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #899 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev:

asp3200 skrev:

Dios skrev:

Og det er ikke modsigende hehe :) Özil's rolle var jo nemlig og assistere, og hans assist historik taler sit tydelige sprog.

Tjo, men tror bare ikke alle de assists skal komme fra Bale. Det må komme fra di maria eller isco. Tror dog Bale vil lave mange flere mål end ozil, han var decideret u effektiv foran mål.

Men så er det jo ikke Özil's rolle han skal overtage?

Spændende bliver det ihvertfald og se hvordan Di María skal assistere sine holdkammerater på bænken :P Medmindre man ofre Benzema og sætter Ronaldo på toppen, som ville være og skifte sin Ferrari ud med en Fiat Punto. Ronaldo på kanten er IMO 10 gange bedre end Ronaldo på toppen, hvis ikke mere, men det vil ikke komme bag på mig, hvis det skete.

Lidt info på Bale og Özil i 2012/13 sæsonen.

Bale:

34 kampe fra start og 0 som udskifter.
21 mål.
4 assist.
165 skud hvor af 73 ramte målet.

Özil:

23 kampe fra start og 9 som udskifter.
9 mål.
13 assist.
30 skud hvor af 17 ramte målet.

Özil's dårligste og Bale's bedste sæson, men dog uden sammenligning. Statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste. Den er jeg helt med på, men nu siger statestik alligevel en helt del.

Jeg lægger hovedet på blokken. Bale vil få det urimeligt svært i Real Madrid, og presset vil kun blive større for hver sæson der går. Jeg er ikke lige den største optimist omkring Bale, og jeg tror da også Di María sidder på den højrekant når sæsonen er omme.

han kommer kun til at blomstre hvis han få lov til at spille der hvor han føler sig bedst tilpas det gøre han ikke i øjeblikket.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Pepe.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #900 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Er kampen mod Barcelona ikke vigtig ?

Leveret af Kunena Forum