UEFA Champions League 2013/14
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
El_Juan skrev:
Siempre fiel skrev:
El_Juan skrev: Dog slog Diego López igen fast, at han er Real Madrids bedste målmand lige for tiden. Han er i sublim form.
IKKE fordi jeg på nogen måde gider genåbne den trælse debat Iker-Diego, men har svært ved at se hvorn man slår fast man er den bedste keeper pt når sammenligningen er Ikers 13 minutter igår (hvor han vel på ingen måde viser han er en dårligere keeper end Lopez). Jeg er enig i at Lopez er i fin form og står glimrende - men bare uenig i at man på nogen måde ka hævde han er Reals bedste keeper pt udfra en sammenligning som er ikke-eksisterende.
Ellers er jeg egentlig enig i resten af dit indlæg ;-)
Jeg sammenligner ikke. Jeg konstaterer, bedømt ud fra Diego López' præstationer over det seneste halve års tid, hvor han kontinuerligt har holdt et højt niveau. Det er nu engang ham der står. Og han gør det fremragende. Jeg ved ikke om det er gået din næse forbi, at det er Casillas der skal slå Diego López af holdet. Ikke omvendt. Og så længe Diego præsterer som han gør, så må Casillas levere en ekstra indsats på træningsbanen.
Og undskyld jeg siger det og nok kommer til at lyde en anelse spydig, men din kommentar er ikke særlig intelligent og velovervejet.
Min kommentar lyder ik særlig intelligent?? hmm, puha, orker næsten ik at sku begynde på sådan noget rod - det er virkelig ik værd at begynde at sammenligne uddannelse, IQ, evne til at begå sig på skrift, piklængde osv, for så er vi jo nede på dit niveau - og du ville forresten tabe i samtlige kategorier ;-)
Spøg til side - jeg prøver at ta den mere firkantet. Du mener mit indlæg er uintelligent fordi jeg ganske simpelt påpeger at der ikke er belæg for nogen sammenligning. Jeg anfægter ikke at Lopez har gjort det glimrende eller at det er Iker der ska "vinde" pladsen på træningsbanen, blot at der ikke er noget sammenligningsgrundlag. Du siger så efterfølgende at du ik sammenligner, men du skriver jo "Dog slog Diego López igen fast, at han er Real Madrids bedste målmand lige for tiden" - når man skriver "BEDSTE", så sammenligner man jo altså alt andet lige med noget/nogen.
Men igen, hva ved jeg, jeg skrev jo bare et indlæg der var for uintelligent til El_Juan - det undskylder jeg ærbødigst..
Og så må jeg vel sørgeligt nok oz forholde mig til den "sviner" der kom fra den sobre bruger Raul-Madrid, som jo mener at jeg er tåbelig, barnlig og 11 år gammel fordi jeg tillod mig at påpege at ovenstående ik var en sammenligning - "Fuck du er tåbelig mand" - hehe, sødt nok ;-)
Jeg tror ik der er nogen grund til at bruge den vilde energi på brugeren eller angrebet, da det er så fejlbehæftet at det næsten er urimeligt at forholde sig til. 1) Nej, jeg sagde intet om hvem der var bedst, blot at man jo ik ku opfinde en sammenligning der ik eksisterer. 2) Jeg er jo kun 11, så det er måske derfor at jeg ikke husker tiden med Cesar Sanchez som én man "ik ka sætte en finger på" - der var bl.a. et GIGANTISK drop på Camp Nou 17/3 2002 som kostede sejren - største drop jeg har set i en Clasico i mine 25 år som Madridista. Men igen, jeg ka jo ta fejl, da jeg jo knap var født dengang. 3) Dit udsagn om at alle der ønsker Iker tilbage kun gør det pga nostalgi er så himmelråbende stupid, at det vel må være af samme årsag at Del Bosque bruger ham som førstemålmand på verens bedste landshold og at han nu 5 gange i træk er blevet valgt til verdens bedste keeper. Men du valgte behændigt at springe henover mit spørgsmål til hvordan det ka være Lopez partout er bedre fordi Ancelotti vælger ham på klubholdet, mens at det omvendte ik gør sig gældende når nu Iker vælges til landsholdet.
I stedet valgte du et perfidt og barnligt angreb - held og lykke med det hele siger jeg bare - der er INGEN som helst grund til du nogensinde skriver til mig eller kommenterer på noget jeg skriver på indeværende forum - det er simpelthen formålsløst. Men tak for den sobre,faktuelle debat - NOT!
@JSaxtorph
Tak forresten fordi du gider læse og forstå hvad det er man egentlig skriver. Forummet ville på mange måder være et meget bedre debatsted hvis alle ville gøre det samme - omend jeg ved det er for meget at forlange :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Jeg tror konkurrencen er så skarp at Lopez præsterer over evne eller i hvert fald 100% hver gang. Dem som fulgte ham i villareal/Sevilla vil forstå hvad jeg mener :)
DarioGomez skrev: Det var da om nogen Isco, der arbejdede os ind i kampen igen?!
Ikke kun med sit mål, men umiddelbart lader det til, at Iscos løbearbejde og hans evne til at være i nærheden af spillet og vende det hurtigt er langt stærkere end Özils ditto.
Så er det rigtigt, at tyskeren er virkelig dygtig i pasningsspillet og på små områder, men han er jo ikke en knokler, der fighter for at vende en kamp, som ser svær ud. Tværtimod faktisk.
Jeg kan umuligt være den eneste, der har bandet af hans ugidelige præstationer. Oftest på udebane, på små stadions og tæt ved midnatstide.
Derudover:
Isco har et drive med bolden, som Özil aldrig har haft/får - Isco kan nemlig sætte en mand af med et ryk og derefter sætte en medspiller i scene. Det ser man sjældent Özil levere - nå ja, og så er Isco tydeligvis mere målfarlig.
Men det er klart, at Isco ikke udfylder Mesut Özils rolle, og Özil ville ikke have kunnet udfylde Iscos ditto, men det behøver de heller ikke. Det handler om at få brikken til at passe i den samlede helhed, og her virker vi altså mere truende fra flere positioner med Isco som playmaker.
Det er hele er naturligvs bedømt ud fra de første fem kampe, men fortsætter niveauet sådan, så kommer jeg bestemt ikke til at savne Mesut.
Isco's rolle har været tiltrængt på vores mandskab, helt klart. Derfor mener jeg heller ikke, at Isco har overtaget Özil's rolle, men derimod Bale! Jeg havde en drøm om, at Isco skulle spille centralt og Özil skulle spille den frie rolle med udgangspunkt i højreside, så i mine øjne har der altid været plads til begge, omend Özil langtfra spillede prangende i pre-sæsonen, men hans kvalitet og assist kan man ikke tage fra ham.
Det var helt klart for alle tror jeg, at vores 2-mands midtbane manglede noget. Og nemlig Isco's nuværende rolle gør midtbanen stærkere. Dels fordi han er fandens sikker med bolden, samt pasningsstærk, men også fordi han rent faktisk løber mange meter defensivt.
Derfor har jeg også altid rettet kritik imod et Bale køb. Problemet er bare du kommer til og mangle folkene bag målene. Isco lavede 1 assist, men Di María stod for 2 assist, og havde stor andel i det Ronaldo mål Isco assisterede. Ham erstatter du med en målscorer, altså Bale erstatter Di María, og det er der jeg ser problemet opstå. Specielt taget i betragtning af Ancelotti vil spille fodbold med bold, og ikke vil praktisere det hurtige omstillingsspil, som vi dog godt nok så et par gange igår, men det tager jo også noget tid og få kørt sine koncepter og idéer ind. Det er dog tydeligt allerede nu og se vi vil få langt flere boldberøringer end før.
Jeg tør næsten ikke og håbe på Benzema fortsætter hans niveau fra igår af, men det kunne løse lidt af problemet, da han netop fordelte spillet formidabelt på Gala's sidste 1/3 del af banen. Lad os antage Benzema ikke fortsætter, så står Isco alene, og skal vel op på de 30 assist på 1 sæson, hvis det kan gøre det.
Det er såmænd bare der min skepsis ligger :)
Jeg er stadig kæmpe fan af Isco, og hans start i den hvide trøje har været fantastisk, selvom jeg overhovedet ikke er overrasket over hans start, men derfor savner jeg stadig Özil, men overhovedet ikke på bekostning af Isco, men derimod af Bale eller Di María.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
HALA MADRID Y NADA MAS
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
er da for pinlig at lytte til. :D
Kaká8 skrev: Hvilke kampe bliver spillet i aften? (som er værd at se)
Napoli v. Dortmund mener jeg er aftens kamp. Ellers er der Milan v. Celtic, Atleti v. Zenit, Barca v. Ajax, Chelsea v. Basel, Vienna v. Porto, Marseille v. Arsenal og Schalke v. Stenau, så der burde være noget der kunne fange din interesse.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Et gensyn med Callejon, Higuain og Albiol kunne være fedt, og ellers ville det være en drøm hvis det blev Napoli mod Real Madrid i finalen. Det næstbedste ville være Chelsea, Men det bliver sikkert Bayern Munchen vi skal møde i finalen...desværre haha
- falle
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Er der andre Yousee kunder som har problemer med ZDF kanalen?
Jeg har ingen problemer :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-