UEFA Champions League 2013/14
mortenj skrev: Lidt off-topic:
Hvordan ser det ud med den danske Superliga fra sæsonen 2014/2015?
Går vinderen af Superligaen stadigvæk direkte i CL til den tid?
Nej de skal i kval. DK har mistet mange point.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Manchester City og Arsenal frygter jeg. Men vi skal kunne slå alle de hold over to kampe som er endt 2'er i gruppen. Ellers er vi bare ikke gode nok.
Håber virkelig at Barcelona endelig for en gang skyld møder Manchester City eller Arsenal og ikke bare vader igennem 1/8 finalerne som normalt. Lige før de har ret på fripas til kvartfinalerne hvert år.
asp3200 skrev: Håber virkelig at Barcelona endelig for en gang skyld møder Manchester City eller Arsenal og ikke bare vader igennem 1/8 finalerne som normalt. Lige før de har ret på fripas til kvartfinalerne hvert år.
Barca vil stadig dominere Arsenal. Gerne City og Dortmund i runden efter.
- Barça
- Gæst
-
Barça skrev: Barca har mødt Arsenal to gange i knockout-fasen siden 2010, så "for en gangs skyld" er måske ikke den rigtige vending at bruge.
Nu siger han jo: "i 1/8-finalerne"
;)
Jeg kunne nu også godt tænke mig, at se Barcelona møde lidt modstand nu - Deres pulje var jo på niveau med FC Midtjylland, OB og.... Ajax.
M_linding skrev:
Barça skrev: Barca har mødt Arsenal to gange i knockout-fasen siden 2010, så "for en gangs skyld" er måske ikke den rigtige vending at bruge.
;)
Jeg kunne nu også godt tænke mig, at se Barcelona møde lidt modstand nu - Deres pulje var jo på niveau med FC Midtjylland, OB og.... Ajax.
De møder først modstand i kvartfinalerne, sådan har det været i 5-6 år efterhånden..... Heldige eller...
- Barça
- Gæst
-
M_linding skrev:
;)
Om Barcelona møder modstand nu eller i kvartfinalen eller semifinalen er jo ligegyldigt. Uanset hvornår hvilke hold ryger ud, er det kun vinderen man i sidste ende vil huske. Der er vel ikke nogen nem vej til finalen? :)
Barça skrev:
M_linding skrev:
;)
Om Barcelona møder modstand nu eller i kvartfinalen eller semifinalen er jo ligegyldigt. Uanset hvornår hvilke hold ryger ud, er det kun vinderen man i sidste ende vil huske. Der er vel ikke nogen nem vej til finalen? :)
United i 2011 var igennem et let program. Det sværeste hold var vel nok et Chelsea hold i forfald.
- Lassemadrid
- Gæst
-
Lassemadrid skrev: Hvornår er der lodtrækning til cl
Please, læs nu lige et par indlæg tilbage altså, det har stået over alt her på forum, af flere omgange de sidste par dage. Man må gerne gøre en indsats selv:)
El_Juan skrev:
Gribben skrev: Kan en venlig sjæl fortælle mig, hvornår lodtrækningen til næste runde finder sted?
Læs min kommentar længere oppe. Der står det. Som en anden bruger ligeledes pointerer, så finder lodtrækningen sted på mandag, den 16. december. Klokken 12:00 - for at være helt præcis.
Bobonation skrev:
Gribben skrev: Kan en venlig sjæl fortælle mig, hvornår lodtrækningen til næste runde finder sted?
På mandag kl 12 vistnok.
El_Juan skrev: .....
Disse 16 hold er med, når der trækkes lod på mandag:
Seeded: Manchester United, Real Madrid, Paris Saint-Germain, Bayern München, Chelsea, Borussia Dortmund, Atlético Madrid, FC Barcelona
Unseeded: Bayer Leverkusen, Galatasaray, Olympiakos, Manchester City, Schalke 04, Arsenal, Zenit, AC Milan
Shakhtar Donetsk, Juventus, Benfica, Viktoria Plzen, Basel, Napoli, FC Porto og Ajax må en tur i Europa League.
Ja, der er nok Info at vælge imellem....;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Lassemadrid
- Gæst
-
Steen skrev: Ja, som JimmyBroe skriver, så er der flere der har skrevet det. Forresten, så har du jo også selv internet, hvorfor finder du det ikke bare selv? ;)
Ohhh the "Stone" is back
Hvorfor har du ikke været ude med nogle startopstillinger .
Indså du hvor irriterende det var, eller gider du ikke bare ikke mere.