UEFA Champions League 2013/14
Desuden godt at vi undgik City, Leverkusen og Arsenal, ellers var jeg komplet ligeglad med hvem vi trak.
Og lækkert at Barcas endestation er 1/8 dels denne sæson ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At Arsenal ikke er ude nu ser jeg som en umulighed, håber City tryner Barca på Emirates og så får Barca det også svært med at komme videre
BBB skrev:
M_linding skrev: Barcelona - City
Arsenal - Bayern....
Kan det virkelig være rigtigt, at to af mine hadehold i år, ryger ud i 1/8-finalerne?!?!?!
Lækkert:)
Hvorfor hader du Arsenal?
Ja okay - Jeg hader vel heller ikke Arsenal og Bayern. Men det er to hold, som jeg gerne ser ude af CL;)
Edit: Næ, hvis du er hurtig, ser det ud til, du kan komme med Air Berlin for 6-800 kr. Det var godt nok billigt.
Arsenal - Bayern....
Kan det virkelig være rigtigt, at to af mine hadehold i år, ryger ud i 1/8-finalerne?!?!?!
Nu bliver jeg simpelthen nødt til og hører, men har du en kærlighed for United, eller hvad skyldes dit enorme had til City? Den er bare sten sikker efterhånden, hvis City bliver nævnt, så er du ude med riven lige efter hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Arsenal - Bayern....
Nu bliver jeg simpelthen nødt til og hører, men har du en kærlighed for United, eller hvad skyldes dit enorme had til City? Den er bare sten sikker efterhånden, hvis City bliver nævnt, så er du ude med riven lige efter hehe :)
Hader de fleste ikke Manchester City i en eller anden grad? Jeg kan godt lide Pellegrini og Aguero, men City som klub har jeg intet tilovers for.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
Dios skrev:
Arsenal - Bayern....
Hader de fleste ikke Manchester City i en eller anden grad? Jeg kan godt lide Pellegrini og Aguero, men City som klub har jeg intet tilovers for.
Jeg har intet imod City :) Selv håber jeg på succes for dem, men kun fordi jeg synes United er den mest ækle klub i Europa, hvis man ser bort fra Barcelona og At. Madrid
Dios skrev:
Arsenal - Bayern....
Jeg er modstander af økonomisk doping, og har generelt et anspændt forhold til samtlige PL-klubber. City er dog det værste af det værste.
PL er næsten alt hvad jeg hader ved moderne fodbold, samlet i én liga: Intet talentarbejde, ingen kultur i flere af de store klubber, ingen tålmodighed eller kontinuitet og ingen holdbare forretningsmodeller eller driftøkonomi - men storforbrug af olie-milliarder. Når du så lægger oven i, at jeg bor i et land som forguder PL og kalder den "verdens stærkeste liga", så bliver jeg godt træt;)
Jeg nyder til gengæld at se når spanske, tyske osv. hold banker de engelske, og hvor håbløst engelsk landsholdsfodbold efterhånden er blevet (de nægter jo at udvikle britiske spillere og fodboldkultur England)
Det er én af flere grunde til, at jeg gerne ser City ryge ud med et brag - Også selvom det betyder, at Barcelona går videre.
Jeg er modstander af økonomisk doping, og har generelt et anspændt forhold til samtlige PL-klubber. City er dog det værste af det værste.
PL er næsten alt hvad jeg hader ved moderne fodbold, samlet i én liga: Intet talentarbejde, ingen kultur i flere af de store klubber, ingen tålmodighed eller kontinuitet og ingen holdbare forretningsmodeller eller driftøkonomi - men storforbrug af olie-milliarder. Når du så lægger oven i, at jeg bor i et land som forguder PL og kalder den "verdens stærkeste liga", så bliver jeg godt træt;)
Jeg nyder til gengæld at se når spanske, tyske osv. hold banker de engelske, og hvor håbløst engelsk landsholdsfodbold efterhånden er blevet (de nægter jo at udvikle britiske spillere og fodboldkultur England)
Det er én af flere grunde til, at jeg gerne ser City ryge ud med et brag - Også selvom det betyder, at Barcelona går videre.
Jeg er tildels enig, for selvfølgelig er det ikke fedt der bliver pumpet olie penge ind i fodbold. Det er så også det eneste jeg er enig med dig i :)
Men hvorfor hader du City mere end Chelsea f.eks.?.
Jeg undskylder på forhånd, men PL er jo klart den største, men også den bedste liga af alle. De er så konkurrencedygtige alle hold, og det er bare mere spændende end og se 2 hold dominere, men du er nok pisse hamrende ligeglad med hvad jeg synes, når du i forvejen er ved og brække dig hehe :)
- Ikertheman
- Gæst
-
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article2175871.ece
Cristiano bliver endvidere topscorer med 14 mål :D (så må vi håbe, at det er en spådom, som går i opfyldelse!)