UEFA Champions League 2013/14
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og måske fraregnet grækerne, så er der ingen lette hold tilbage. Det er superfedt.
Uanset hvad så bør os selv og Bayern være de hold, der frygtes mest... resten er der kun lige niveauet under, og alle hold, igen fraregnet grækerne, kan på en god dag slå alle.
CHL as it should be!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Tyskland: Bayern München, Dortmund
England: Chelsea, Man United
Frankrig: Paris sg
Kæmpe navne. Og kun svære modstandere tilbage. Min rækkefølge over hold, jeg helst vil møde:
1. Manchester United
2. Atletico Madrid
3. Chelsea
4. Paris sg
5. Dortmund
6. Barcelona
7. Bayern München
No solo soy perfecto, también soy Madridista
2. Dortmund
3. Barcelona
4. Atletico Madrid
5. Paris sg
6. Chelsea
7. Bayern München
Sådan ville min liste nok se ud :)
Hvis jeg ikke husker meget forkert, så har der ikke været så meget kvalitet i en Cl kvartfinale før, og det er godt nok skræmmende, men fedt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1. Manchester United (deres sæson taler for sig selv)
2. Chelsea (kan spille ufattelig dårligt, de har dårlige angribere og jeg ville elske, hvis vi kunne sætte Mou på plads)
3. Dortmund (meget blandet sæson, kan spille meget godt og meget dårligt, men de har mindre kvalitet end sidst vi mødte dem)
4. Atletico Madrid (kampen kan gå som i ligaen, hvor den er meget lige eller som i pokalen, hvor kampen er rimelig let)
5. Barcelona (svære, men deres forsvar er til at tale med)
6. PSG (er bange for deres angribere, der er nogle af de bedste i verden, ved dog ikke hvor meget de spiller som et hold - har ikke set dem spille i år)
7. Bayern München (nok verdens bedste hold i øjeblikket)
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- RasmusKring
- Gæst
-
1. Manchester United
2. Dortmund (De er langt fra ligeså gode som i sidste sæson. Mangler Götze, Subotic og Gündogan)
3. Atletico Madrid (Deres bredde bliver uden tvivl et problem for dem. Det var tydeligt i pokalen)
4. PSG (Jeg er ikke bange for deres angribere. Zlatan har aldrig præsteret på den største scene. Resten af holdet har ikke stor kvalitet, bortset fra en håndfuld spillere)
5. Chelsea (Jeg ville elske at tæve Mourinho, men hans Chelsea mandskab er altså virkelig godt - specielt i store kampe.)
6. Barcelona (Deres spillestil gør dem bare virkelig svære at spille imod)
7. Bayern München
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Mou94
- Gæst
-
Håber på en Chelsea her på fredag så vi kan lukke munden på Mourinho (-:
Florentino Pérez
El_Juan skrev: Jeg tipper en samlet sejr til de to Madrid-klubber. Og hvad de to sidste kampe angår, så tror jeg selvfølgelig Bayern München slår Manchester United ud, mens Chelsea tager den på rutinen mod PSG. [...]
Stabilt! Jeg forstår stadig ikke, hvorfor så mange herinde var så hurtige til, at dømme Atlético ude allerede efter lodtrækningen. Nok om det. Lad det nu endelig blive Chelsea-Real Madrid og Bayern München-Atlético i semifinalerne!
El_Juan skrev: Stabilt! Jeg forstår stadig ikke, hvorfor så mange herinde var så hurtige til, at dømme Atlético ude allerede efter lodtrækningen. Nok om det. Lad det nu endelig blive Chelsea-Real Madrid og Bayern München-Atlético i semifinalerne!
Jeg vil godt nok hellere møde Atletico end Chelsea. Mourinho vs. Pep og et madrilensk lokalopgør.
Chelsea er altid giftige i denne turnering. "Mou-power"
Atlético er frygtindgydende, og spiller så fantastisk meget med hjertet. En utrolig vilje.
Bayern ser jeg som favoritter, men de er stadig 10% under det niveau, som de havde under Heynckes sidste år, synes jeg.
Faktisk synes jeg at vi selv står en smule svagest af alle resterende hold. Da vi har mistet momentum i de vigtige kampe, men hvis vi lever op til potentialet, så kan vi godt tage det hele. Der skal præstationer til, som mod Atletico i CdR-hjemmekampen i år, hvis vi skal gøre os forhåbninger.
Desuden er jeg ligeglad med hvem vi møder. De sidste hold er gode og svære at spille imod på hver sin måde.