Målmandsposten

Afstemning: Casillas Vs Lopez

Casillas får chancen
44 80%
Lopez starter igen
11 20%
Antal stemmer: 55
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
  • The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #37 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Målmandsposten
Jeg har ikke sagt, at Casillas er god med bolden, men du hentyder til, at den ofte ryger ud over sidelinjen, hvilket jeg afviser. Sjovt, at du prøver at lave dit argument ud fra det, jeg mener, at de begge er dårlig til. Hvilket gør et argument meget svagt, hvis det skulle gøre noget bedre for den ene i forhold til den anden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #38 af MMM
Besvaret af MMM på emne Målmandsposten

Real-Laudrup skrev:

The Legend skrev: Casillas kommer ikke ud til hjørnespark, da han ikke altid kan gøre noget derude, hvilket jo så må være en god vurderering af, altså at blive på stegen. Men selvom Lopez kommer ud, så får han jo alligevel ikke lavet noget fornuftigt derude. Casillas er selv ikke så dårlig med fødderne, som du gør ham til her, og jeg synes slet ikke, at lopez er god, ingen af dem er Valdes, hvilket måske har noget at gøre med, at det ikke har været vigtigt for en Real Madrid keeper at være god med fødderne, så derfor synes jeg det er ligegyldigt at snakke om det, når man skal vurdere Casillas.

Han er jo flere gange kommet ud til indlæg, hjørnespark, frispark og fuldstændig misset bolden. Han dominerer ikke sit felt. Det synes jeg så heller ikke Lopez har gjort godt nok, men på det punkt foretrækker jeg Lopez.

Casillas er ikke god med bolden. Lopez er ikke nogen Valdes eller Pepe Reina, men bolden ender for det meste, ikke ude over sidelinjen når han sparker til den.

Det er ikke fordi der ikke er statistik på sådanne ting. Lopez distribution i denne sæson har været successfuld i 71% af tilfældende og en successrate for målspark på 58,1%. For Casillas hedder den 74% hhv. 62,5%. I sidste sæson havde Lopez en 63% successrate i ligaen, Casillas 64%.

Edit. Og for en god ordens skyld, mål modtaget efter hjørnespark, altså på høje indlæg ind i feltet - 2012-13 sæsonen: López, fem mål i 16 ligakampe, Casillas, 4 mål i 19 ligakampe. Jeg har desværre ikke adgang til data for CL og CdR.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #39 af The Legend
Gode tal, der vist viser tydeligt, at jeg følger med, og hvis man skulle angribe lidt ligesom du selv gøre "Real-Laudrup", så må man jo sige, at jeg følger en del bedre med end dig.

12 år 10 måneder siden #40 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Målmandsposten
De tal fortæller jo ikke hele historien.

Og jeg er vel ikke den første til at påpege at Casillas ikke sparker ordenligt til bolden og ikke viser autoritet når han kommer ud efter et indlæg. Der må jo være en grund til at 3 top trænere foretrækker Lopez.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #41 af The Legend
3 top trænere?

Tallene påpeger vel, at Casillas er bedre til det end Lopez, hvilket diskussion går på, og at du ikke er tryg ved Casillas ved indlæg ændrer da ikke på min holdning til det.

12 år 10 måneder siden #42 af MMM

Real-Laudrup skrev: De tal fortæller jo ikke hele historien.

Og jeg er vel ikke den første til at påpege at Casillas ikke sparker ordenligt til bolden og ikke viser autoritet når han kommer ud efter et indlæg. Der må jo være en grund til at 3 top trænere foretrækker Lopez.

Hvem er den tredje? Du kan ligeså godt vende den om og sige, at der må være en grund til at VdB, den mest successfulde træner i Madrids moderne historie og den eneste træner, der har vundet både EM, VM og CL foretrækker Casillas. Og ikke har givet Lopez mere end en venskabskamp mod Makedonien i 2009.

Din påstand var, at Casillas sender halvdelen af boldene ud over sidelinjen, mens López var langt mere sikker med sine fødder. Tallene fortæller naturligvis ikke hele historien, men de fortæller klart, at du tager fejl i begge dine påstande.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 10 måneder siden #43 af Real-Laudrup

The Legend skrev: 3 top trænere?

Tallene påpeger vel, at Casillas er bedre til det end Lopez, hvilket diskussion går på, og at du ikke er tryg ved Casillas ved indlæg ændrer da ikke på min holdning til det.

Capello ville jo sælge Casillas og bruge Lopez.

Ja, statistisk set er han vel bedre, men når man faktisk analyserer det der sker på banen, så har de fleste vel en anden mening.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #44 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Målmandsposten

MMM skrev:

Real-Laudrup skrev:

The Legend skrev: Casillas kommer ikke ud til hjørnespark, da han ikke altid kan gøre noget derude, hvilket jo så må være en god vurderering af, altså at blive på stegen. Men selvom Lopez kommer ud, så får han jo alligevel ikke lavet noget fornuftigt derude. Casillas er selv ikke så dårlig med fødderne, som du gør ham til her, og jeg synes slet ikke, at lopez er god, ingen af dem er Valdes, hvilket måske har noget at gøre med, at det ikke har været vigtigt for en Real Madrid keeper at være god med fødderne, så derfor synes jeg det er ligegyldigt at snakke om det, når man skal vurdere Casillas.

Han er jo flere gange kommet ud til indlæg, hjørnespark, frispark og fuldstændig misset bolden. Han dominerer ikke sit felt. Det synes jeg så heller ikke Lopez har gjort godt nok, men på det punkt foretrækker jeg Lopez.

Casillas er ikke god med bolden. Lopez er ikke nogen Valdes eller Pepe Reina, men bolden ender for det meste, ikke ude over sidelinjen når han sparker til den.

Det er ikke fordi der ikke er statistik på sådanne ting. Lopez distribution i denne sæson har været successfuld i 71% af tilfældende og en successrate for målspark på 58,1%. For Casillas hedder den 74% hhv. 62,5%. I sidste sæson havde Lopez en 63% successrate i ligaen, Casillas 64%.

Edit. Og for en god ordens skyld, mål modtaget efter hjørnespark - 2012-13 sæsonen: López, fem mål i 16 ligakampe, Casillas, 4 mål i 19 ligakampe. Jeg har desværre ikke adgang til data for CL og CdR.

Du er for vild med de statistikker, har du et link, hvor du får sådan et lækkert produkt fra?

Hørte jeg ordene "Valdes" og "god med fødderne" i samme sætning? ;)

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #45 af The Legend

Real-Laudrup skrev:

The Legend skrev: 3 top trænere?

Capello ville jo sælge Casillas og bruge Lopez.

Ja, statistisk set er han vel bedre, men når man faktisk analyserer det der sker på banen, så har de fleste vel en anden mening.

Det har han muligvis sagt, men så er det underligt for mig, at han ikke brugte ham mere i sæsonen, hvor han var træner.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved The Legend.

12 år 10 måneder siden #46 af MMM

Ikertheman skrev:

MMM skrev:

Real-Laudrup skrev:

Edit. Og for en god ordens skyld, mål modtaget efter hjørnespark - 2012-13 sæsonen: López, fem mål i 16 ligakampe, Casillas, 4 mål i 19 ligakampe. Jeg har desværre ikke adgang til data for CL og CdR.

Du er for vild med de statistikker, har du et link, hvor du får sådan et lækkert produkt fra?

Hørte jeg ordene "Valdes" og "god med fødderne" i samme sætning? ;)

Opta, wiki, football-lineups og en lommeregner ;-) Og twitter.com/2010MisterChip's artikler i spansk presse.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #47 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Målmandsposten
Tak, du har i sandhed reddet min dag!

/over and out

12 år 10 måneder siden #48 af Real-Laudrup

MMM skrev: Hvem er den tredje? Du kan ligeså godt vende den om og sige, at der må være en grund til at VdB, den mest successfulde træner i Madrids moderne historie og den eneste træner, der har vundet både EM, VM og CL foretrækker Casillas. Og ikke har givet Lopez mere end en venskabskamp mod Makedonien i 2009.

Din påstand var, at Casillas sender halvdelen af boldene ud over sidelinjen, mens López var langt mere sikker med sine fødder. Tallene fortæller naturligvis ikke hele historien, men de fortæller klart, at du tager fejl i begge dine påstande.

Nu tror jeg bare at Del Bosque er loyal, ikke bare overfor Iker, men også overfor Reina og Valdes Det er vel også derfor han bliver ved med at give Arbeloa chancen, selvom han ikke har været god det sidste års tid. En spiller som Juanfran burde vel få mere spilletid end Arbeloa.

At sige at de fleste bolde ender ude over sidelinjen var måske lidt hårdt(selvom at mange af dem gør).
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

Leveret af Kunena Forum