Målmandsposten

Afstemning: Casillas Vs Lopez

Casillas får chancen
44 80%
Lopez starter igen
11 20%
Antal stemmer: 55
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
  • The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #73 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Målmandsposten

Real-Laudrup skrev:

The Legend skrev: Del Bosque skal da overhovedet ikke forsvare sit valg af Casillas, han er verdens bedste målmand, han har altid spillet godt på landsholdet, og han har kun lige haft en kort periode i real, hvor det gik mindre godt, men han spiller stadig godt.

Det er jo ikke logisk at bruge en målmand der ikke har spillet i 5 måneder(ved Confederations Cup).

Og btw, det kan godt være at Casillas blev kåret til verdens bedste, men der er målmænd der har været bedre end ham. Folk som Neuer og Cech var jo meget bedre end Casillas i 2012.

Nix, og derfor vandt Casillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #74 af MMM
Besvaret af MMM på emne Målmandsposten

Real-Laudrup skrev:

MMM skrev:

Real-Laudrup skrev: Casillas blev droppet pga. en skade og som Jaken fint har argumenteret for flere gange, så giver det masser af mening at gøre sit bedste for at bringe en nøglespiller tilbage efter en skade. Hvilket var præcis hvad VdB gjorde. Fordi en Casillas i form er stadig hans bedste kort, noget som selv Valdes er enig i.

Hvis det er det VDB prøvede på, kunne han vel have givet ham alle kampe i Confederations Cup. Han fik 3 mens Reina og Valdes fik en hver. Og i kval kampene har han jo også brugt Casillas i en kamp og Valdes i den anden.

Vi er ved at komme langt fra emnet, så det her bliver mit sidste indlæg før jeg falder endnu dybere ned i det sorte hul du kalder logik. At Valdes og Reina hver fik en turneringskamp for første gang i deres karriere modsiger på ingen måde min påstand. Og endnu engang glipper dit blik for detaljen - Casillas har i denne sæson spillet 2 ud af tre kvalifikationskampe, Valdes har spillet én.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved MMM.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #75 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Målmandsposten

Real-Laudrup skrev:

MMM skrev:

Real-Laudrup skrev: Casillas blev droppet pga. en skade og som Jaken fint har argumenteret for flere gange, så giver det masser af mening at gøre sit bedste for at bringe en nøglespiller tilbage efter en skade. Hvilket var præcis hvad VdB gjorde. Fordi en Casillas i form er stadig hans bedste kort, noget som selv Valdes er enig i.

Hvis det er det VDB prøvede på, kunne han vel have givet ham alle kampe i Confederations Cup. Han fik 3 mens Reina og Valdes fik en hver. Og i kval kampene har han jo også brugt Casillas i en kamp og Valdes i den anden.

Nu er der jo også mere og mindre vigtige kampe i kvalen og under Confederations Cup. Og specielt, når man er Spanien.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #76 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Målmandsposten
Iker tilbage på kassen tal. 16 mål er gået ind og han koster altså mål, både mod sevilla og barca sejler bolden henover ham.

12 år 10 måneder siden #77 af MMM

Jeg har kigget lidt nærmere på de tal jeg posted i søndags (talnørd, I know), egentlig med et andet formål, så de er på engelsk og jeg gider ikke starte forfra på dansk, det undskylder jeg. Jeg synes egentlig de taler for sig selv. López startede sin tid i Madrid rigtig godt, men har siden leveret et skoleeksempel i "reversal to the mean".

Hvis der er nogen, der vil have det underliggende regneark, så skal de være velkomne.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Elkrimi, DarioGomez, M_linding, Real Madrid, baggins, rezamadridista, Jaken, pm og 3 flere

12 år 10 måneder siden #78 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Målmandsposten
Fantastisk information, MMM.

Hvordan får vi det videre til trænerstaben?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, MMM

12 år 10 måneder siden #79 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Målmandsposten
MMM!

Det vil jeg MEGET gerne - jeg pønser på en madridista.dk mener omkring netop dette emne, og dine tal er som en gave for et dejligt sted! :)

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 10 måneder siden #80 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Målmandsposten
Jeg hører til dem, som mener, at Diego López har været en god sidste skanse, men det sagt, så kan det godt ske, at Ancelotti skal til at pønse på at hive Casillas ind fra bænken igen i et par kampe, foruden Champions League-kampene!

12 år 10 måneder siden #81 af MMM

DarioGomez skrev: MMM!

Det vil jeg MEGET gerne - jeg pønser på en madridista.dk mener omkring netop dette emne, og dine tal er som en gave for et dejligt sted! :)

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Sendt ;-)

12 år 10 måneder siden #82 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Målmandsposten
Tak for det.
Gider du ikke lige smide mit dit fulde navn også?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #83 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Målmandsposten
Så er der nyt brænde til det bål, som målmandsdebatten efterhånden er blevet:

www.goal.com/en/news/12/spain/2013/11/21...e-up-without-a-fight

Som det altid er tilfældet på goal.com, skal I gøre jer selv den tjeneste og for alt i verden undlade at scrolle ned til kommentarerne.

12 år 9 måneder siden #84 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Målmandsposten

Orange You Glad skrev: Så er der nyt brænde til det bål, som målmandsdebatten efterhånden er blevet:

www.goal.com/en/news/12/spain/2013/11/21...e-up-without-a-fight

Som det altid er tilfældet på goal.com, skal I gøre jer selv den tjeneste og for alt i verden undlade at scrolle ned til kommentarerne.

Hvad nyt "brænde" er der i, at Casillas vil kæmpe videre for at blive nr. 1 igen? Er det ikke bare de gamle kviste som "ulmer" videre?

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum