Gareth Bale - Meninger

• Anderson
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1 af Anderson
Gareth Bale - Meninger blev oprettet af Anderson
Hej med jer, Madridistas! Er ny på siden men er 'gammel' Madrid fan :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om Hr. Bale og hans fremtid i Madrid. Vil helst ikke falde tilbage på den gamle "hvis nu" (med hensyn til salg af Mesut, muligt fejlkøb osv...). Faktum er at Bale er en del af truppen, og det er jeg personligt glad for.

Han imponerede mig specielt mod Inter i 2010/11, hvor han for første gang viste stor klasse. Siden da har han udviklet sig til en utrolig dygtig spiller, som jeg godt mener kan få stor betydning for Madrid. Han har dog ikke fået den bedste start på denne sæson, men selv Ronaldo ville have gennemgået en magen til oplevelse hvis han var i Bale's støvler. Ingen pre-season, en mindre skade, nyt hold med en ny træner, en ny rolle på holdet samt et kæmpe mediepres pga hans salgspris. Han er stadig ikke 100% fit, men det er ikke langt fra. Dog er han stadig ny på holdet, et hold hvor han spiller på en ny position end den i Tottenham. For nyligt blev han skældt pga hans indsats mod Barca - han var ikke dårligere end det fleste på holdet, hvis du spørger mig. Desuden var det nok Madrids hårdeste kamp i Ligaen, Barca på Camp Nou.

Jeg er sikker på Bale finder sin plads når straks han har fundet formen og han er tilpasset sig 100%, men hvad mener i?

P.S. undskyld for stave/grammatiske fejl...klokken er 03:32 ;)
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Anderson. Begrundelse: P.S.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Gareth Bale - Meninger
Bales skifte. Det er et indkøb der efter min mening sætter alt hvad der har med fodbold at gøre i Real Madrid til side. 91 millioner euro og blandt de dyreste i Madrid, en spiller som ham må jo ik sidde på bænken, uanset hvor skidt han gør det.

Det kan kun ende galt som da Perez blev for grådig og købte Becks.

12 år 10 måneder siden #3 af nono
Besvaret af nono på emne Gareth Bale - Meninger
Jeg siger til jer og jeg siger igen; den mand er et fejlkøb og salget af Mesut Özil er et fejlsalg.

Bale skal bruge en åben engelsk mark han kan løbe solen sort på. Et boldbesiddende Real Madrid som 9 ud af 10 gange møder hold som pakker sig med 11 mand på egen bane halvdel har brug for en spiller der med sin vision og blik for spille kan låse modstanderens forsvarskæder op og give den målgivende aflevering. Den spiller havde vi og han var endda blandt de 2-3 bedste i verden til netop dette job, hvilket gør denne eklatante farce så meget mere smertefuld - og så skal jeg i denne omgang holde mig for god til at gå ind i pris, performance og skadeshistorik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Real-Laudrup

12 år 10 måneder siden #4 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Gareth Bale - Meninger
Jeg hæftede mig ved et par ting i forhold til Bales præstation imod Barcelona, som bestemt var godkendt i mine øjne:

1. Han arbejdede godt for holdet, og dette arbejde havde været mere fyldestgørende, hvis Ancelottis taktiske oplæg havde været, at Real Madrid skulle presse Barcelona og ikke afvente.

2. Han var hurtigere en samtlige Barcelona-spillere og klart fysisk stærkere ditto. Bales ridt forbi to-tre Barcelona-spillere, hvorefter han trykkede på kassen (dog over mål), var en magtdemonstration af de kvaliteter, som waliseren har og et vidnesbyrd om, hvad vi kan forvente i fremtiden. Havde han været i form, havde han formentligt jernet kuglen op i krydset ;-)

Jeg tror på Bale. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han på sigt bliver en bragende succes!

Der er selvfølgelig - forståeligt nok - plads til forbedringer, men disse kommer i takt med den regelmæssige spilletid, ligesom formen ditto. Bale er en verdensklassespiller, en enestående atlet (kun Ronaldo er et finere pragteksemplar) og vigtigst af alt, så brænder waliserens hjerte for Real Madrid, og jeg er slet ikke i tvivl om, at Bale bryder igennem allerede i indeværende sæson (Læs: forårssæson).

Lur mig om ikke Bale er at finde i startopstillingen imod Sevilla i morgen, hvor jeg ligeledes tror, at Benzema er tilbage!

Og...... velkommen til, Anderson ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, DarioGomez, Real Madrid, Steen, rezamadridista

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #5 af rene
Besvaret af rene på emne Gareth Bale - Meninger
Jeg tror på at Bale på sigt bliver en succes, hvis fans, medier og ikke mindst klubben giver ham den tid der skal til, for der er ingen tvivl om Bales enorme potentiale, håber i hvert fald at han er med på onsdag fra start af, da han bare skal spilles i form nu. Vil faktisk gerne lige høre jer andre med madridistas her på forummet om, hvor mange mål og assist i tror han laver i denne sæson, personligt tror jeg godt på at han kan nå op på i hvert fald 10 - 12 mål og så krydre det med 10 assist, hvilket vil være et pænt snit i hans første sæson i klubben.

Så hvad siger i, hvor mange mål og assister laver han denne sæson, kom med et bud?

12 år 10 måneder siden #6 af baggins
Besvaret af baggins på emne Gareth Bale - Meninger
Et mærkeligt tidspunkt at starte en bruger herinde, men velkommen.

Omkring Bale, så siger jeg ikke at han er et flop i nu, men Perez, Prisen og Ancelotti har ikke gjort det nemmere for ham. Og jo, vi bliver nød til at bedømme ham på hvad han har opnået ind til nu.
Når man ser på hans første kampe inklusiv kampen mod Barca, så står det klart at det er en spiller der ikke er i form - men han har stadig været en skuffelse. Og hvofor så det? ja, for det første så forvendter man at når man køber en spiller til 90 mill. euro at han viser noget mere og i mange af de kampe, hvor han har fået spilletid har han ikke haft mange bold berøringer og endnu færre gode. For det andet, så har den spiller han har erstattet strålet i sin nye klub, hvilket han også gjorde for vores - dette giver endnu større forventninger, da han skal op på et højere niveau end Özil, før han er en succes. For det tredje, så er det klart at han skal spilles ind på holdet, men hvorfor skal det foregå mod ligaens sværeste udebane og mod den bedste oprykker på udebane? og ikke mod sværere hold på hjemmebane, hvor han rent faktisk har en bedre chance for at vise sig frem. Mod Barca skal de bedste spille og Bale var ikke den bedste - der var Isco, Jese, Morata og Benzema alle længere henne formmissægt og derfor mere kompatibel. Kampen har også helt sikkert gjort det svære for ham at slå igennem, da han nu var en af grundene til at vi tabte til ærkerivalerne, da han ikke bragte kvalitet i offensiv og hans afslutninger var til grin. Samtidig er det klart, i bagklogskabens klare lys at Ancelotti brugte ham for meget i starten, hvor han ikke var i form, hvilket medførte en muskelskade.

Til sidst må jeg indrømme at jeg har min bekymring om han noglesinde slår igennem for alvor, hvor man siger: de 90 mill euro var givet godt ud, som man har med Ronaldo. Dette skyldes til dels Bale spillestil, der passer bedre til en mere åben engelsk liga, fordi han kun har vist verdensklasse niveau en enkelt sæson, og hvem siger at han kan gentage det som Ronaldo har gjort fra sæson til sæson (Ronaldo der også have opnået noget inden skiftet, hvilket Bale ikke har). Og så er jeg godt nok bekymret for hans snart uendelige skades-liste og halv-dårlige ryg.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

12 år 10 måneder siden #7 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Gareth Bale - Meninger

Daniel skrev: Jeg hæftede mig ved et par ting i forhold til Bales præstation imod Barcelona, som bestemt var godkendt i mine øjne:

1. Han arbejdede godt for holdet, og dette arbejde havde været mere fyldestgørende, hvis Ancelottis taktiske oplæg havde været, at Real Madrid skulle presse Barcelona og ikke afvente.

2. Han var hurtigere en samtlige Barcelona-spillere og klart fysisk stærkere ditto. Bales ridt forbi to-tre Barcelona-spillere, hvorefter han trykkede på kassen (dog over mål), var en magtdemonstration af de kvaliteter, som waliseren har og et vidnesbyrd om, hvad vi kan forvente i fremtiden. Havde han været i form, havde han formentligt jernet kuglen op i krydset ;-)

Jeg tror på Bale. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han på sigt bliver en bragende succes!

Der er selvfølgelig - forståeligt nok - plads til forbedringer, men disse kommer i takt med den regelmæssige spilletid, ligesom formen ditto. Bale er en verdensklassespiller, en enestående atlet (kun Ronaldo er et finere pragteksemplar) og vigtigst af alt, så brænder waliserens hjerte for Real Madrid, og jeg er slet ikke i tvivl om, at Bale bryder igennem allerede i indeværende sæson (Læs: forårssæson).

Lur mig om ikke Bale er at finde i startopstillingen imod Sevilla i morgen, hvor jeg ligeledes tror, at Benzema er tilbage!

Og...... velkommen til, Anderson ;-)

Kunne ikke være mere enig. Jeg synes vi alle skal give ham til efter jul. Tror en del herinde har glemt den samme omgang der var med Modric. Han startede også sløvt og nu er vi alle vilde med ham. Giv dog manden ro og tid til at komme i form, lærer sproget og sine holdkammerater. Han er ikke en robot.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, rezamadridista

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #8 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Gareth Bale - Meninger

GutiHAZ14 skrev: Bales skifte. Det er et indkøb der efter min mening sætter alt hvad der har med fodbold at gøre i Real Madrid til side. 91 millioner euro og blandt de dyreste i Madrid, en spiller som ham må jo ik sidde på bænken, uanset hvor skidt han gør det.

Det kan kun ende galt som da Perez blev for grådig og købte Becks.

Man kan ikke sige, at dette køb ikke har noget med real madrid at gøre, hvis man ser på de seneste 13 år, har Florentino Perez været præsident i 10 ud af de 13 år, og under ham har det været helt normal at lave store signings også for rigtig mange penge, så det er klart en del af det nuværende real madrid. At man så kunne ønske sig, at det var anerledes er jo så en helt anden ting. For mig er prisen fuldstændig irrelevant, når det handler om, om han skal spille fra start, når han ikke er i form, så skal han ikke spille fra start hver uge, han skal dog lidt tidligere ind, end han er kommet. Men jeg tror uden tvivl, at han bliver en stor succes for real madrid, når han lige kommer i form og finder sin plads på holdet.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #9 af The Legend

nono skrev: Jeg siger til jer og jeg siger igen; den mand er et fejlkøb og salget af Mesut Özil er et fejlsalg.

Bale skal bruge en åben engelsk mark han kan løbe solen sort på. Et boldbesiddende Real Madrid som 9 ud af 10 gange møder hold som pakker sig med 11 mand på egen bane halvdel har brug for en spiller der med sin vision og blik for spille kan låse modstanderens forsvarskæder op og give den målgivende aflevering. Den spiller havde vi og han var endda blandt de 2-3 bedste i verden til netop dette job, hvilket gør denne eklatante farce så meget mere smertefuld - og så skal jeg i denne omgang holde mig for god til at gå ind i pris, performance og skadeshistorik.

Han minder da utroligt meget om Ronaldo, og han klarer sig fint for Real Madrid. Og Ozil blev jo solgt, fordi at man hele sommeren havde planlagt at købe Bale, men også fordi, at man at købe Isco. Så også for at vise Isco tillid.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #10 af The Legend
Jeg er dog enig i, at Ozil er fremragende og indtil videre har det været et dumt salg for Real Madrid, men personligt er jeg både stor fan af Real Madrid og Arsenal, dog størst og længst tid real madrid fan, men på det personlige plan for mig, var det lækkert nok, da det virkelig har styrket Arsenal, og købet af Bale har svækket en af deres konkurrenter.

12 år 10 måneder siden #11 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Gareth Bale - Meninger
Troede ikke man kunne være fan af flere klubber, er man så en rigtig fan... ;)

12 år 10 måneder siden #12 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Gareth Bale - Meninger

asp3200 skrev: Troede ikke man kunne være fan af flere klubber, er man så en rigtig fan... ;)

Det er vel det samme, som at skulle vælge mellem sin mor og far... Så ja, man kan vel godt være fan af 2 klubber

Leveret af Kunena Forum