Gareth Bale - Meninger
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Vi vandt fordi modstanderne tillod os plads, Bale ville have vœret perfekt på det hold i den sœson. Men siden da, har holdene regnet os ud. Jeg sagde allerede før sidste sœson at vi ville tabe stort hvis vi ikke vi lagde mere på, jeg havde ret. Jeg ved godt at vi tabte på straffe til Bayern, men de udspilede os jo. Vi var heldige med at få et tyndt straffe & et offside mål. Udover det skabte vi jo intet. Mod Dortmund var det vœrre, vi scorede kun det ene mål fordi Hummels lavede en kœmpe fejl. Vi var aldrig gode nok til at vinde CL.
Blev vi udspillet af Bayern, så vidt jeg husker, så dominerede vi første halvleg, og hvis vi havde været lidt skarpere, og så havde finalpladsen uden tvivl været vores. Og det var ikke kun 3-1, den havde blevet, det var nærmere 4- eller 5-1
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Vi vandt fordi modstanderne tillod os plads, Bale ville have vœret perfekt på det hold i den sœson. Men siden da, har holdene regnet os ud. Jeg sagde allerede før sidste sœson at vi ville tabe stort hvis vi ikke vi lagde mere på, jeg havde ret. Jeg ved godt at vi tabte på straffe til Bayern, men de udspilede os jo. Vi var heldige med at få et tyndt straffe & et offside mål. Udover det skabte vi jo intet. Mod Dortmund var det vœrre, vi scorede kun det ene mål fordi Hummels lavede en kœmpe fejl. Vi var aldrig gode nok til at vinde CL.
Du forholder dig ikke til hvad jeg skriver, så jeg er ved at blive mere og mere rastløs...
Mht. CL, så er det påfaldende, at du ikke tager returkampene med i dine betragtninger. Bayern var bedst på Allianz og vi var bedst på Bernabeu. Det var samlet set et lige opgør og det var kun naturligt, at det skulle afgøres ved straffespark. Vedr. Dortmund-kampene, var vi jo selvfølgelig forfærdelige i det første opgør, men var da glimrende i returopgøret? De 3 afbrændere på helt åbne chancer inden for de første 20 minutter, skulle vise sig at være udslagsgivende. Det var ineffektiviteten, der forhindrede os i at færdiggøre et historisk comeback.
Men nok om det, jeg er ved at være udbrændt for i dag.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Arrrrhhhh, nu strammer du den. Jeg foreslår at du ser kampen igen. Vi fik et meget tyndt straffe, Ronaldo scorede. Lige efter det havde Robben en kœmpe chance men på en eller anden måde brœndte han. Så scorede Ronaldo på et offside mål, men efter det var det Bayern der sad på kampen. De havde flere 100% muligheder for at lukke kampen, mens vi kun havde et par halve chancer & nogle langskud, ikke mere end det. De dominerede også kampen i München.The Legend skrev: Blev vi udspillet af Bayern, så vidt jeg husker, så dominerede vi første halvleg, og hvis vi havde været lidt skarpere, og så havde finalpladsen uden tvivl været vores. Og det var ikke kun 3-1, den havde blevet, det var nærmere 4- eller 5-1
Da du sagde en af de bedste spillere, mente du Ronaldo eller Bale? For jeg ville sœlge dem begge
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Arrrrhhhh, nu strammer du den. Jeg foreslår at du ser kampen igen. Vi fik et meget tyndt straffe, Ronaldo scorede. Lige efter det havde Robben en kœmpe chance men på en eller anden måde brœndte han. Så scorede Ronaldo på et offside mål, men efter det var det Bayern der sad på kampen. De havde flere 100% muligheder for at lukke kampen, mens vi kun havde et par halve chancer & nogle langskud, ikke mere end det. De dominerede også kampen i München.The Legend skrev: Blev vi udspillet af Bayern, så vidt jeg husker, så dominerede vi første halvleg, og hvis vi havde været lidt skarpere, og så havde finalpladsen uden tvivl været vores. Og det var ikke kun 3-1, den havde blevet, det var nærmere 4- eller 5-1
Da du sagde en af de bedste spillere, mente du Ronaldo eller Bale? For jeg ville sœlge dem begge
Det var Ronaldo jeg mente.
Jeg tror, at det er dig, der skal se kampen igen.
- The Legend
- Gæst
-
- rene
- Gæst
-
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...--Ash-Wednesday.html
Real-Laudrup skrev: Elle44
Svœrt at løse problemet når man ikke har de rigtige spillere.
Godt svar, der fik du virkelig sat os alle sammen på plads. Så spørger jeg så igen, hvad er det du ved om fodbold, som Real Madrids ledelse ikke ved? Du kan allerede nu, efter 10-15 kampe, sige at vi ikke har de rigtige spillere. Du har ikke en gang givet det en chance.
rene skrev: God artikel om Bale, som fortæller meget godt hvilket problemer han står overfor
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...--Ash-Wednesday.html
Nu er bale jo heller ikke i topform + at det er ny liga + nye hold kammerater + ny træner..
Den artikel er intetsigende... :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Real-Laudrup skrev: Da du sagde en af de bedste spillere, mente du Ronaldo eller Bale? For jeg ville sœlge dem begge
En holdning du gentager gang på gang. Det er som om du mener både Bale og Cristiano er spillere man ikke kan vinde med. Sandheden er åbenlys, den er en anden.
Man står godt til at vinde, både med én, men så sandelig med begge de spillere. Man kan selvfølgelig vinde uden dem, men man bliver altså ikke dårligere fordi man har dem i truppen. Spørgsmålet er så, om man burde arbejde på at få, dem til at indordne sig mere - her kan vi reelt ikke udtale os om Bale, for alt tyder på han fint vil tilpasse sig konceptet.
Det er efterhånden lidt trættende at høre på dit konstant 'sælg Cristiano og Bale'. Det sker ikke, man kan sagtens vinde med to af verdens ti bedste og vi sælger dem ikke. Kom videre eller find noget andet at bruge din tid på, end konstant at falde tilbage på 'sælg Cristiano'. Det sker ikke, lev med det. Tak!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg tror nok at jeg ved mere om fodbold end Florentino Perez(det tror jeg de fleste gør). Det er jo ham der står bag handelen, ikke Ancelotti.elle44 skrev:
Real-Laudrup skrev: Elle44
Svœrt at løse problemet når man ikke har de rigtige spillere.
Godt svar, der fik du virkelig sat os alle sammen på plads. Så spørger jeg så igen, hvad er det du ved om fodbold, som Real Madrids ledelse ikke ved? Du kan allerede nu, efter 10-15 kampe, sige at vi ikke har de rigtige spillere. Du har ikke en gang givet det en chance.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Man kan vinde med dem begge hvis det er en åben kamp, hvor der er plads, der er de 2 af de bedste i verden. Men når der ikke er plads, så har de det svært. Det er blevet bevist flere gange før, & det er netop vores problem, at vi ikke kan åbne et kompakt forsvar. Det ville være lettere hvis der faktisk var et projekt i Real Madrid. Ledelsen burde overveje hvilken slags fodbold de vil spille, så burde de hente en træner der kan levere den slags fodbold. Og så burde ledelsen og træneren hente spillere der passer ind i systemet & det gør Gareth Bale ikke. Det er blevet sagt så mange gange før, af fans, spillere, eksperter.raul7=kongen skrev:
Real-Laudrup skrev: Da du sagde en af de bedste spillere, mente du Ronaldo eller Bale? For jeg ville sœlge dem begge
En holdning du gentager gang på gang. Det er som om du mener både Bale og Cristiano er spillere man ikke kan vinde med. Sandheden er åbenlys, den er en anden.
Man står godt til at vinde, både med én, men så sandelig med begge de spillere. Man kan selvfølgelig vinde uden dem, men man bliver altså ikke dårligere fordi man har dem i truppen. Spørgsmålet er så, om man burde arbejde på at få, dem til at indordne sig mere - her kan vi reelt ikke udtale os om Bale, for alt tyder på han fint vil tilpasse sig konceptet.
Det er efterhånden lidt trættende at høre på dit konstant 'sælg Cristiano og Bale'. Det sker ikke, man kan sagtens vinde med to af verdens ti bedste og vi sælger dem ikke. Kom videre eller find noget andet at bruge din tid på, end konstant at falde tilbage på 'sælg Cristiano'. Det sker ikke, lev med det. Tak!
Og det hjælper heller ikke at man har en spiller som Ronaldo der ikke gider at arbejder defensivt. Holdarbejde er nøglen til succes, det viste de to tyske hold i sidste sæson, nu får vi at se hvor hårdt Gareth Bale arbejder for holdet.
Og jeg ved skam godt at Bale Og Ronaldo ikke bliver solgt. The Legend sagde at Ronaldo heller ikke passer ind, & jeg forklarede bare at jeg også ville sælge ham. Derfor skrev jeg det.