Gareth Bale - Meninger
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Så argumenter ud fra det - og ikke ud fra facts som ikke er korrekte. Det er umiddelbart svært at tage seriøst, når man først bruger et argument, som er decideret ukorrekt og så skifter argument. Det lugter af, at man har besluttet sig for konklusionen og så forsøger at få argumenterne til at passe derpå.
Om Mata havde været et godt køb skal jeg ikke kunne sige. Jeg tror dog stadig på Bale og den nuværende plan, som jeg endda tillader mig at tro, at Ancelotti er mere inde over end vi ved. Florentino kan klart kritiseres for tidspunktet for handlen, men vi er i en helt anden situation end for 10 år siden, vores trup har en helt anden balance og lønstrukturen er anderledes(bl.a. skilte man sig derfor af med Özil). Det er overordentligt søgt blot at pege tilbage, i stedet for at tage udgangspunkt i den nuværende situation, når man ønsker at kritisere klubben. Igen virker det mere som en useriøs heksejagt, end en gennemtænkt kritik.
Ja, jeg havde ikke styr på hvor mange kampe de havde spillet, jeg sagde bare at Mata havde nogenlunde samme antal mål hvilket er sandt. Flere herinde har allerede nævnt at holdet var bygget op omkring Bale.
Det er nemt nok bare at komme med den samme gamle cliché: Træneren ved mere end os, eller noget i den retning. Hvad med at analysere tingene? Ancelotti er en yes man, han gør hvad han bliver fortalt. Det kan ikke være ham der ville have Bale. Vi så det også med Torres. & det virker ikke til at han rigtig ved hvad han laver når han spiller Bale på en unaturlig position. Bale løser jo overhovedet ikke vores problemer, hvorfor har du ikke svaret på de punkter jeg kom med omkring at han ikke er kreativ eller god i små rum? Det er jo en kæmpe modsigelse at man vil spille possesion & så henter man Bale. Han ville være en af de sidste jeg ville hente.
Det er ikke nogen heksejagt. Jeg var parat til at give Perez kredit hvis transfervinduet lukkede & Bale stadig var en Tottenham spiller ( og måske hvis han hentede en angriber). Men nej, han kunne bare ikke lade det ligge. Han skulle have et nyt stykke legetøj da Barca hentede Neymar. Prøv du ikke at kritisere når vi i denne sæson med stor sandsynlighed kommer til at se den ene endimensionelle & tandløse præstation efter den anden (der har i hvert fald været nogle indtil videre)! En del af dem kommer nok til at ende med pointtab fordi at vi ikke kan åbne modstanderens forsvar. & det har meget at gøre med at vi ikke har de rigtige spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror dog stadig på Bale og den nuværende plan, som jeg endda tillader mig at tro, at Ancelotti er mere inde over end vi ved.
Selvsamme træner, som allerede har erkendt sin fejl, og ændret mening? Man kan sagtens tage fejl selvom man er træner. Jeg synes "træner-kortet" bliver smidt lidt for nemt til tider.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- The Legend
- Gæst
-
GutiHAZ14 skrev:
The Legend skrev:
GutiHAZ14 skrev: Bales skifte. Det er et indkøb der efter min mening sætter alt hvad der har med fodbold at gøre i Real Madrid til side. 91 millioner euro og blandt de dyreste i Madrid, en spiller som ham må jo ik sidde på bænken, uanset hvor skidt han gør det.
Det kan kun ende galt som da Perez blev for grådig og købte Becks.
Man kan ikke sige, at dette køb ikke har noget med real madrid at gøre, hvis man ser på de seneste 13 år, har Florentino Perez været præsident i 10 ud af de 13 år, og under ham har det været helt normal at lave store signings også for rigtig mange penge, så det er klart en del af det nuværende real madrid. At man så kunne ønske sig, at det var anerledes er jo så en helt anden ting. For mig er prisen fuldstændig irrelevant, når det handler om, om han skal spille fra start, når han ikke er i form, så skal han ikke spille fra start hver uge, han skal dog lidt tidligere ind, end han er kommet. Men jeg tror uden tvivl, at han bliver en stor succes for real madrid, når han lige kommer i form og finder sin plads på holdet.
Prisen er jo slet ikke ligegyldig. Hvordan i alverden forsvarer du at en spiller til 91 millioner skal sidde udenfor.
Bale kunne sagtens blive en Beckham 2, bortset fra at Beckham blev hentet langt billigere.
Det giver en forskruet konkurrence i Real Madrid, at hente en spiller til den pris. Jese kunne eventuelt spille bedre end Bale, eksempelvis, men Bale vil aldrig nogensinde starte ude. Det handler om Marketing det hele i Real Madrid, ikke fodbold.
Derfor havde du artiklen efter Atl Madrid kampen. Milliones 0 Futbol 1. For det Real Madrid laver handler ikke om fodbold. Bale skiftet er et fatalt skifte!!
Selvfølgelig kan det forsvares, at Bale ikke starter inde. Di Maria er blevet virkelig god i denne sæson, og derfor kan man smide ham på bænken, fordi at man køber en spiller til så mange penge. Bale har ikke trænet med i Tottenham næsten hele sommeren, han har ikke rigtig spillet nogle kampe i løbet af sommeren, så han er jo naturligvis ikke i form plus han er ny på holdet, og han skal jo derfor spilles ind på holdet og i form. Og der er kæmpe forskel på købet af Bale og købet af Beckham, da Beckham var et kæmpe brand, hvilket Bale ikke er endnu. Jeg tror, at du kommer til at indse efter anden halvdel af sæsonen, at Bale på det sportslige kommer til at være en gevinst, men jeg er totalt enig i, at prisen er alt for høj.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Hvis Bale er formæssigt klar, så starter han inde, for der er nogle sponsorer der skal passes og nogle trøjer der skal sælges. Det er uanset præstationer, som indtil videre ikke har været noget særligt.
- falle
- Gæst
-
Manden er væk og Bale er i Madrid - vi kan sgu ikke gøre noget ved det. Selv Özil fik hug for hans svingende form i starten af hans Madrid-karrierre og det får Bale nu også at føle...
Desuden, så købte man jo aldrig Bale for at sælge Özil (jeg mener endda at man prøvede at afhænde di Maria, men så kom Özil-bomben ud af det blå). Salget kan man kun takke Özils far for, som han iøvrigt fyrede som agent for et par uger siden - jeg er sikker på at det har noget at gøre med transferen. Det eneste man kan lære af dette er, at man skal aldrig blande familie og arbejde.
Jeg beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne, men jeg mente det hele.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Omkring Özil: Grunden til at han ville vœk var jo nok fordi at han ikke følte sig vœrdsat, det ville jeg heller ikke hvis min klub hentede Bale ind. Jeg er sikker på at den manglende lønforhøjelse også havde noget med det at gøre. Og ja han var ustabil til tider, men han er 25 år for fanden! Han har stadig ikke peaket endnu. Der er meget mere på vej fra Özil. Desvœrre kommer det ikke til at vœre i vores klub, da vores amatør president ikke forstår fodbold!
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvordan kan du sige at vi trœk det lœngste strå?! Du har jo ignoreret mine andre pointer, Bale passer ikke ind. Jeg vil hellere Di Maria end Bale da han er meget bedre i pasningsspillet, i de små rum & det er en naturlig plads for ham.falle skrev: Jeg benægter heller ikke Özils gode momenter, men glemmer alligevel ikke de dårlige tider. Det ene opvejer ikke det andet i min bog og derfor synes jeg at Real Madrid trak det længste strå i den handel.
- falle
- Gæst
-
Nuff said.
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ja og vi betalte 100 for en fyr som kun havde EN sœson på det niveau, en fyr som ikke var fit & en fyr som ikke passer ind & ikke har en naturlig plads på holdet. Det er lige prœcis derfor at den ikke er meningsløs. Det er dårligt for holdet, men sikkert godt for forretning.falle skrev: €50,000,000.00
Nuff said.
#PerezLogic
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Jeg troede vi var kommet frem til den konklusion ?