Gareth Bale - Meninger

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #49 af falle
Besvaret af falle på emne Gareth Bale - Meninger
Det er umuligt at diskutere med selvudnævnte eksperter.

Jeg nævner ingen navne, men enkelte brugere burde lade være med at blande FIFA-spillene og det virkelige liv sammen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #50 af Dios
Besvaret af Dios på emne Gareth Bale - Meninger

The Legend skrev: Problemet i denne diskussion er, at "Real-Laudrup" og "GutiHAZ14 tror, at signingen af Bale er for, at han skulle tage over for Ozil, og derfor solgte de ham, men det er jo helt forkert. Bale er jo købt udelukkende for at erstatte Di Maria, og Isco blev købt ind for at være den kreative mand på længere sigt, og da tilbuddet så kom for at sælge Özil, blev det så ham, der blev solgt og ikke Di Maria.

Hvem tror du købte Bale? Perez eller Ancelotti?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 10 måneder siden #51 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Gareth Bale - Meninger

Dios skrev:

The Legend skrev: Problemet i denne diskussion er, at "Real-Laudrup" og "GutiHAZ14 tror, at signingen af Bale er for, at han skulle tage over for Ozil, og derfor solgte de ham, men det er jo helt forkert. Bale er jo købt udelukkende for at erstatte Di Maria, og Isco blev købt ind for at være den kreative mand på længere sigt, og da tilbuddet så kom for at sælge Özil, blev det så ham, der blev solgt og ikke Di Maria.

Real Madrid.. B93 kunne ikke få banken med indover..

12 år 10 måneder siden #52 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Gareth Bale - Meninger

Hvad snakker du om? Højrekanten er jo ikke Bale's position, han spillede der få gange i sidste sœson og han var middelmådig. Uanset hvor Bale spiller er han den forkerte spiller. I Ancelotti's presentation sagde han at han vil spille spektakuler fodbold, at have bolden, dominere kampene. Er Bale så den rigtige spiller? NEJ! Det er jo fuldstændig modsigende. Og det er derfor, jeg siger at det ikke havde noget med fodbold at gøre, der er ikke et sportsligt projekt i Real Madrid. At han så kostede €100M gør det ikke bedre.

Jeg foreslår at du lœser det jeg skriver.

12 år 10 måneder siden #53 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Gareth Bale - Meninger
@Real_Laudrup

I stedet for (konstant) at fokusere på Bales mangler og hvordan klubben burde have ageret i sin tid, kan vi så ikke i stedet omdirigere samtalen til hvad Bale godt kan og hvordan klubben skal gebærde sig i fremtiden?

Det er meningsløst, at hænge sig SÅ meget i fortiden og det er noget så trættende, at skulle se det samme blive slået fast gang på gang. Ja, Bale er bestemt ingen Xavi i små rum, men et hold skal heller ikke bestå af 11 ens spillertyper. Det er afgørende for ethvert velfungerende hold, at der er forskellige spillere med forskellige kompetencer. En Bale i topform kan med garanti bidrage med en ting eller to; løbe mod forsvaret, trække et par mand til sig, løbe solen sort og hamre den ind udefra - et middel man bestemt ikke skal undervurdere, når man står overfor et kompakt og lavtstående forsvar.

Lad os nu i stedet fokusere mere på mulige løsninger, end fortidens (måske, måske ikke) forkerte beslutninger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: falle

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #54 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Gareth Bale - Meninger

asp3200 skrev:

Dios skrev:

Real Madrid.. B93 kunne ikke få banken med indover..

De fleste store signings bliver jo lavet af Perez. Hvilket også tydeligt kan ses på de mange store signings, han har lavet i løbet af de indtil videre 10 år, han har været præsident. Og det ses også tydeligt ved, at der ikke blev gjort nogle helt store fra 2006-2009, hvor han ikke var præsident.

12 år 10 måneder siden #55 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Gareth Bale - Meninger

Real-Laudrup skrev:

elle44 skrev:

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev: Du hører kun hvad du selv siger..

Overhovedet ikke. Jeg har bare ikke hørt noget argument for at det var det rigtige, udover de samme gamle clichér som: "Trœneren ved mere end os" eller: At det altid er godt at have klassespillere.

Og du har ikke givet andre argumenter end:" dårlig i små rum" eller: "passer ikke ind". Hvad er det, der gør dine argumenter så meget bedre?

Beslutningen er taget, Bale er i Madrid. Prøv at se lidt positivt på tingene.

Jo det har jeg faktisk, også i andre tråde. Det er jo vores problem at vi ikke kan åbne et kompakt forsvar, burde vi så ikke have spillere som netop er kreative, gode i pasningsspillet, gode i små rum & som kan åbne et forsvar?
Det er svœrt at se positivt på tingene da jeg aldrig ville have Bale til klubben. Det eneste jeg kan gøre, er at håbe på at, modstanderne er dumme nok til at angribe os, hvilket efterlader plads Ronaldo & Bale kan løbe ind i.

Men hvad er det så der gør dine argumenter bedre? Du nævner et problem vi havde i sidste sæson, men du er ikke parat til at give den nuværende træner tid til at løse det problem med det spillermateriale han har? Tror du et hold bliver bygget på 10 kampe?

Hvad er det for en uddannelse du har, som gør at du ved mere end Real Madrids ledelse om hvordan klubben styres?

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #56 af falle
Besvaret af falle på emne Gareth Bale - Meninger
^ Han vandt et mesterskab i Manager.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #57 af The Legend

Real-Laudrup skrev:

Hvad snakker du om? Højrekanten er jo ikke Bale's position, han spillede der få gange i sidste sœson og han var middelmådig. Uanset hvor Bale spiller er han den forkerte spiller. I Ancelotti's presentation sagde han at han vil spille spektakuler fodbold, at have bolden, dominere kampene. Er Bale så den rigtige spiller? NEJ! Det er jo fuldstændig modsigende. Og det er derfor, jeg siger at det ikke havde noget med fodbold at gøre, der er ikke et sportsligt projekt i Real Madrid. At han så kostede €100M gør det ikke bedre.

Jeg foreslår at du lœser det jeg skriver.

Ser du Real Madrids kampe eller hvad? Måske var højre kant ikke Bales plads på Tottenhams hold, men det er det på Real Madrid hold, altså er han købt til den plads, hvilket ses tydeligt i ALLE kampe han har deltaget i. Det er fint, at Ancelotti går ud at fortæller, hvordan han mener, at Real Madrid skal spille, men man behøver sgu ikke at have været Real Madrid fan længe for at vide, at træneren ikke ligefrem stemmer alt og slet ikke, når det gælder spillerindkøb. Ronaldo passer jo heller ikke ind i den måde Ancelotti vil spille på, Ronaldo er en fremragende spiller, men han er ikke manden, der lægger gode assists eller en der hele tiden vil have bolden. Som du rigtig nok skriver, har han (Ancelotti) sagt, at han gerne vil have bolden i kampene, hvis vi så ser på verdens bedste hold til netop dette spil, Barcelona. Så har de også 2 wings, der gerne vil udfordre og så ikke altid spiller ud fra, at man skal have bolden hele tiden.
Jeg læser, hvad du skriver, du har bare elendige argumenter, og du har slet ikke styr på fakta.
Her er et spørgsmål, der skulle være meget nemt at svare på, synes du ikke, at Ronaldo og Bale ligner hinanden meget som spiller?

12 år 10 måneder siden #58 af Real-Laudrup
Vi skal vel forholde os til de problemer vi har. Og de problemer løser Bale ikke.

Barcelona har vel mange ens typer & de har vel gjort det fint nok, har de ikke? Jeg siger ikke at det skal vœre 11 ens typer men vi har jo vores egen Gareth Bale: Cristiano Ronaldo! Og selvom han er lysår foran Bale, har han jo de samme mangler.( har nœvnt dem flere gange!) Så derfor er det vel nødvendigt med andre typer. Vi har Isco men det er ikke nok. Du taler om det Bale er god til, men der er mindre plads i La Liga, som Cesc talte om i det interview han gav. Det er derfor jeg er bekymret. Den eneste måde jeg kan se det fungere, er hvis holdene angriber os og efterlader plads. Men alle ved jo at man skal give Real Madrid bolden & stå kompakt, så har man en meget god chance for at tage point.

12 år 10 måneder siden #59 af Real-Laudrup
Elle44

Svœrt at løse problemet når man ikke har de rigtige spillere.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #60 af The Legend

Real-Laudrup skrev: Vi skal vel forholde os til de problemer vi har. Og de problemer løser Bale ikke.

Barcelona har vel mange ens typer & de har vel gjort det fint nok, har de ikke? Jeg siger ikke at det skal vœre 11 ens typer men vi har jo vores egen Gareth Bale: Cristiano Ronaldo! Og selvom han er lysår foran Bale, har han jo de samme mangler.( har nœvnt dem flere gange!) Så derfor er det vel nødvendigt med andre typer. Vi har Isco men det er ikke nok. Du taler om det Bale er god til, men der er mindre plads i La Liga, som Cesc talte om i det interview han gav. Det er derfor jeg er bekymret. Den eneste måde jeg kan se det fungere, er hvis holdene angriber os og efterlader plads. Men alle ved jo at man skal give Real Madrid bolden & stå kompakt, så har man en meget god chance for at tage point.

Sjovt nok bringer du selv Cesc ind i samtalen. Cesc som lige har udtalt sig, at Bale nok skal få succes, hvilket Cesc er en fin mand til at vurdere, da han selv har taget skiftet, og han er en klog spiller. Selvfølgelig skal Isco have hjælp, men på de mange opstillinger, som Ancelotti har prøvet sig med, synes jeg stadig ikke, at man kan se, at han vil spille efter, at man skal have bolden, da Khedira bliver ved med at være i startopstilling i stedet for, at man kunne spille med Illara, Modric og Isco. Så en ting er vel, hvad Ancelotti udtaler, en anden er realiteter, hvilket er tydeligt her, at de ikke helt hænger sammen.
Jeg mener nu også, at Real Madrid har spillerne til at spille det her spil, hvis Ancelotti tør spille det. Og Bale er helt fin til det spil, Ancelotti siger han vil spille, han har mange gange for Tottenham åbnet forsvaret, og enten selv scoret eller lavet en assist.

Leveret af Kunena Forum