Gareth Bale - Meninger
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det var vi også, for lang tid siden endda. Men der er stadig folk som synes at vi gjorde det rigtige ved at sœlge Özil og betale en verdensrekord for Bale.GutiHAZ14 skrev: Real Laudrup.
Jeg troede vi var kommet frem til den konklusion ?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg vil jo gerne høre hvorfor de synes det. Jeg har flere gange argumenteret at Bale ikke passer ind fordi at han ikke er kreativ, god i små rum, osv. Men det ser ikke ud til at nogen kan fortœlle mig hvorfor de synes at det var et smart trœk( Özil ud, Bale ind).GutiHAZ14 skrev: Så lad dem da synes det.. Jeg er ikke enig, men hvis jeg skal trumfe hver mand ned, så ville jeg blive træt. Det ser ud til at du er umættelig !
Real-Laudrup skrev:
Jeg vil jo gerne høre hvorfor de synes det. Jeg har flere gange argumenteret at Bale ikke passer ind fordi at han ikke er kreativ, god i små rum, osv. Men det ser ikke ud til at nogen kan fortœlle mig hvorfor de synes at det var et smart trœk( Özil ud, Bale ind).GutiHAZ14 skrev: Så lad dem da synes det.. Jeg er ikke enig, men hvis jeg skal trumfe hver mand ned, så ville jeg blive træt. Det ser ud til at du er umættelig !
Argumentet er, at der altid er plads til en så god spiller som Bale. Ja, jeg forstår det heller ikke, men måske er det ikke meningen vi skal forstå det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Overhovedet ikke. Jeg har bare ikke hørt noget argument for at det var det rigtige, udover de samme gamle clichér som: "Trœneren ved mere end os" eller: At det altid er godt at have klassespillere.GutiHAZ14 skrev: Du hører kun hvad du selv siger..
Real-Laudrup skrev:
Overhovedet ikke. Jeg har bare ikke hørt noget argument for at det var det rigtige, udover de samme gamle clichér som: "Trœneren ved mere end os" eller: At det altid er godt at have klassespillere.GutiHAZ14 skrev: Du hører kun hvad du selv siger..
Og du har ikke givet andre argumenter end:" dårlig i små rum" eller: "passer ikke ind". Hvad er det, der gør dine argumenter så meget bedre?
Beslutningen er taget, Bale er i Madrid. Prøv at se lidt positivt på tingene.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev:
Özil ud -> Isco ind
Kaká ud -> Bale ind
Bare fordi Özil handlen skete dagen efter Bale handlen, betyder det ikke, at de to handler havde meget med hinanden at gøre. Formentlig krævede det at de to store transfers skulle betales nogenlunde samtidig for at undgå for meget lån i banken.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jo det har jeg faktisk, også i andre tråde. Det er jo vores problem at vi ikke kan åbne et kompakt forsvar, burde vi så ikke have spillere som netop er kreative, gode i pasningsspillet, gode i små rum & som kan åbne et forsvar?elle44 skrev:
Real-Laudrup skrev:
Og du har ikke givet andre argumenter end:" dårlig i små rum" eller: "passer ikke ind". Hvad er det, der gør dine argumenter så meget bedre?
Beslutningen er taget, Bale er i Madrid. Prøv at se lidt positivt på tingene.
Det er svœrt at se positivt på tingene da jeg aldrig ville have Bale til klubben. Det eneste jeg kan gøre, er at håbe på at, modstanderne er dumme nok til at angribe os, hvilket efterlader plads Ronaldo & Bale kan løbe ind i.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
Nu er det mere Bale handelen end Özil salget jeg er skuffet over. Jeg er stor fan af Özil og var ked af at se ham smutte, men det ville have vœret lettere hvis vi havde hentet den rigtige spiller ind, som fx Mata. Han er IMO mindst ligeså god som Özil, i hvert fald mere stabil.Real-Laudrup skrev: Özil ud -> Isco ind
Kaká ud -> Bale ind
Bare fordi Özil handlen skete dagen efter Bale handlen, betyder det ikke, at de to handler havde meget med hinanden at gøre. Formentlig krævede det at de to store transfers skulle betales nogenlunde samtidig for at undgå for meget lån i banken.
Jeg er skuffet over at Real Madrid endnu engang laver en handel der, ikke har noget med fodbold at gøre.
- The Legend
- Gæst
-
- The Legend
- Gæst
-