Gareth Bale - Meninger
Real-Laudrup skrev:
Nej jeg havde ikke forventet at vi ville save dem over, jeg havde bare forventet bedre spil mod 10 mand. Jeg tror faktisk ikke engang at vi ville have vundet, hvis Ronaldo ikke var nødt til at snyde for at få Chiellini vist ud.Dios skrev: Men hvad havde du regnet med? Juve er et af verdens bedste hold. Du havde da forhåbentlig ikke regnet med vi ville save dem midt over, og skabe intet mindre end 10 åbne mål chancer, eller?
Sevilla spillede rent faktisk en fornuftig kamp. Ihvertfald offensivt, men der var bare klasseforskel, og der står du med et ben i hver lejr. På den ene side, er vi for dårlige, hvis vi ikke vinder overbevisende, og du henviser til Atleti kampen, og på den anden side, så når vi endelig smasker modstanderen ud af banen, så skal vi stikke en finger i jorden, fordi modstanderen ikke er bedre.
Det er altid nemt og spille på flere heste, og mon ikke du snart skal vælge din kampe meget nøje. For som du kan se, så er du ikke den mest populære herinde. Du er sikkert ligeglad og fred være med det, men tag nu kritikken til dig for engang skyld.
Jeg er en af de få der går ind for, at man ikke bare bliver bannet, fordi man har andre holdninger end flertallet, men det virker snart som en umulig kamp.
Holdet har rykket sig enormt, og det kan du ikke modargumentere imod. Og hvis du prøver, så skriv det endelig ned på et papir derhjemme, så du ikke fylder forummet med mere unødvendig snak :)
Nu har det her Sevilla ikke vundet på udebane i et år og de tillod os masser af plads, så den her præstation er ikke ligefrem noget jeg jubler over.
Holdet har rykket sig, det kan jeg ikke sige noget til. Men jeg er overhovedet ikke overbevist om at vi om 6-7 måneder kan slå de store hold. Bayern, Barca, BVB, selv Chelsea med den måde de forsvarer på.
Jeg havde også forventet bedre spil efter de fik Chiellini udvist, men vi spillede en rigtig god første halvleg, hvor vi desværre gik ned i niveau efter pausen. Vi spillede meget afventende i første halvleg imod Barcelona, men Ancelotti så hurtigt, at vi rent faktisk kunne spille lige op med dem, og spillede dem ud af banen i store dele af 2. halvleg. Det var en taktisk fejl fra Ancelotti's side af, men frygten for og tabe stort betød mere end hvad folk forventede, men vi slap godt fra opgøret, og jeg er ihvertfald utrolig fortrøstningsfuld, for jeg sidder med en følelse af, at vi næsten er på lige fod med dem, selvom vores spillestil er lagt helt om, og Tata "bare" skal indføre nogle små justeringer, men samme spillestil stort set.
Vi gik ned i niveau i godt og vel et kvarter imod Sevilla, hvor de klart var bedst, og også scorede 2 mål. Men resten af kampen var vi overlegne og pressede dem i bund, og holdte intensiteten som har været vanskeligt indtil videre. Vi bliver bedre og bedre, og man kan allerede nu se hvor Ancelotti arbejder med holdet.
Meget skulle undre mig, hvis der ikke bliver arbejdet med organisationen defensivt, og specielt imellem kæderne.
Og nu når du nævner om vi kan spille lige op imod de bedste, så har vi da lige spillet lige op med Barcelona. Om vi kan spille lige op med Bayern denne sæson er for mig ligegyldigt, for jeg er tålmodig, og vil for alvor først være kritisk til næste sæson. Jeg var meget skuffet i starten, men de seneste 4 kampe har været fantastiske i den forstand, at man tydeligt har kunne se holdet rykke sig. Der mangler meget endnu, men se hvad holdet har forbedret sig fra første spille dag til nu, og vi har stadig 3/4 dele af sæsonen endnu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
10 mål, 3 straffespark, 1 rødt kort og ét hattrick af kommandanten - hvad mere kan vi forlange? Real Madrid scorede 7 mål og i Spanien er det kutyme ikke at ydmyge modstanderen, men man blev nødt til at få revanche for Barcelona-kampen og Blatter-udtalelsen. Med det i hovedet og at vi stadig har et stramt program med 3 kampe indtil næste lørdag, så er jeg "fint" tilfreds med gårsdagens resultat.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ville du vœre tilfreds hvis Sevilla udlignede til 3-3? For det var meget tœt på at ske, istedet brœndte de en kœmpe chance, vi slår kontra og 4-2. At indkassere 3 mål(de brœndte også straffe) mod et hold der ikke har vundet på udebane i et år, er aldrig noget jeg vil vœre tilfreds med.falle skrev: Alle har stadig armene i vejret efter den mest seværdige fodboldkamp i år, og så er fodboldeksperten utilfreds med at vi ikke fik "mere" ud af at Real Madrid spillede 11 mod 10 til sidst.
10 mål, 3 straffespark, 1 rødt kort og ét hattrick af kommandanten - hvad mere kan vi forlange? Real Madrid scorede 7 mål og i Spanien er det kutyme ikke at ydmyge modstanderen, men man blev nødt til at få revanche for Barcelona-kampen og Blatter-udtalelsen. Med det i hovedet og at vi stadig har et stramt program med 3 kampe indtil næste lørdag, så er jeg "fint" tilfreds med gårsdagens resultat.
I kan sige hvad i har lyst til, men i går viste vi, hvorfor vi ikke vinder CL.
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Ville du vœre tilfreds hvis Sevilla udlignede til 3-3? For det var meget tœt på bla bla bla bla bla.........
Du vrøvler. Jeg kan aldrig bruge hvis til noget som helst. Hvad nu hvis Real Madrid fik scoret et allersidste mål mod Dortmund, inden de trak tiden ud konstant, og vi gik i CL finalen? For det meget tæt på......................... Kan du se hvor ubrugeligt dit hvis er?
- Hvad nu hvis Soldado stadig var på holdet?
- Hvad nu hvis Pellegrini var træner idag?
- Hvad nu hvis Ronaldo fik straffe i El Clasico?
3 ubrugelige hvis-scenarier, fordi de aldrig skete.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nej, det skete ikke. Men hvad der skete var at de havde muligheden for at udligne, er du tilfreds med det? Jeg er i hvert fald ikke.falle skrev:
Real-Laudrup skrev: Ville du vœre tilfreds hvis Sevilla udlignede til 3-3? For det var meget tœt på bla bla bla bla bla.........
Du vrøvler. Jeg kan aldrig bruge hvis til noget som helst. Hvad nu hvis Real Madrid fik scoret et allersidste mål mod Dortmund, inden de trak tiden ud konstant, og vi gik i CL finalen? For det meget tæt på......................... Kan du se hvor ubrugeligt dit hvis er?
- Hvad nu hvis Soldado stadig var på holdet?
- Hvad nu hvis Pellegrini var træner idag?
- Hvad nu hvis Ronaldo fik straffe i El Clasico?
3 ubrugelige hvis-scenarier, fordi de aldrig skete.
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Nej, det skete ikke. Men hvad der skete var at de havde muligheden for at udligne, er du tilfreds med det? Jeg er i hvert fald ikke.
Hvis jeg siger 'ja', holder du så op med dine ubrugelige postulater?
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ligeså ubrugelige som at sige, at Bale's foretrukne plads er venstrkanten?falle skrev:
Real-Laudrup skrev: Nej, det skete ikke. Men hvad der skete var at de havde muligheden for at udligne, er du tilfreds med det? Jeg er i hvert fald ikke.
Hvis jeg siger 'ja', holder du så op med dine ubrugelige postulater?
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det har jeg allerede forklaret, tror også at Dios talte om det.falle skrev: Endnu engang så spørger jeg dig: Hvorfra ved du at Bales yndlingsposition ikke er venstrekanten?
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: I kan sige hvad i har lyst til, men i går viste vi, hvorfor vi ikke vinder CL.
Hvem har sagt, at vi vinder CL på baggrund af gårsdagens kamp? Hvem forventer, at vi (lige i år af alle) har en større chance end tidligere? Hvem påstår, at holdet er perfekt på nuværende tidspunkt og det bedste i verden?
Ingen siger de ting. Folk er jo bare tilfredse med endelig, at kunne spore noget udvikling i holdet. Det er folk, der er realistiske nok til at indse, at Rom ikke blev bygget på én dag. Det er folk, der er glade for at Bale og Benzema endelig viser tænder og samtidig indser, at den nuværende trup er spækket med unge talenter, der bliver guld værd i fremtiden. Det er folk, der finder glæde i underholdende fodboldkampe og det er folk, der godt er klar over holdets tidligere problemer og nuværende svagheder, men i stedet finder tryghed i en gradvist klarere spillestil og vælger, at have en vis tiltro til spillerne, talenterne, trænerne og projektet - og ikke forsøger at være overdrevne pessimistiske og spå om resultater 6 måneder ude i fremtiden.
Og lad mig lige tilføje: I sidste sæson spillede Barcelona 5-4 mod Deportivo - de lukkede altså 4 mål ind og var nærved at tabe point til et hold, der endte med at rykke ned! Jeg kan ligeledes informere dig om, at Bayern tabte den tyske supercup i år med 4-2 til Dortmund! Og at de i sidste sæson (i deres triple sæson vel at mærke) lukkede 3 mål ind mod Gladbach i én kamp OG at de lukkede 2 mål ind i en 9-2 sejr over HSV.
Hvad har de resultater tilfælles? De betyder ingenting i det store billede. Nogle gange hænder det bare, at defensiven tager en blunder og offensiven sprudler. Hércules slog også Barcelona for et par sæsoner siden i en kamp – alt kan ske (vi har også tabt til Alcorcon før!).
Real-Laudrup skrev: Ligeså ubrugelige som at sige, at Bale's foretrukne plads er venstrkanten?
Det afhænger vel af taktikken, hvilken position der er hans foretrukne.
Lad dette være mit sidste indlæg i denne tråd. Jeg er ved at blive døsig af at gentage mig selv...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Fawadnz
- Gæst
-
Hvorfor bruger i så meget af jeres tid til at diskutere med real-barca(bayern)???
det er på godt engelsk obvious hvem den person er og hvad den person vil.
Om real vinder treble 5 år i træk så har denne person en pessimistisk holdning til ALT hvad real madrid foretager sig, om det er at ronaldo har blå underbukser på, eller diego sandfarvede handskede.
på moderne sprog kaldes det at TROLLE! venligst lad ham dø hen, lad ham diskutere med sig selv, træk vejret 10 sek, og undlad svare på et stupid indlæg fra denne brugere! Falle, Pepe eller hvem der ellers diskutere med ham, i gøre os alle en tjeneste på dette forum at lade ham forstumme. i får intet ud af forklare ham, det er som at forklare en analfabet at mælk er hvid, han vil stadig mene det er sort og han vil overbevise jer at mælk er sort.
så please, ikk spam vores kære ynglings madridista forum med den pest denne person kommer med.
Eneste formål denne person har, er at få jer imod real madrid som det ægte hold. var det en krig vil denne person blive kaldt en spion, en der infiltrere truppen. en der bør halshugges ;)
Venligst drop al diskussen med denne person, og lad ham forstumme.
derudover læg mærke til hvem der svarer på denne persons indlæg.. INGEN, så træk vejret og lad ham forstumme.
mvh
os alle der er træt af hans pessimistiske tankegang til madridismoen.
Fawadnz.