Gareth Bale - Meninger
- Brylle
- Gæst
-
Nåå jamen hvis politiet ikke stopper en for at køre over for rødt, så gør jeg det sgu også :) Det er jo ikke nogen "big deal". Styr dit sprogbrug, længere er den ikke.Real-Laudrup skrev:
Nej det er ikke på den måde. Jeg har bare set det blive brugt før, og det er ikke blevet slået ned på. Forventede ikke at det var nogen "big deal".Brylle skrev: Den der historie med at køre over for rødt, fordi andre gør det, poppede lige frem i mit hovede da jeg læste RLs grund til at bruge ordet "idiot".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikertheman skrev:
Lykke skrev: Det eneste tidspunkt ordet idiot passer ind, er hvis man snakker om Barca spillere ;)
spøg til side....
Kan vi ikke blive enige om, at "dem" fra Barcelona ikke er idioter fra administrationens side? Virker lidt uprofessionelt..
Lad os være oppe at køre i kampene, men lad os bagefter sige tak for kamp og lade alle de nedladende ord blive på banen og ikke udenfor? Ellers synker vi bare lige så dybt, som visse andre, der har mindreværdskomplekser og bliver nødt til at tale Real ned uden for banen...
helt enig, der var også kun i sjov, for ikke bare at være den sure der retter på folk. (undskylder dog min dårlige humor)
jeg syntes også at folk som udgangspunkt ikke er idioter, men vi kan alle gøre idiotiske ting, som kan få andres temperment op og køre, og ingen kan sige sig fri for ikke at være 'idioten' til tider. Og som man siger, er man ikke spor bedre hvis man selv synker til samme niveau.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev:
Nu har jeg så ikke bandet af ham. Ordet idiot er blevet brugt mod mig, jeg har ikke sagt noget til det, og det kan jeg ikke huske at andre gjorde. Når fyren bliver ved med at twiste tingene, så bliver jeg nødt til svare ham igen. Det er ikke første gang, at han gør det.falle skrev:
Real-Laudrup skrev: 1: Hvornår har jeg forsvaret ham, din idiot? Jeg siger bare at det er hyklerisk at svine andre spillere når nogle af vores spillere ikke er meget bedre
2: Jeg er ikke sikker på hvad reglerne siger omkring det, jeg ville have givet et gult. Jeg er ikke sikker på at Ronaldo var på vej direkte mod mål, at det var en oplagt målchance.
3: Jeg har allerede nævnt at det burde have været gult nr. 2 da han også burde have fået et, da han begik straffe på Ramos. Du læser åbenbart kun hvad du vil.
Jeg foreslår at du får styr på dine facts. Det er ikke første gang at du opfører dig pinligt og angriber mig og siger ting der ikke er korrekte. Og når jeg har svaret tilbage, så blev du altid stille. Håber at du lærer det fra nu af.
Styr dit sprogbrug.
Nej, det bliver du sådan set ikke nødt til.
Du har en tilgang til tingene, som gør dig "let at hade". Forstå mig ret, der skal være plads til dine holdninger også, men du virker til at stå meget stejlt på dit, hvor man måske ind i mellem skal forsøge at forstå, hvordan andre tænker. Nu ved jeg ikke, om jeg selv er et skidegodt eksempel, men der er vist ikke tvivl om, at jeg sådan lidt firkantet sagt og sat på spidsen er Pro-Mou og Anti-Iker, men jeg forsøger ikke at bringe det frem ved enhver given lejlighed eller at presse mine holdninger ned over hovedet på folk. Jeg forsøger (det gør jeg virkelig!), at prøve at forstå, at folk har en anden holdning end mig og accepterer, at vi måske ikke bliver enige om alting.
Du er pt. i en situation, hvor du med afstand er den bruger, som vi modtager flest klager på. Nogle af dem er uberettigede og let hysteriske, men der går ikke røg af en brand uden at der også er ild og derfor er vi i en situation - det har vi været i et stykke tid - hvor vi måske bliver nødt til at se gennem fingre med, at vi gerne vil have højt til loftet på Madridista.dk for at få et forum tilbage, hvor hovedparten af brugerne skal lade sig irritere af en enkelt brugers indlæg.
Prøv derfor at overveje dine indlæg grundigt, inden du får dem sendt afsted. Det vil være til stor gavn for debatten på forum.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Ikertheman
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
Lykke skrev: helt enig, der var også kun i sjov, for ikke bare at være den sure der retter på folk. (undskylder dog min dårlige humor)
Forstod godt din ironi, og der er intet galt med lidt sund rivalisering :D
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-MOU skrev: Siempre jeg elsker dig
Hov hov, ikke mase. Stil dig op i køen ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nu havde det her så ikke noget med fodbold at gøre. Det er en fyr/pige som bliver ved med anklage mig for noget der ikke er rigtigt. Han/hun har gjort det før, og når jeg har svaret på en ordentlig måde blev personen stille da han/hun vidste at der ikke var noget i det. At man så bliver ved med at gøre det, er da klart noget at blive irriteret over.Siempre Madrid skrev: Nej, det bliver du sådan set ikke nødt til.
Du har en tilgang til tingene, som gør dig "let at hade". Forstå mig ret, der skal være plads til dine holdninger også, men du virker til at stå meget stejlt på dit, hvor man måske ind i mellem skal forsøge at forstå, hvordan andre tænker. Nu ved jeg ikke, om jeg selv er et skidegodt eksempel, men der er vist ikke tvivl om, at jeg sådan lidt firkantet sagt og sat på spidsen er Pro-Mou og Anti-Iker, men jeg forsøger ikke at bringe det frem ved enhver given lejlighed eller at presse mine holdninger ned over hovedet på folk. Jeg forsøger (det gør jeg virkelig!), at prøve at forstå, at folk har en anden holdning end mig og accepterer, at vi måske ikke bliver enige om alting.
Du er pt. i en situation, hvor du med afstand er den bruger, som vi modtager flest klager på. Nogle af dem er uberettigede og let hysteriske, men der går ikke røg af en brand uden at der også er ild og derfor er vi i en situation - det har vi været i et stykke tid - hvor vi måske bliver nødt til at se gennem fingre med, at vi gerne vil have højt til loftet på Madridista.dk for at få et forum tilbage, hvor hovedparten af brugerne skal lade sig irritere af en enkelt brugers indlæg.
Prøv derfor at overveje dine indlæg grundigt, inden du får dem sendt afsted. Det vil være til stor gavn for debatten på forum.
Men jeg hører dig.
Du er madridista.dk's svar på Marcelo!!
Ikertheman skrev: Det var ikke spørgsmålet, om det var sjovt, jeg mener personligt bare, at det er forkert af en administrator at sige, da personen burde fordre noget mere "neutralt" idet man er en slags ansigt ud ad til for siden og står inde for administrationens holdninger.. Jeg prøver ikke at være en fluekn*pper, beklager, hvis det var tilfældet, det var nu meget uskyldigt..
vi har ikke en fælles holdning på siden, der er plads til at vi alle har hver vores. Siempre og jeg er f.eks. lidt tossede med Arbeloa, hvorimod andre er langt fra det. det er også det som jeg godt kan lide ved siden, der er plads til alle holdninger. selvfølgelig skal vi ikke blandt nyhederne lave en 'derfor hader vi...' post osv. men vi har som alle andre lov til ikke at bryde os om forskellige hold, spillere og trænere, så længe vi har et godt argument til hvorfor vi har det sådan. Der er da intet sjov i altid at skulle være neutral.
og det skal lige siges til mit forsøg på at være sjov at jeg er stor fan af ironi og jeg er endnu værre ansigt til ansigt end jeg er på skrift ;)
- Ikertheman
- Gæst
-
Det er også lige meget, måske burde I bare hedde "Madridista.dk Ultras" i stedet ;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ikertheman skrev: Vi har forskellige meninger om, hvordan man burde opføre sig som administrator, i det jeg ville se det som en neutral plads, da man favner bredt og ønsker alles meninger og derfor ikke selv tager har en holdning (hvis man har en holdning, så tager man jo parti).. Jeg forstår dig sagtens og enig, bare ikke, når man er admin (derfor ville det nok være røvkedeligt at være admin)..
Det er også lige meget, måske burde I bare hedde "Madridista.dk Ultras" i stedet ;)
Personligt er jeg glad for, Lykke og Siempre mfl. er adminstrator og ikke dig ;)
Livet ville være et kedeligt sted uden ironien - og stikkepille mod andre spillere/klubber er helt okay, så længe det blir sagt med et blink i øjet, også af admin her på siden!
No solo soy perfecto, también soy Madridista