Gareth Bale - Meninger
Lad mig opsummere. Anderson skrev slutteligt i sit oplæg: "Jeg er sikker på Bale finder sin plads når straks han har fundet formen og han er tilpasset sig 100%, men hvad mener i?"
Det er vist tid til at komme tilbage på sporet, synes I ikke? Hvorfor vi ikke vinder Champions League eller hvorfor vi gør, hører til I andre tråde. Ja, vi har sågar en Champions League-tråd. I forhold til enkelte kampe, der hele tiden refereres tilbage til, så har vi ligeledes kamptråde til disse og dem synes jeg, at I skal benytte jer af i stedet for, når det ingen relevans har for "Gareth Bale - Meninger". Endvidere kan en debat omhandlende truppen passende debatteres i den mere abstrakte tråd "Sæsonen 13/14".
Ovenstående kan ikke misforstås, og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste i redaktionen, som efterhånden er træt af at se, at VORES mere trofaste og saglige brugere er blevet mere tilbageholdende ved tastaturet qua den saglige debat er ved at forstumme.
Bale er emnet og Bale skal debatteres. Sæt i gang :-) !
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev: ...hvis Ronaldo ikke var nødt til at snyde for at få Chiellini vist ud.
Ehm hvad? Hvordan snød Ronaldo?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Han faldt til jorden og holdt sig for ansigtet, selvom han ikke blev ramt. Det er vel at snyde.Kassow-Rossing skrev:
Real-Laudrup skrev: ...hvis Ronaldo ikke var nødt til at snyde for at få Chiellini vist ud.
Men som Daniel siger, tråden handler om Bale, så lad os holde os til det.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev:
Han faldt til jorden og holdt sig for ansigtet, selvom han ikke blev ramt. Det er vel at snyde.Kassow-Rossing skrev:
Men som Daniel siger, tråden handler om Bale, så lad os holde os til det.
Han fik en albue i hovedet. Det gør nogle gange ondt. Nogle gange er det nok til, at man falder. Der var klart rødt og det var på ingen måde film. Ifølge fodboldloven: Ud med Chiellini. Og selv HVIS Ronaldo faldt til jorden og havde ondt uden at det var en grov forseelse, så var det dommeren, der gav Chiellini rødt kort. Ikke Ronaldo. Get it now?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg tror stadig Bale bliver en kæmpe succes i Real Madrid. Hans pris er overordnet for hans spil på banen. Bale bliver en succes. Om end ikke Ronaldo succes, fordi intet skifte i fodboldens historie har været en større succes, så den kan Bale trods alt ikke slå.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det er jo ikke en albue i hovedet, der er minimal kontakt. Og tror du ikke at dommeren giver ham direkte rødt pga Ronaldo´s reaktion?Kassow-Rossing skrev: Han fik en albue i hovedet. Det gør nogle gange ondt. Nogle gange er det nok til, at man falder. Der var klart rødt og det var på ingen måde film. Ifølge fodboldloven: Ud med Chiellini. Og selv HVIS Ronaldo faldt til jorden og havde ondt uden at det var en grov forseelse, så var det dommeren, der gav Chiellini rødt kort. Ikke Ronaldo. Get it now?
- Brylle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
I følge reglerne er det vel et gult. Ligesom Thiago Motta´s hånd i Busquets ansigt var hans andet gule(selvom at Busquets selvfølgelig spillede på den). Det er vel Ronaldo´s reaktion der får dommeren til at tro, at han er blevet ramt hårdt. Den er vel under hagen.Brylle skrev: Enten er jeg blind eller også rammer Chiellinis albue Ronaldo i hovedet, endda med et lille "ryk" i Chiellinis arm. Der må den aldrig nogensinde være.
- Brylle
- Gæst
-
At fyre en albue i hovedet er til rødt kort. Det er Chiellinis albue i hovedet, der trækker det røde. Det bør ikke være sværere at forstå :)Real-Laudrup skrev:
I følge reglerne er det vel et gult. Ligesom Thiago Motta´s hånd i Busquets ansigt var hans andet gule(selvom at Busquets selvfølgelig spillede på den). Det er vel Ronaldo´s reaktion der får dommeren til at tro, at han er blevet ramt hårdt. Den er vel under hagen.Brylle skrev: Enten er jeg blind eller også rammer Chiellinis albue Ronaldo i hovedet, endda med et lille "ryk" i Chiellinis arm. Der må den aldrig nogensinde være.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg er ikke helt sikker på hvad reglerne siger omkring det, men han svinger jo ikke med albuen som Ronaldo gjorde i 2010 mod Mtilliga. Jeg tror mere at Chiellini prøver at bremse Ronaldo, han rammer ham jo omkring hagen. Det burde være et gult, så kan man sige at det burde have været hans andet gule da han også burde have fået et for det straffe han begik.Brylle skrev: At fyre en albue i hovedet er til rødt kort. Det er Chiellinis albue i hovedet, der trækker det røde. Det bør ikke være sværere at forstå :)
- The Legend
- Gæst
-