Gareth Bale - Meninger
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Nu mente jeg så ikke at du har skrevet det, så skru ned for charmen.The Legend skrev:
Real-Laudrup skrev:
Så kan vi jo ligeså godt også spille med offensive backs i hver kamp. Men der skal også være struktur over holdets angreb, det er ikke bare om at sætte en masse offensive spillere på banen og så bare håbe på at de kommer med noget specielt.The Legend skrev: Det er muligt at komme til at spille sådan, at det også er muligt at åbne forsvaret op, hvis man tør at spille med 2 centrale midt, der er gode til at spille med bolden og så plus Isco.
Det ved jeg da godt, og vi skal også også bare spille med offensive backs. Xabi Alonso beskytter forsvaret fint, og han er selv ikke offensiv. Så jeg ved ikke lige, hvor du får det fra, at jeg skulle mene, at vi bare skal spille med en masse offensive spillere. Khedira er mere offensiv end Xabi, så det jeg skriver er vel mere, at vi bliver mere defensiv, men bedre med bolden. Kend dit hold og lær at læse, hvad folk skriver, i stedet for at konkludere noget, der ikke er skrevet.
Hvis du ikke mener, at jeg har skrevet det, hvorfor skriver du så det, som et svar til noget jeg skrev?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The Legend
- Gæst
-
ZizouMo skrev: Jeg synes også Bale arbejder for lidt defensivt... Hov i snakkede om Ronaldo, min fejl forkert tråd.
Drenge/piger kan i ikke holde jer til emnet og stoppe med facebook beskederne. Det er kvalmende at læse for os andre. Find Ronaldo tråden eller fortsæt under chat.
Det hele er jo kommet ud af emnet, og du kan jo bare lade være at læse det, hvis du ikke synes, at det er interessant.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det var bare en pointe, vi snakkede jo om holdet.The Legend skrev: Hvis du ikke mener, at jeg har skrevet det, hvorfor skriver du så det, som et svar til noget jeg skrev?
- The Legend
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Det var bare en pointe, vi snakkede jo om holdet.The Legend skrev: Hvis du ikke mener, at jeg har skrevet det, hvorfor skriver du så det, som et svar til noget jeg skrev?
Meget underlig måde at skrive det på så, og du skriver jo i hvert fald, at der kommer til at mangle struktur på den måde, som jeg ville spille med midtbanerne, så du må jo mene, at det er et svar til det jeg skrev og ikke bare en anden pointe.
Men i cl finale kunne træneren jo også skifte ham ud eller sætte ham som angriber, så det er igen trænerens skyld.Real-Laudrup skrev:
Det kunne han vel, tror jeg også han gjorde. Jeg kan huske at Higuain var nede og forsvare.interfigo skrev:
Real-Laudrup skrev:
Jo det ville han sikkert, men han havde brugt alle 3 udskiftninger da der stadig var ca. 20 minutter tilbage. Det var først de sidste 10 minutter vi trak os tilbage.interfigo skrev:
Hvorfor gør han ikke det, vil han da ikke forsvare 1-1?Real-Laudrup skrev:
Selvfølgelig tager han ikke Ronaldo ud!!!interfigo skrev:
Real-Laudrup skrev:
Jeg forventer at Ronaldo tager lidt ansvar & sætter holdet først. Mou gav jo et interview hvor han sagde at Ronaldo ikke ville høre efter når han prøvede at ændre et par ting i Ronaldos spil, måske var der noget om snakken.interfigo skrev: I så fald at Mourinho mente det samme som dig så er det jo stadig hans skyld og ikke Cristianos. Hvis Mourinho vil have ham tilbage så skal han enten fortælle ham det eller skifte ham ud. Det er nok ikke Cristiano du skal anklage i så fald.
Vel stadig Mourinhos skyld at han ikke tager ham ud så.
Så kunne han vel sætte ham som angriber og sætte angriberen nede på venstre kant nu når han ved at CR7 ikke arbejder defensivt.
Det var bare et eksempel, jeg nævnte også CL finalen i 2008 hvor han ikke engang prøvede at stoppe Essien, det førte så til Chelsea´s mål.
- Brylle
- Gæst
-
I den mere seriøse del er det godt at se Bale komme i gang. Han første mål er iskoldt sparket ind. Samtidig går han rigtig godt med i kombinationerne og gør det fornuftige næsten hele tiden. Han gik også rigtig godt med defensivt og var flere gange nede og hjælpe til. Jeg tror det kan blive rigtig godt når han er spillet ind på holdet.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
I store perioder lå Bale og Cristiano på hver deres kant, ofte meget langt fra hinanden, hvilket gjorde banen overordentlig bred - dette gav også Benzema langt mere plads end når Di Maria er med, selvom argentineren har gjort det glimrende indtil nu.
Sevilla var unægteligt ekstremt ringe defensivt, som det kendetegner dem på udebane, men det var alligevel godt at se tegningerne til Ancelottis offensiv, som bød på en blanding af traditionel Madrid-offensiv, kombineret med Ancelottis klassiske offensive tanker, krydret med simpel verdensklasse.
Bale og Cristiano skabte i går rum til hinanden, og ikke mindst Benzema. Jeg tør ikke tænke på, hvis Isco endda havde spillet godt. De fire vekslede fint, men det var sjovt at se, hvilke problemer Sevillas bagkæde fik, fordi to så gode spillere spredte spillet for hinanden. Derudover var Bale i verdensklasse i langt størstedelen af sine aktioner, hvis han bare holde 90% af det niveau, så har vi lavet sommerens bedste handel.
Der er stadig lang vej, men jeg var imponeret over offensiven i går, og også lidt overrasket over, at det ser ud til Ancelotti foretrækker dem på hver sin kant i helt op til 75% af tiden, hvor de så tilsyneladende kun skal veksle 25%.
Men hold lidt igen med roserne gutter, det var trods alt kun Sevilla som svinger meget. Det er en anden sag om denne offensiv virker over flere kampe mod bedre hold. Ser frem til Juve ude og om det ikke var en engangs forestilling igår.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nu stod Sevilla så ikke med 9-10 mand bag bolden. Vores første mål var en omstilling og derfra ville det altid blive lettere, da der kom mere plads. Hvis i vil se hvor gode vi er til at åbne et kompakt forsvar, så skal i bare gå tilbage til kampen mod Atleti.Siempre fiel skrev: Man har jo oz ku læse at Bale nærmest ville være ubrugelig mod hold der stod kompakt. Nu er én kamp MEGET lidt at bruge som grundlag for at vurdere dette, men det så unægtelig ud som om han ik havde de store problemer med at præstere i lige præcis sådan en situation igår..
- Pepe
- Gæst
-
imod atlectico manglede holdet bevægelser, der stod hele holdet bare stille, så skulle du kigge på hvordan vi åbnede Juventus forsvar hvor der var lang mere bevægelighed fra spillerne.Real-Laudrup skrev:
Nu stod Sevilla så ikke med 9-10 mand bag bolden. Vores første mål var en omstilling og derfra ville det altid blive lettere, da der kom mere plads. Hvis i vil se hvor gode vi er til at åbne et kompakt forsvar, så skal i bare gå tilbage til kampen mod Atleti.Siempre fiel skrev: Man har jo oz ku læse at Bale nærmest ville være ubrugelig mod hold der stod kompakt. Nu er én kamp MEGET lidt at bruge som grundlag for at vurdere dette, men det så unægtelig ud som om han ik havde de store problemer med at præstere i lige præcis sådan en situation igår..
Real-Laudrup skrev:
Nu er det jo et hold i udvikling, så mon ikke du skal have fingeren på pulsen? Vi var elendige imod Atleti, men vi har rykket os rigtig meget siden. Vi scorede 2 mål imod Juve. Godt nok på hjemmebane, men de har ry for og have verdens bedste defensiv, og specielt lukke rummene inde centralt. Juve er bedst i en 3-5-2 formation, men overvej hvor hullet de vil være i frimærket, og specielt med Ronaldo og Bale på kanterne. Det vil hæmme deres spil enormt, hvis de igen stiller op i en traditionel 4-4-2 formation, så mulighederne er der helt klart. Spørgsmålet imod Juve bliver på fysikken og hvem der kommer til og styre midtbanen, og ikke hvor kompakte Juve står.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.