Gareth Bale - Meninger

12 år 10 måneder siden #169 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Gareth Bale - Meninger

The Legend skrev: Et rødt kort her kan da godt forsvares, Chilellini starter med at være omkring Ronaldos skoulder, og der kan man sige, at han prøver at bremse ham, men efterfølgende ryger armen da klart op i hovedet, hvilket ikke er lovligt.

Chiellini var i situationen i øvrigt også bagerste mand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #170 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Gareth Bale - Meninger

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev: Enten er jeg blind eller også rammer Chiellinis albue Ronaldo i hovedet, endda med et lille "ryk" i Chiellinis arm. Der må den aldrig nogensinde være.

I følge reglerne er det vel et gult. Ligesom Thiago Motta´s hånd i Busquets ansigt var hans andet gule(selvom at Busquets selvfølgelig spillede på den). Det er vel Ronaldo´s reaktion der får dommeren til at tro, at han er blevet ramt hårdt. Den er vel under hagen.

1 Buesquet spillede ikke bare på den. Han kiggede gennem hans fingre. Direkte pinligt, selvom du prøver at forsvare ham og prøver at fortælle at Ronaldo er lige så slem som ham, som du gjorde sidst med kommentaren "Håber aldrig vi snakker om Busquets igen, efter Ronaldos reaktion.

2 Han rammer ham i hovedet. Vi kan hurtigt blive enige om at det var til gult. Men hov, reglerne siger, at det er til rødt, hvis han er sidstemand. Jamen så er den ude af verdenen.

3 Han skulle alligevel have haft sit første gule kort fra lang tid siden.

Nu kan vi godt glemme episoden. Du forsvarede Barca, da Real blev snydt og du angriber Real, selvom der ikke var noget snyd.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 10 måneder siden #171 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Gareth Bale - Meninger

SR4 skrev: 1 Buesquet spillede ikke bare på den. Han kiggede gennem hans fingre. Direkte pinligt, selvom du prøver at forsvare ham og prøver at fortælle at Ronaldo er lige så slem som ham, som du gjorde sidst med kommentaren "Håber aldrig vi snakker om Busquets igen, efter Ronaldos reaktion.

2 Han rammer ham i hovedet. Vi kan hurtigt blive enige om at det var til gult. Men hov, reglerne siger, at det er til rødt, hvis han er sidstemand. Jamen så er den ude af verdenen.

Nu kan vi godt glemme episoden. Du forsvarede Barca, da Real blev snydt og du angriber Real, selvom der ikke var noget snyd.

1: Hvornår har jeg forsvaret ham? Jeg siger bare at det er hyklerisk at svine andre spillere når nogle af vores spillere ikke er meget bedre

2: Jeg er ikke sikker på hvad reglerne siger omkring det, jeg ville have givet et gult. Jeg er ikke sikker på at Ronaldo var på vej direkte mod mål, at det var en oplagt målchance.

3: Jeg har allerede nævnt at det burde have været gult nr. 2 da han også burde have fået et, da han begik straffe på Ramos. Du læser åbenbart kun hvad du vil.

Jeg foreslår at du får styr på dine facts. Det er ikke første gang at du opfører dig pinligt og angriber mig og siger ting der ikke er korrekte. Og når jeg har svaret tilbage, så blev du altid stille. Håber at du lærer det fra nu af.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Lykke. Begrundelse: skal ikke kalde nogle idiot.

12 år 10 måneder siden #172 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Gareth Bale - Meninger

Real-Laudrup skrev:

SR4 skrev: 1 Buesquet spillede ikke bare på den. Han kiggede gennem hans fingre. Direkte pinligt, selvom du prøver at forsvare ham og prøver at fortælle at Ronaldo er lige så slem som ham, som du gjorde sidst med kommentaren "Håber aldrig vi snakker om Busquets igen, efter Ronaldos reaktion.

1: Hvornår har jeg forsvaret ham, din idiot? Jeg siger bare at det er hyklerisk at svine andre spillere når nogle af vores spillere ikke er meget bedre

2: Jeg er ikke sikker på hvad reglerne siger omkring det, jeg ville have givet et gult. Jeg er ikke sikker på at Ronaldo var på vej direkte mod mål, at det var en oplagt målchance.

3: Jeg har allerede nævnt at det burde have været gult nr. 2 da han også burde have fået et, da han begik straffe på Ramos. Du læser åbenbart kun hvad du vil.

Jeg foreslår at du får styr på dine facts. Det er ikke første gang at du opfører dig pinligt og angriber mig og siger ting der ikke er korrekte. Og når jeg har svaret tilbage, så blev du altid stille. Håber at du lærer det fra nu af.

Snakke dog pænt til Andre for jeg blivet træt af dig. og dette emne handler om bale ikk Ronaldo.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #173 af falle
Besvaret af falle på emne Gareth Bale - Meninger

Real-Laudrup skrev: 1: Hvornår har jeg forsvaret ham, din idiot? Jeg siger bare at det er hyklerisk at svine andre spillere når nogle af vores spillere ikke er meget bedre

Styr dit sprogbrug.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved falle.

12 år 10 måneder siden #174 af Real-Laudrup

falle skrev:

Real-Laudrup skrev: 1: Hvornår har jeg forsvaret ham, din idiot? Jeg siger bare at det er hyklerisk at svine andre spillere når nogle af vores spillere ikke er meget bedre

Styr dit sprogbrug.

Nu har jeg så ikke bandet af ham. Ordet idiot er blevet brugt mod mig, jeg har ikke sagt noget til det, og det kan jeg ikke huske at andre gjorde. Når fyren bliver ved med at twiste tingene, så bliver jeg nødt til svare ham igen. Det er ikke første gang, at han gør det.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #175 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Gareth Bale - Meninger
Den der historie med at køre over for rødt, fordi andre gør det, poppede lige frem i mit hovede da jeg læste RLs grund til at bruge ordet "idiot".

12 år 10 måneder siden #176 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Gareth Bale - Meninger
Real-Laudrup: Har redigeret din post, da ordet idiot ikke skal bruges mod andre på forumet, og det gælder alle.

Det eneste tidspunkt ordet idiot passer ind, er hvis man snakker om Barca spillere ;)

spøg til side, så er det helt fint at du forsvarer dig selv, hvis du ikke føler at folk forstår hvad du siger etc. men du må lige holde igen på sprogbruget.

12 år 10 måneder siden #177 af Real-Laudrup

Brylle skrev: Den der historie med at køre over for rødt, fordi andre gør det, poppede lige frem i mit hovede da jeg læste RLs grund til at bruge ordet "idiot".

Nej det er ikke på den måde. Jeg har bare set det blive brugt før, og det er ikke blevet slået ned på. Forventede ikke at det var nogen "big deal".

12 år 10 måneder siden #178 af Real-Laudrup

Lykke skrev: Real-Laudrup: Har redigeret din post, da ordet idiot ikke skal bruges mod andre på forumet, og det gælder alle.

Det eneste tidspunkt ordet idiot passer ind, er hvis man snakker om Barca spillere ;)

spøg til side, så er det helt fint at du forsvarer dig selv, hvis du ikke føler at folk forstår hvad du siger etc. men du må lige holde igen på sprogbruget.

Det er fint nok, men når man bliver ved med at anklage mig for noget der ikke er rigtigt, så bliver man altså lidt irriteret.

12 år 10 måneder siden #179 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Gareth Bale - Meninger

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev: Den der historie med at køre over for rødt, fordi andre gør det, poppede lige frem i mit hovede da jeg læste RLs grund til at bruge ordet "idiot".

Nej det er ikke på den måde. Jeg har bare set det blive brugt før, og det er ikke blevet slået ned på. Forventede ikke at det var nogen "big deal".

Vi er mere opmærksomme på sprogbrug for tiden, da der har været en del problemer med det blandt flere brugere. Skal nok komme efter andre der bruger det hvis jeg opdager det eller det bliver rapporteret.

Og lige til at svare på det andet deroppe, så kender jeg bestemt godt frustrationen, men man må prøve på med en pæn tone at rette folk, ellers evt trække sig for noget tid. (det bruger jeg også selv hvis jeg bliver for gal)
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Lykke.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #180 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Gareth Bale - Meninger

Lykke skrev: Det eneste tidspunkt ordet idiot passer ind, er hvis man snakker om Barca spillere ;)

spøg til side....

Kan vi ikke blive enige om, at "dem" fra Barcelona ikke er idioter fra administrationens side? Virker lidt uprofessionelt..

Lad os være oppe at køre i kampene, men lad os bagefter sige tak for kamp og lade alle de nedladende ord blive på banen og ikke udenfor? Ellers synker vi bare lige så dybt, som visse andre, der har mindreværdskomplekser og bliver nødt til at tale Real ned uden for banen...

Leveret af Kunena Forum