Basketball
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- jj_madridista
- Gæst
-
Der er i dag trukket lod til første gruppespil Euroleague 2011/2012.
Real Madrid er havnet i gruppe C med Maccabi Tel Aviv, Partizan Beograd, Efes Pilsen, EA7-Emporio Armani Milano og vinderen af kvalifikationsgruppe 1.
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/13300...Euroliga_2011-12.htm
www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/13300...gue_2011_12_draw.htm
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Ellers er der ikke de store rygter. Jeg tror vi ender med en dyr spiler og en-tre breddespillere.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Det bliver ikke nemt.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- jj_madridista
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
I øvrigt interessant, at medierne ikke rigtig kan finde ud af hvad Madrid vil denne sommer. Så skriver man lige om Rudy, derefter lidt om Gelabale, så lidt om Kirilenko, dernæst lidt om Belinelli. Altsammen i øst og vest. Det virker som om medierne ikke aner hvad der sker i Madrid, spørgsmålet er så om man gør på direktionsgangen. Jeg kan godt have min tvivl.
Til forsvar for dem skal det dog siges, at mange i Europa afventer situationen i NBA, hvor en lockout er trådt i kraft. For europæiske hold - deriblandt selvfølgelig Madrid - kan denne lockout blive altafgørende. Flere NBA-spillere(deriblandt også nogle af de helt store stjerner) har udtalt sig positivt om at spille i NBA imens lockouten står på. Sker det kan det både presse priserne på de nuværende spillere, men også give mulighed for at hente andre. Problemet er 'blot', at såfremt NBA kommer igang i løbet af sæsonen(hvilket lige nu er overvejende usandsynligt), skal spillere som har kontrakt med et NBA-franchise tilbage til den tid.
Derfor kan det være high-risk at signe med dem. Omvendt ville Kobe Bryant, Deron Williams eller måske 'bare' Marco Belinelli også pynte hos Real Madrid i en enkelt sæson.
Det er en helvedes indviklet situation. Skulle der være spørgsmål omkring det, så spørg endelig. Jeg skal forsøge at besvare efter bedste evne, omend jeg ikke engang er helt inde i cirkuset.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Besiktas er yderst tæt på Deron Williams(All-Star og top 3 point guard i NBA) og det er til en pris på €200.000 om måneden. Så det er ikke fordi det er pokkers dyrt. Slet ikke når man tager i betragtning, at vi for nylig smed et bud på €28 mio. for 4 år med Rudy Fernandez.
Netop fordi de kan smutte midt i sæsonen er de markant billigere. Jeg tror ikke Kobe tager til Europa, grundet sine knæ. Han har dog udtalt sig positivt om muligheden, sker det bliver det nok Italien, hvor han boede indtil han var otte år. Dirk er nok lidt det samme, det bliver Tyskland.
Man ved dog aldrig, hvis først 1-2 af stjernerne følger i Deron Williams' fodspor, så tror jeg 'let' mange kan følge med. I så fald kan Perez nok godt se det markedsføringsmæssige i muligheden for en superstjerne.
- jj_madridista
- Gæst
-
Ellers vil jeg så det før jeg tror på det. Især med de helt store navne.
Indtil videre må man i Real Madrid "nøjes" med Jaycee Carroll...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Meget bliver sikkert afgjort i de kommende 3-5 uger. Hvorefter vi vil få mange svar. Jeg håber blot det er derfor Madrid holder sig lidt tilbage og ikke fordi man vil drosle helt ned.
- jj_madridista
- Gæst
-
Hvad med Jaycee Carroll. Er han ren faktisk en forstærkning, eller blot endnu et tegn på, at man måske er i gang med at drosle ned, som du siger?
Nu bliver Maurice Evans også sat i forbindelse med Real Madrid, i hvert fald hvis man skal tro MARCA.
I øvrigt, siden hvornår er Nikola Mirotić blev spilleberettiget for det spanske landshold?