Basketball
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- LosMerengues30
- Gæst
-
- LosMerengues30
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Kommentatoren er faktisk nået helt til USA pga. det klip og kaldes en fjern, fjern slægtning til den kære Gus Johnson. For dem der ikke kender ham, så kan det anbefales at søge på youtube, det er stor underholdning!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- Hugol
- Gæst
-
på vej til sej,
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Benzema09
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Real Madrid vandt i går(tirsdag) over Valencia, så vi fører nu serien 2-1 mod dem. Det er en serie bedst af 5 kampe, så vi går altså videre, hvis vi vinder i morgen.
Det er to gange jævnbyrdige hold, men Madrid er lige en lille tak bedre over hele linjen, omvendt har Valencia hjemmebanefordelen og imponeret på det seneste. Mit skud er en helt lige kamp, som det hold med den bedste dag vinder. Jeg tror dog Madrid går videre uanset hvad(håber ikke jeg jinxer), en eventuel kamp 5 vil være i Madrid, hvor man bør afgøre det.
Det er i øvrigt værd at notere, at Final 4 er i Barcelona i år.
- Hugol
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Så er vejen for alvor banet.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Sidste års finalister Olympiakos er i øvrigt også ude. Men Panathinaikos er uden tvivl favoritter IMO. Diamantidis og Batiste er for vilde.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Panathinaikos er favoritter og Maccabi har også været uhyggelige på det seneste, men i mine øjne er det ganske åbent. I øvrigt mener jeg ikke man kan vinde en serie bedst af 5 i 4 kampe og være heldig. Skader eller ej, så har Barca ikke helt ramt niveauet i år og med Rubio på vej ud, så kan det forhåbentlig være begyndelsen til enden på deres dynasti.
Det er skidt vi må i 5 kampe mod Valencia, men de har også spillet rigtig solidt og de navne med internationalt niveau, har virkelig vist en enorm styrke i serien.
Forhåbentlig lukker vi serien i næste uge og så kan alt ske til Final 4!