Tur til Madrid

9 år 8 måneder siden #157 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tur til Madrid

GusseG skrev: Hej alle sammen

Jeg skal hjælpe min bror med køb af billetter til kampen mod Eibar. Jeg er madridista og kan derfor købe billetter fra den 4/4 kl. 10. Er der nogen af jer der ved om der stadig er problemer med betaling med danske kreditkort, som der har været tidligere? Jeg oplevede det senest i oktober 2014, hvor jeg var tvunget til at købet via ticketmaset.

Mod Eibar? Jeg tror det nemmere at stille sig i kø og købe en billet dernede :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #158 af GusseG
Besvaret af GusseG på emne Tur til Madrid
Hej igen

Kan jeg logge ind på Real Madrids hjemmeside og købe billetter med et lånt spansk kreditkort?

9 år 8 måneder siden #159 af GusseG
Besvaret af GusseG på emne Tur til Madrid
Der bliver jo trukket lod til CL i dag, men er der nogen af jer der ved, hvornår billetter til en evt. hjemmekamp kan købes?

• LNielsen
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #160 af LNielsen
Besvaret af LNielsen på emne Tur til Madrid
Hej alle,

Hvordan var det muligt at bestille billetter til en la liga kamp 1 måned før?

9 år 7 måneder siden #161 af Bimse
Besvaret af Bimse på emne Tur til Madrid
Hejsa.

Er der nogen, der ved om man kan købe og betale billetter via ticketmaster.es, med Dansk kreditkort. Skrev en mail til Real Madrid, som mente, det ikke burde være noget problem. Nogen der har gjort det, for nyligt ?.

Bimse

9 år 6 måneder siden #162 af sNielsenRM
Besvaret af sNielsenRM på emne Tur til Madrid
Hej Alle

Jeg tager turen til Madrid her på fredag - 3. gang i sæsonnen :) - alene med det formål at se drengene mod Valencia på lørdag. Jeg har tidligere købt billetter via Reals egen hjemmeside da vi kender nogen med spanske kreditkort. Det ser imidlertid ud til at ALT er udsolgt allerede fra i går af, der er ikke umiddelbart blevet frigivet billetter siden, og dem jeg har fået til at hjælpe mig oplever det samme når de klikker sig ind på hjemmesiden. Jeg har tidligere oplevet, at der har været relativt få billetter tilbage om tirsdagen, ca. 1.000 stk. I det her tilfælde er der imidlertid kun 2-4 stykker på hele stadion når jeg klikker mig ind, da vi er to der skal afsted sammen og godt kunne tænke os at sidde sammen, er det ikke udpræget noget der har vores interesse.

Mit spørgsmål er derfor om der er nogen af jer der kender/har erfraing med en tredjepartsside? Jeg har søgt lidt rundt på nettet men aner ikke om det er til at stole på. Ticketmaster.es henter direkte fra Reals hjemmeside, så der oplever jeg samme problem.

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe, da vi helst ikke vil risikere at komme ned på stadion og blive noget lange i betrækket.

Og så er der selvfølgelig ikke så meget andet end at sige god kamp i aften! ¡Haste el Final! ¡Vamos Real!

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez

• nickerreal
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #163 af nickerreal
Besvaret af nickerreal på emne Tur til Madrid
Hey!
Jeg skal til Madrid i næste uge med familien, og kom lige til at tænke på en ting, som jeg håber I kan hjælpe med.
Hvordan ser strømstikkene i Spanien ud, i forhold til de danske? Det ville være rart, hvis jeg havde mulighed for at oplade telefon dernede! ;)
Hvis I ellers har nogle råd eller steder, der kan anbefales, tager jeg også gerne imod dem! ;)
På forhånd tak!

9 år 2 måneder siden #164 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Jeg står og planlægger min efterhånden sjette tur til Madrid, men jeg har altid haft et fast problem dernede:

At finde gode barer i nærheden af Bernabéu, er der monstro nogle herinde med en vis form for ekspertise eller konkret viden om, hvor der er lidt gang i den før kampen, mens man måske kan nyde en af de tidligere kampe og få sig en øl eller to?

ALLE inputs modtages gerne :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 2 måneder siden #165 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Tur til Madrid
Så er det snart tid til El Clasico. I den forbindelse har jeg været i snak med nogle kammerater om at tage til løvens hule til november.

Jeg er dog i tvivl om troværdigheden fra diverse sider der sælger billetter. Madrid-tickets.net har kategori 2 billetter til 3000 kr., travel-sense har hotel + billetter (kat 3) for 5000 kr. og fodboldrejser.dk har fly, hotel og billetter (kat 3) til 8100 kr.

De to sidstnævnte virker lidt peberet, og jeg kender ikke til troværdigheden af madrid-tickets.net. Nogle der har erfaring med køb af billetter til El Clasico, og vil berige mig med deres viden? :-)

9 år 2 måneder siden #166 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Tur til Madrid
Hej andre med madridistas, jeg skal snart til Madrid på en lille ferie, desværre er der ingen hjemme kampe i den periode, så ville i stedet høre om nogle af jer kender til nogle gode steder hvor de evt. Viser kampe på storskærm? Tænkte at dette da netop måtte være det næstbedste alternativ.

På forhånd tak

9 år 1 måned siden #167 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Tur til Madrid
Jeg bliver simpelthen nødt til at dele den her e-mail-udveksling med entradas.com - uheldigvis for mig havde jeg ikke besøgt denne tråd før billetbestillingen, så jeg ikke kendte til problemet med danske kreditkort. Det gør de åbenbart heller ikke hos entradas:

Dear Real Madrid

I have tried to book three tickets as a Madridista (follower number xxxxxx) for the match on Saturday against Malaga. I had three seats next to each other at Row 8, Lateral Oeste, the Tribuna level in sector 201.

Everytime I confirmed the payment of around 458 euro, I was told that an error occurred, probably due to "carelessness" with the numbers. I have several times, however, carefully evaluated all the digits with four different credit cards - still without any luck.

I am eager to book these tickets, as our flight has already been booked from Denmark, so I hope for a quick response and solution. Feel free to call me if necessary.

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

We have reviewed the operations and everything is correct.

As the error message in the section of this payment, we recommend you to talk to the bank or try with another card.

Kind regards.

Dear Marta

My bank also states everything is okay. And I don't have any other credit cards. Any other ways to solve the issue?

Ny mail:
In addition, I have also tried to select "PayPal" as payment method - instead of getting redirected to the PayPal system, I get the same message that an error has occurred. How can that be?

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

As the error message in the section of this payment, we recommend you to talk to the bank or try with another card.

Kind regards.

Som at snakke med en maskine (måske det er én..) - det er godt nok ikke en kongeklub værdigt det der.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

9 år 1 måned siden #168 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid

JSaxtorph skrev: Jeg bliver simpelthen nødt til at dele den her e-mail-udveksling med entradas.com - uheldigvis for mig havde jeg ikke besøgt denne tråd før billetbestillingen, så jeg ikke kendte til problemet med danske kreditkort. Det gør de åbenbart heller ikke hos entradas:

Dear Real Madrid

I have tried to book three tickets as a Madridista (follower number xxxxxx) for the match on Saturday against Malaga. I had three seats next to each other at Row 8, Lateral Oeste, the Tribuna level in sector 201.

Everytime I confirmed the payment of around 458 euro, I was told that an error occurred, probably due to "carelessness" with the numbers. I have several times, however, carefully evaluated all the digits with four different credit cards - still without any luck.

I am eager to book these tickets, as our flight has already been booked from Denmark, so I hope for a quick response and solution. Feel free to call me if necessary.

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

Kind regards.

Dear Marta

My bank also states everything is okay. And I don't have any other credit cards. Any other ways to solve the issue?

Ny mail:
In addition, I have also tried to select "PayPal" as payment method - instead of getting redirected to the PayPal system, I get the same message that an error has occurred. How can that be?

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

Kind regards.

Som at snakke med en maskine (måske det er én..) - det er godt nok ikke en kongeklub værdigt det der.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Leveret af Kunena Forum