Tur til Madrid

7 år 2 uger siden #169 af sNielsenRM
Besvaret af sNielsenRM på emne Tur til Madrid
Hej Alle

Jeg tager turen til Madrid her på fredag - 3. gang i sæsonnen :) - alene med det formål at se drengene mod Valencia på lørdag. Jeg har tidligere købt billetter via Reals egen hjemmeside da vi kender nogen med spanske kreditkort. Det ser imidlertid ud til at ALT er udsolgt allerede fra i går af, der er ikke umiddelbart blevet frigivet billetter siden, og dem jeg har fået til at hjælpe mig oplever det samme når de klikker sig ind på hjemmesiden. Jeg har tidligere oplevet, at der har været relativt få billetter tilbage om tirsdagen, ca. 1.000 stk. I det her tilfælde er der imidlertid kun 2-4 stykker på hele stadion når jeg klikker mig ind, da vi er to der skal afsted sammen og godt kunne tænke os at sidde sammen, er det ikke udpræget noget der har vores interesse.

Mit spørgsmål er derfor om der er nogen af jer der kender/har erfraing med en tredjepartsside? Jeg har søgt lidt rundt på nettet men aner ikke om det er til at stole på. Ticketmaster.es henter direkte fra Reals hjemmeside, så der oplever jeg samme problem.

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe, da vi helst ikke vil risikere at komme ned på stadion og blive noget lange i betrækket.

Og så er der selvfølgelig ikke så meget andet end at sige god kamp i aften! ¡Haste el Final! ¡Vamos Real!

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• nickerreal
  • Gæst
  • Gæst
6 år 10 måneder siden #170 af nickerreal
Besvaret af nickerreal på emne Tur til Madrid
Hey!
Jeg skal til Madrid i næste uge med familien, og kom lige til at tænke på en ting, som jeg håber I kan hjælpe med.
Hvordan ser strømstikkene i Spanien ud, i forhold til de danske? Det ville være rart, hvis jeg havde mulighed for at oplade telefon dernede! ;)
Hvis I ellers har nogle råd eller steder, der kan anbefales, tager jeg også gerne imod dem! ;)
På forhånd tak!

6 år 8 måneder siden #171 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Jeg står og planlægger min efterhånden sjette tur til Madrid, men jeg har altid haft et fast problem dernede:

At finde gode barer i nærheden af Bernabéu, er der monstro nogle herinde med en vis form for ekspertise eller konkret viden om, hvor der er lidt gang i den før kampen, mens man måske kan nyde en af de tidligere kampe og få sig en øl eller to?

ALLE inputs modtages gerne :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

6 år 8 måneder siden #172 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Tur til Madrid
Så er det snart tid til El Clasico. I den forbindelse har jeg været i snak med nogle kammerater om at tage til løvens hule til november.

Jeg er dog i tvivl om troværdigheden fra diverse sider der sælger billetter. Madrid-tickets.net har kategori 2 billetter til 3000 kr., travel-sense har hotel + billetter (kat 3) for 5000 kr. og fodboldrejser.dk har fly, hotel og billetter (kat 3) til 8100 kr.

De to sidstnævnte virker lidt peberet, og jeg kender ikke til troværdigheden af madrid-tickets.net. Nogle der har erfaring med køb af billetter til El Clasico, og vil berige mig med deres viden? :-)

6 år 8 måneder siden #173 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Tur til Madrid
Hej andre med madridistas, jeg skal snart til Madrid på en lille ferie, desværre er der ingen hjemme kampe i den periode, så ville i stedet høre om nogle af jer kender til nogle gode steder hvor de evt. Viser kampe på storskærm? Tænkte at dette da netop måtte være det næstbedste alternativ.

På forhånd tak

6 år 7 måneder siden #174 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Tur til Madrid
Jeg bliver simpelthen nødt til at dele den her e-mail-udveksling med entradas.com - uheldigvis for mig havde jeg ikke besøgt denne tråd før billetbestillingen, så jeg ikke kendte til problemet med danske kreditkort. Det gør de åbenbart heller ikke hos entradas:

Dear Real Madrid

I have tried to book three tickets as a Madridista (follower number xxxxxx) for the match on Saturday against Malaga. I had three seats next to each other at Row 8, Lateral Oeste, the Tribuna level in sector 201.

Everytime I confirmed the payment of around 458 euro, I was told that an error occurred, probably due to "carelessness" with the numbers. I have several times, however, carefully evaluated all the digits with four different credit cards - still without any luck.

I am eager to book these tickets, as our flight has already been booked from Denmark, so I hope for a quick response and solution. Feel free to call me if necessary.

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

We have reviewed the operations and everything is correct.

As the error message in the section of this payment, we recommend you to talk to the bank or try with another card.

Kind regards.

Dear Marta

My bank also states everything is okay. And I don't have any other credit cards. Any other ways to solve the issue?

Ny mail:
In addition, I have also tried to select "PayPal" as payment method - instead of getting redirected to the PayPal system, I get the same message that an error has occurred. How can that be?

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

As the error message in the section of this payment, we recommend you to talk to the bank or try with another card.

Kind regards.

Som at snakke med en maskine (måske det er én..) - det er godt nok ikke en kongeklub værdigt det der.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

6 år 7 måneder siden #175 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid

JSaxtorph skrev: Jeg bliver simpelthen nødt til at dele den her e-mail-udveksling med entradas.com - uheldigvis for mig havde jeg ikke besøgt denne tråd før billetbestillingen, så jeg ikke kendte til problemet med danske kreditkort. Det gør de åbenbart heller ikke hos entradas:

Dear Real Madrid

I have tried to book three tickets as a Madridista (follower number xxxxxx) for the match on Saturday against Malaga. I had three seats next to each other at Row 8, Lateral Oeste, the Tribuna level in sector 201.

Everytime I confirmed the payment of around 458 euro, I was told that an error occurred, probably due to "carelessness" with the numbers. I have several times, however, carefully evaluated all the digits with four different credit cards - still without any luck.

I am eager to book these tickets, as our flight has already been booked from Denmark, so I hope for a quick response and solution. Feel free to call me if necessary.

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

Kind regards.

Dear Marta

My bank also states everything is okay. And I don't have any other credit cards. Any other ways to solve the issue?

Ny mail:
In addition, I have also tried to select "PayPal" as payment method - instead of getting redirected to the PayPal system, I get the same message that an error has occurred. How can that be?

Best regards,

Marta (entradas.com)
Hello,

Kind regards.

Som at snakke med en maskine (måske det er én..) - det er godt nok ikke en kongeklub værdigt det der.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

6 år 7 måneder siden #176 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tur til Madrid
JSaxtorph: Du burde kunne bestille via. ticketmaster.es. Skriv endelig, hvis jeg skal hjælpe dig.

6 år 7 måneder siden #177 af JSaxtorph

Sebberg skrev: JSaxtorph: Du burde kunne bestille via. ticketmaster.es. Skriv endelig, hvis jeg skal hjælpe dig.

Det prøvede jeg i går - der fik jeg også fejl, lige så snart jeg skulle bekræfte købet. Hvis du kender til andre tricks, så smid endelig en besked!

Siempre: Den var jeg også på i går - ingen kunne rigtig finde ud af engelsk, linjen blev afbrudt flere gange (jeg ku' høre dem, de ku' ikke høre mig), og så forstod de ikke rigtig mine pladsønsker pga. hele sprogbarrieren. Jeg endte med at beslutte mig for at gøre som sædvanlig - købe på stadion..

• arsenio3d
  • Gæst
  • Gæst
6 år 7 måneder siden #178 af arsenio3d
Besvaret af arsenio3d på emne Tur til Madrid
Da vi tog til Madrid i Maj måned, min kone og jeg, så prøvede jeg ALT for at bestille billetter til kampen mod Getafe.

Jeg prøvede forskellige kort, at give migselv en Spansk IP address, at betale med Paypal, at bestille over ticketmaster, over telefonen hos Real Madrid, med og uden Madridista medlemsnummer osv. Jeg fik fejl hele tiden.

Så en dag eller to inden vi skulle tage flyveren derned, så sad jeg for sjov og legede med Real Madrid Appen på min iphone, og gik ind under bestil billetter, den tog mig til deres hjemmeside tror jeg, og jeg fik held til at bestille to styks!

Jeg ved ikke om det var en glitch/fejl i deres systemer, eller om de havde åbnet op for danske kreditkort i en kort periode, men det virkede og vi kom ind og se kampen med biletterne.

6 år 7 måneder siden #179 af JSaxtorph

arsenio3d skrev: Da vi tog til Madrid i Maj måned, min kone og jeg, så prøvede jeg ALT for at bestille billetter til kampen mod Getafe.

Jeg prøvede forskellige kort, at give migselv en Spansk IP address, at betale med Paypal, at bestille over ticketmaster, over telefonen hos Real Madrid, med og uden Madridista medlemsnummer osv. Jeg fik fejl hele tiden.

Så en dag eller to inden vi skulle tage flyveren derned, så sad jeg for sjov og legede med Real Madrid Appen på min iphone, og gik ind under bestil billetter, den tog mig til deres hjemmeside tror jeg, og jeg fik held til at bestille to styks!

Jeg ved ikke om det var en glitch/fejl i deres systemer, eller om de havde åbnet op for danske kreditkort i en kort periode, men det virkede og vi kom ind og se kampen med biletterne.

Den er lige prøvet af - samme fejl. Øv. Men så er det da også prøvet!

6 år 7 måneder siden #180 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Tur til Madrid
Jeg plejer at bestille billetter inde på.

Servi Caixa :-)

Prøv at se om den fungere - det gjorde den sidste sæson og årene før.,.

RAUL!!!!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.